MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Lennonlover schreef:
Als je de zaal al hebt neemt iedereen gewoon zijn eigen drank mee. De kosten om de attributen te verkrijgen die je nodig hebt op muziek te spelen/draaien, deel je met alle aanwezigen. Dus hoe meer aanwezigen, hoe voordeliger...

Zie je ons al met de bakken bier op de trein?
Hm...

Ze zullen daar wel drank hebben zeker?!

Neen, je moet (mag) gewoon zelf je drank kopen in een supermarkt eens je daar bent aangekomen. Ieder heeft zijn eigen drank.

En daarbij, ik zie mezelf dan al wel doen hoor, met bier op de trein. Deden wij altijd toen we naar de Cityparade gingen met de trein, bakken meenemen en leegdrinken tijdens de reis zodat je al lekker in de sfeer zit.

Lennonlover schreef:
Neen, je moet (mag) gewoon zelf je drank kopen in een supermarkt eens je daar bent aangekomen. Ieder heeft zijn eigen drank.

En daarbij, ik zie mezelf dan al wel doen hoor, met bier op de trein. Deden wij altijd toen we naar de Cityparade gingen met de trein, bakken meenemen en leegdrinken tijdens de reis zodat je al lekker in de sfeer zit.

Fijn voor de andere treinreizigers ... hm..

Lennonlover schreef:

Waha... doet me aan ons treinritje naar Oostende drinken. De champagne vloeide toen ook rijkelijk. Vroeg of laat moet dat toch ook op.

c-moon schreef:
(quote)

Fijn voor de andere treinreizigers ... hm..

In de trein zaten alleen maar feestgangers zodus... je moest alleen je bier in het oog houden voor lange vingers

....wil alle dieren dood en doet aan mobiele openbare dronkenschap; een student zeker?

Maar even doorborduren op het idee van sq; zijn er ook kampeerliefhebbers?
Dan zou iets vergelijkbaars in het noorden georganiseerd kunnen worden, waarbij het overnachten dan in een tent zou kunnen gebeuren.
Voor januari alleen een beetje fris....dus ergens in juni bijvoorbeeld.

Voor de meeting twee opties;
kampeerterrein in natuurgebied met bijbehorend eethuis/ sfeervolle zaal ( inclusief groot open vuur),
of dorpshuis met gezellige kroeg en zaaltje, met podium en complete 'deejay-boot', en kamperen bij de boer.

Activiteiten overdag, naast roes uitslapen:
wandeling door het grootste natuurgebied in ontwikkeling van Nederland, met als gids boswachter van Natuurmonumenten ( nadeel : geen gevels, maar wel de groostste en oudste jeneverbes bossages van Europa),
voor de sportievelingen ;
mountainbiken, eventueel paardrijden, of met paard en koets het bos in.
Nordic Walking kan ook geregeld worden, alleen doe ik niet mee aan die bizarre manier van voortbewegen.

Oldfart schreef:
Maar even doorborduren op het van sq; zijn er ook kampeerliefhebbers?
Dan zou iets vergelijkbaars in het noorden georganiseerd kunnen worden, waarbij het overnachten dan in een tent zou kunnen gebeuren.
Voor januari alleen een beetje fris....

Eerlijk antwoord (zie ook scheiding der geesten van toen):

Nee, ik ben totaal géén kampeerfan....
Maar een massale sleep-in in een gebouw ... zie ik bvb. nog wel zitten

sq
Lennonlover schreef:
Als je de zaal al hebt neemt iedereen gewoon zijn eigen drank mee. De kosten om de attributen te verkrijgen die je nodig hebt op muziek te spelen/draaien, deel je met alle aanwezigen. Dus hoe meer aanwezigen, hoe voordeliger...

Gaat dit nu over een ander feest? We gaan ons toch niet vermoeien, mag ik hopen. Als het goed is zijn er geen of nagenoeg geen kosten, apparatuur is er, en drank mag je juist niet meenemen. Ik heb inmiddels een verzoekje uitgezet bij t bestuur.

@ fastpulse: deed je wellicht mee aan de KPY, en zo ja welke band?

sq schreef:
(quote)

Gaat dit nu over een ander feest? We gaan ons toch niet vermoeien, mag ik hopen. Als het goed is zijn er geen of nagenoeg geen kosten, apparatuur is er, en drank mag je juist niet meenemen.

En CD'tjes?

sq
Uiteraard wel, en zoals dat hoort in beschaafde tenten staan er ook 2 draaitafels. Er is trouwens ook een aardige collectie aanwezig.

sq
Oldfart schreef:
Maar even doorborduren op het van sq; zijn er ook kampeerliefhebbers?
Voor januari alleen een beetje fris....

Kom maar op met je idee, maar over overnachten heb ík het ook nog niet gehad. Voor de liefhebbers is er een jeugdherberg in Bunnik. En evenals c-moon heb ik ook kennissen met een Bed & Breakfast.

Ik meld me vast aan... ook dat overnachten lijkt me wel wat .. maar vast lijstje maken

1. sq (mag ik aannemen?)
2. Scientist

.. en maar vast een mixje van een half uur maken

sq
Uiteraard ben ik erbij, maar het is nog onder voorbehoud van een en ander, hoor!

Als er meer bekend is laat ik het hier weten.

Even voor de goede orde;
sq's voorstel is eerste week januari,
en als ik niet moet werken zal ik zeker in Bunnik zijn
( er is toch ook een Van der Valk in Bunnik, i.v.m. overnachten)

Mijn idee is voor later in het jaar, wanneer het weer prettiger is.

sq schreef:
Uiteraard ben ik erbij, maar het is nog onder voorbehoud van een en ander, hoor!

Als er meer bekend is laat ik het hier weten.

Dat snap ik, maar wat interesse peilen kan geen kwaad toch?

sq
Oldfart schreef:

( er is toch ook een Van der Valk in Bunnik, i.v.m. overnachten)

Dat motel (is dat een VdV?) is zelfs op loopafstand.

sq
The Scientist schreef:
(quote)

Dat snap ik, maar wat interesse peilen kan geen kwaad toch?

Oh nee, maar ik stel mensen niet graag teleur. Inmiddels ben ik ook al aan het verzinnen hoe dat moet met eten en zo, want je zit daar wel een beetje afgelegen. Misschien nog een voorprogrammaatje in Utrecht om nog een paar extra CD's te kopen (ik noem maar wat geks).

1. sq (mag ik aannemen?)
2. Scientist
3. Paap

sq schreef:
(quote)

Oh nee, maar ik stel mensen niet graag teleur. Inmiddels ben ik ook al aan het verzinnen hoe dat moet met eten en zo, want je zit daar wel een beetje afgelegen. Misschien nog een voorprogrammaatje in Utrecht om nog een paar extra CD's te kopen (ik noem maar wat geks).

Ook geen moeite mee... kunnen we niet allemaal iets te eten meenemen en creatief uitwisselen?

Wat zou de datum worden?
Afhankelijk daarvan kan ik ja dan neen toehappen ...

Eten sq? Roti's bestellen bij Rosita in Utrecht; ik haal ze wel op.
Leuk voor de belgische gasten, zijn de beste van Nederland en ook voor vegetariers erg lekker. En goedkoop.

Kos
Oldfart schreef:
Eten sq? Roti's bestellen bij Rosita in Utrecht; ik haal ze wel op.
Leuk voor de belgische gasten, zijn de beste van Nederland en ook voor vegetariers erg lekker. En goedkoop.
winkelcentrum bij station osdorp heeft de beste van NL. .

sq
Kijkijk, nu al goede initiatieven!
@ scientist: er ís een keukentje en voldoende borden en bestek en zo, dus dat zou ook nog kunnen.

Ik vind het een erg leuk idee. En dat van Oldfart ook.

winkelcentrum bij station osdorp heeft de beste van NL

zou kunnen;
maar ik baseer me op een surinaamse vriendin die heel veel catering doet voor grote feesten in de Bijlmer, maar die tegenwoordig de roti's bij Rosita haalt i.p.v. ze zelf te maken.

En bovendien is Osdorp / Bunnik net te ver om ze warm te houden

Ik hoef niet meteen respons hoor, maar als er zoiets als ik voorstel georganiseerd moet worden, regel je dat niet in een paar weken.
En als er geen behoefte is, dan is dat ook prima.

Oldfart schreef:
....wil alle dieren dood en doet aan mobiele openbare dronkenschap; een student zeker?

Inderdaad ja, hoe raad je het

1. sq (mag ik aannemen?)
2. Scientist
3. Paap
4. Lennonlover

Ik vind alles ok. Zolang men wat muziek kan draaien en aan wat drank kan geraken loopt alles op wieltjes! Dan nog een paar te pruimen vrouwtjes erbij en we zijn vertrokken!

Nee, ik ben totaal géén kampeerfan....
Maar een massale sleep-in in een gebouw ... zie ik bvb. nog wel zitten

kan ook geregeld worden C-Moon

Gast
geplaatst: vandaag om 07:17 uur

geplaatst: vandaag om 07:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.