MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Waar ligt Bunnik?

Sietse
was het idee nu precies?

sq
Sietse schreef:
was het idee nu precies?

Ik ben lid van een besloten vereniging in bezit van eigen gebouw met verstrekkende mogelijkheden voor wat betreft de vrijheid voor het inrichten van een activiteit. Het is even wachten op toestemming hiervoor, want ik moet natuurlijk wel in de programmering passen, en er moet iets geregeld worden voor de verantwoordelijkheid voor de niet-leden (jullie). Daarom weet ik ook nog geen datum.

Het is niet iets wat je huurt, het is simpelweg afwachten of het de andere leden en het bestuur een leuke activiteit lijkt, en als dat zo is dan heb je, en kostenloos,

* een ruimte waar we ons kunnen uitleven, samen met de leden die wel eens willen zien wat wij doen of die gewoon dorst hebben.
* werkende disco incl draaitafels die door ons gewenste muziek gaat spelen (door enkelen of allen van ons, voor zover toegestaan)
* bar met drank en vrijwilligers die tevens grotendeels muziekliefhebber zijn.
* goedkope dranktarieven (er is geen personeel)
* een riante muziekcollectie

Over de inrichting van de dag wil ik nog nadenken, want je wil misschien geen hele dag in die ruimte zijn en verder is er feitelijk niets te doen in de buurt. Ruwweg stel ik me overdag een CD-razzia in Utrecht voor, en al dan niet met onderweg wat eten gezamenlijk naar Bunnik afreizen (6 km). Het liefst wil ik dan op onze locatie dus enkele/alle users die dat willen een halfuur muziek laten maken/bepalen over de disco, eventueel onder begeleiding (of op het podium, Sietse?).
Je kan over de vorm nog nadenken, eventueel kunnen we een toplijst samenstellen die dan gedraaid wordt, maar mij lijkt het het leukst als de deelnemers zelf echt alle vrijheid krijgen om eigen gekozen muziek met de rest (een uniek publiek!) te delen.
Rest van de dag dus: luisteren, praten en drinken.

Ik wil hier de nodige effort in stoppen, want dit programma benadert wel zo´n beetje mijn ideale dagbesteding,.

sq
mstb schreef:
Waar ligt Bunnik?

Probeer op de kaart van Nederland het midden aan te wijzen => Bunnik.

Als dit allemaal doorgaat zal ik dit uiteraard nog wat preciezeren.

Sietse
ok, klinkt leuk

ik kan wel live spelen

EVANSHEWSON
Favoriete steden toptien :

Bunnik (a wonderful town) - Middle of the Road
Bunnik, Bunnik (Frank Sinatra)
Is this the way to Bunnik (Tony Christie)
Bunikske boven (Raymond van het Groenewoud)
Al the way to Bunnik (R.E.M.)
Bunnik Town (Paul Mc Cartney & Wings)
Il est cinq Heurs, Bunnik s'éveille (Jacques Dutronc)
In the Port of Bunnik (Jacques brel)
Tussen Bunnik en Antwerpen (Zjef Vanuytsel)
'k Wil Terug naar Bunnik (Maggie Mc Neal)

Leuk hé ?

sq
Wel, EVANSHEWSON s programma op de meeting is vast bekend

mag ik daar aan toevoegen:
Scott Mckenzie - Bunnik (be sure to wear some flowers in your hair)

EVANSHEWSON
sq schreef:
Wel, EVANSHEWSON s programma op de meeting is vast bekend

mag ik daar aan toevoegen:
Scott Mckenzie - Bunnik (be sure to wear some flowers in your hair)

Inderdaad, ook een tijdloze voor ons, ouwe hippies!
Het clipje blijft een klassieker, de outfits zeker, en de muziek, ik vind dat redelijk tijdloze klasse.

Zoals ook : A Whiter Shade of Bunnik van Procol Harum, natuurlijk!
(1967, summer of love)

SelmaDuim
Ik ben meer van de No Sleep 'till Bunnik (Beastie Boys) generatie.

EVANSHEWSON
SelmaDuim schreef:
Ik ben meer van de No Sleep 'till Bunnik (Beastie Boys) generatie.

jawel, maar ik kan nog verder terug in de tijd hoor :
Choo Choo Choo Bunnik van Duke Ellington, is ook TOP!

EVANSHEWSON
Of All You Need is Bunnik,
Bunnik is all you need...
van de Quarry Men...

Nu genoeg geleuterd, ik ga dat programma eens ernstig doornemen en eens kijken in hoeverre mijn aanwezigheid haalbaar is... kom er wel op terug hoor!

Ik heb zopas mijn schade ingehaalde van de editie in Mechelen. Ik ben namelijk Kumpir gaan eten. Ik vrees alleen dat ik veel geld heb verspild. Ik moet dringend meer leren eten, zo'n kleine eter dat ik ben.

LEKKER!

titan (crew)
sq schreef:
Over de inrichting van de dag wil ik nog nadenken.

Wellicht is een popquiz een leuk idee.

Sietse
of misschien een inrichting voor EVANSHEWSON. Ik zit te denken aan een psychiatrische...

SelmaDuim
titan schreef:
(quote)

Wellicht is een popquiz een leuk idee.

Lijkt me een leuk idee, alleen dan wel zonder Herman en Starbright Boy, want ik kan me nog wat herinneren uit de begintijden van Musicmeter.

Dat heeft zelfs de tijdlijn op de Wiki gehaald.

Ik wil anders wel een quiz maken.

SelmaDuim
Misschien moeten we dan eerst weer even oefenen op mIRC.

EVANSHEWSON
Sietse schreef:
of misschien een inrichting voor EVANSHEWSON. Ik zit te denken aan een psychiatrische...

Het is goed, als Shinybeast zijn vrouw me daar kan verzorgen zie ik dat zitten en wil ik gerust nog wat meer doordraaien, zotter worden, niet meer sporen, zwalpen...

EVANSHEWSON
herman schreef:
Dat heeft zelfs de tijdlijn op de Wiki gehaald.

Ik wil anders wel een quiz maken.

Ik biedt spontaan mijn GULP euh, hulp aan, ik ben ervaringsdeskundige, ik zat jààren in een goed kwisploegje en we hebben zelf verschillende kwissen georganiseerd en ken de klappen van de zweep om te vermijden dat je bij de oplossingen discussies over het al dan niet juiste antwoord geheel kunt uitsluiten, je moet dus ontzettend oppassen met de formulering van vragen, geloof me vrij!

Maar weet dat ik dan ontzettend classic rock, soul, blues, funk, chanson, kleinkunst-minded ben en helaas heel weinig van "rare" muziekskes ken (raar vind ik dus alle progrock van pakweg de laatste 15 jààr, omdat ik daar niet meer in mee ben of wil).

EVANSHEWSON schreef:
Het is goed, als Shinybeast zijn vrouw me daar kan verzorgen zie ik dat zitten en wil ik gerust nog wat meer doordraaien, zotter worden, niet meer sporen, zwalpen...

Ik heb shinybeauty reeds verwittigd dat ze dan op haar (gesloten) afdeling veel Captain Beefheart moeten draaien

EVANSHEWSON
shinybeast schreef:
(quote)

Ik heb shinybeauty reeds verwittigd dat ze dan op haar (gesloten) afdeling veel Captain Beefheart moeten draaien

Ja, dan word ik helemaal kierewiet.
Nog erger zou een hele dag Borsato of - god sta me bij - Frans Bauer of zijn broer Bob de Bouwer zijn, maar ja...

Allen een prettig weekend, ik vertrek subiet naar Arnhem, weekendje onthaasten met goede vrienden aldaar!

Als ik kan, ben ik er wel bij! En in Utrecht is natuurlijk ook genoeg te doen voor de dag zelf...

Ik begrijp dat er eerst vooral gereageerd wordt op sq's idee voor een meeting, maar als er iets in de richting van mijn suggestie zou gaan plaatsvinden, dan wil ik ook wel enige reactie, gezien de voorbereidingstijd.

Ook als jullie het niets vinden hoor ik dat graag, dan stop ik met het plannen.
Geen probleem, maar dan weet ik waar ik aan toe ben, vandaar.
Tot nu toe alleen een reactie van Herman, en van C-Moon dat hij niet van kamperen houdt.
Dus geef even je mening.

SelmaDuim
Ik vind het moeilijk om al zover vooruit te denken. Maar puur naar mijzelf kijkend vind ik een leuke dag/avond met musicmetermensen voldoende en is overnachten/kamperen wat te veel van het goede. Al kan ik me wel goed voorstellen dat er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden. Ik denk dat je wel genoeg animo moet hebben om zoiets in gang te zetten, want vooor een man of tien lijkt het me wat teveel moeite.

Het idee achter het kamperen kwam bij me op vanwege het feit dat het hier in de omgeving een goedkope manier van overnachten is.

Gekoppeld aan het feit dat een meeting in het noorden voor velen voor één dag op en neer wat te ver is.
Dus dacht ik ; met een overnachting er bij en wat 'anders dan andere' activiteiten is het wellicht een idee voor een weekend.

Een overnachting is idd. haast noodzaak voor diegenen die van ver komen, zeker als diegenen op openbaar vervoer aangewezen zijn...

Daarom vind dat wel goed om weten wat de mogelijkheden zijn op dat gebied...

Ik ben alleszins - onder het voorbehoud dat ik op de te kiezen datum vrij ben natuurlijk - super geinteresseerd voor SQ's leuke ideetje !

Ik ben in principe ook wel geinteresseerd Oldfart, wil ook wel helpen wat regelen.

SelmaDuim
c-moon schreef:
Een overnachting is idd. haast noodzaak voor diegenen die van ver komen, zeker als diegenen op openbaar vervoer aangewezen zijn...

Daarom vind dat wel goed om weten wat de mogelijkheden zijn op dat gebied...

Dat begrijp ik inderdaad. Maar ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen het ziet zitten om ook samen te overnachten. Al vind ik het wel leuk dat er zulke initiatiefrijke mensen zijn!

Och, allemaal samen. Dat maakt het toch gezellig! Ik deel wel de kamer met de vrouwen

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.