MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Ja, het was vandaag. En het moest zo nodig verplaatst worden naar een dag dat ik niet kan. Nu zie je wat er van komt

Meeting in amsterdam?

Klinkt goed. Lekker dichtbij ook (al is Antwerpen vanaf Leiden ook maar 1h50m reizen ofzo).

Sowieso komt er een meeting aan het einde van januari om het 5-jarig bestaan van MuMe te vieren. Later meer hierover.

Gaan er geen MuMe'ers naar de platen en cd-beurs in de Jaarbeurs, komende maand?

Lijkt me toch wel een mooie reden.

Ik denk erover, al moet ik mezelf misschien even een koopverbod opleggen totdat ik de stapel 'nieuw' wat meer heb weggeluisterd.

Het was heel leuk vandaag in Antwerpen, was wel zoeken naar bekende gezichten

Nou, ik maar zwaaien...

SelmaDuim
bonothecat schreef:
Meeting in amsterdam?

Goed idee!

Mij lijkt Amsterdam ook wat (scheelt me weer reistijd )!

Meeting in Amsterdam:

Als ik het tijdig weet, de datum me 'past' en als het (liefst) op een zaterdag is.. zou het moeten lukken...

Zou alleszins wel leuk zijn

Wat zonde dat de musicmetermeeting in Antwerpen niet is door gegaan. Ook vrij vreemd dat de initiatiefnemer niks meer heeft laten horen.
Ik zelf ben toevallig op dezelfde datum 4 oktober naar de Moviemetermeeting in Tilburg geweest en die was weer de moeite waard.
Ik ga er trouwens zelf waarschijnlijk 1 in november organiseren, te weten de James Bond Quantum of Solace Moviemetermeeting (de gekozen film laat zich raden! ).
Groet!

bonothecat schreef:
Meeting in amsterdam?

Goed idee.

Eens kijken of ik Masterrossi nog mee kan krijgen in een organisatie-comité

Father McKenzie
Voor mij mag er gerust eens een Meeting komen in de prachtige, schitterende, schone, verzorgde stad :

's HENTOGENBOSCH of DEN BOSCH

Ik ben daar het laatste jaar enkele keren geweest, ik raak er niet op uitgekeken, schitterend gewoon, het Brugge van het Noorden, vind ik!

Zijn er geen leden uit de buurt van deze prachtstad?

Het ligt voor vele gebruikers ook op redelijke afstand, nogal centraal voor Belgen EN Nederlanders, denk ik zo...

I LOVE DEN BOSCH, I really do!

Er is vorig jaar al een meeting geweest in Den Bosch.

Toon1 schreef:
Er is vorig jaar al een meeting geweest in Den Bosch.

Inderdaad, en die was heel erg leuk
Weet je nog het spannende moment toen we maar nét onze trein haalden, toon?

Voor mij mag Den Bosch gerust een keertje overgedaan worden hoor !

Father McKenzie
Doe mij ook maar een rondje DEN BOSCH, héérlijke stad!

Wat houd een MuMeeting eigenlijk in, hoe ziet zo'n dag er uit?
Is het bij een MuMe User thuis of ergens op locatie?
Voor een select gezelschap van Users of voor eenieder die het leuk lijkt om de passie voor muziek te delen.

Of gaan jullie zoals een Solex-broederschap met zijn allen op een terras zitten en laat het vocht maar vloeien.

Lin
Het is ergens in het land, nederland of belgie, meestal woont er wel iemand in de desbetreffende stad en diegene weet de leuke tentjes wel... drankje, cd winkeltjes kijken, kopen, hapje eten en beetje ouwehoeren. Voor wie er maar wil

(lang geleden dat ik naar een meeting ben geweest maar zo ging het toen tenminste )

Father McKenzie
Ja, ik herinner mij deze in Mechelen, waar c-moon zijn schouders had ondergezet.
We kregen een flinke rondleiding in Mechelen, c-moon was onze stadsgids, we kregen ook veel geschiedkundige weetjes mee en het was echt heel leuk.

Ook die in BUNNIK (Of all Places!) was leuk, daar was sq de intitiatiefnemer en eindigde alles in eer orgie in een jeugdclub.

Allez, orgie is veel gezegd, een deejaysetje was het eigenlijk, hihi.

Meestal is zo'n Meeting nogal verdeeld wat Nederlanders/Belgen betreft.
Kan leuk zijn, als iedereen een beetje meewerkt en goed humeur meebrengt!

Als het nog een keertje in Den Bosch is ben ik heel benieuwd.

sq
Wel ik heb wat in te halen; ik was er de vorige keer niet bij in Den Bosch. Maareh.. Het mag van mij ook heel best ergens anders. Wie t oppakt bepaalt, nietwaar?

Goh Den Bosch, dat is een goed idee.

Den Bosch is in elk geval lekker in de buurt voor mij

Father McKenzie
BoordAppel schreef:

Absoluut, het ligt vrij centraal, zowel voor Nederlanders als Belgen.
En het is een zo een prachtige stad aan de Dommel!

Dan doen we het gewoon toch nog eens in Den Bosch ?

Wie organiseert?
Bij voorkeur een inwoner van Den Bosch of omstreken?

BoordAppel schreef:
Ja, de vorige keer was best geslaagd

Poppekontje
Vanavond verjaardagsfeestje bij mij?

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ja, de vorige keer was best geslaagd

En dat is een understatement !

Ik vond dat een GEWELDIGE meetup !

Nog weer een keer in de Mechelse kroegen rondhangen is natuurlijk ook niet te versmaden. Misschien met een iets kortere rondleiding, want wat was ik dorstig op gegeven moment

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.