De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 30 november 2010, 21:28 uur
Svendra schreef:
(quote)
Kwestie van prioriteiten stellen. Ik heb mijn etentje met Carice van Houten afgezegd
Zeg maar dat ik nog wel tijd heb
0
geplaatst: 30 november 2010, 23:02 uur
En jij denkt dat Carice kiest voor de eerste de beste die tijd heeft ...? 
Even on-topic nu. De tussenstand op dit moment:
- 19 februari: ca. 14x
- 26 februari: ca. 10x

Even on-topic nu. De tussenstand op dit moment:
- 19 februari: ca. 14x
- 26 februari: ca. 10x
0
geplaatst: 30 november 2010, 23:04 uur
Ja inderdaad, Sietse, je maakt totaal geen kans... kijk, Svendra, die zit in de crew van Musicmeter. Vrouwen geilen op macht. 

0
geplaatst: 30 november 2010, 23:46 uur
Shoot dat zal je bedoelen. En daarna met Carice op het berenvel bij de openhaard...
0
Sietse
geplaatst: 30 november 2010, 23:57 uur
Tsja, ze moet wel haar plaats weten, dat ik voor haar tijd heb zegt gewoon al heel erg veel in mijn drukke agenda.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 december 2010, 10:53 uur
Nijmegen is voor mij ook vlakbij,
19 en 26 Februari is prima
19 en 26 Februari is prima
0
geplaatst: 3 december 2010, 11:16 uur
Oldfart schreef:
Wat gaan we doen in Nijmegen, en wie is de reisleider?
Reisleider? Hebben we die nodig als we ons enkel lam gaan zuipen en vol gaan vreten nadat we de platenzaken hebben beroofd? O ja, we moeten weten waar die platenzaken zitten! Wat gaan we doen in Nijmegen, en wie is de reisleider?

0
geplaatst: 3 december 2010, 11:17 uur
Paap_Floyd schreef:
Reisleider? Hebben we die nodig als we enkel ons lam gaan zuipen ..
In dat geval misschien wel, ja Reisleider? Hebben we die nodig als we enkel ons lam gaan zuipen ..

0
geplaatst: 3 december 2010, 11:19 uur
De volgende Meeting vindt plaats in Nijmegen op zaterdag 19 of 26 februari. Welke dag(en) kun je? Reageren tm aanstaande zondag (5-12).
- Svendra: 19 en 26
- musician: 19 en 26
- Sir Spamalot: 19
- sq: 19 en 26
- Benno: 19 en 26
- titan 19 en 26
- Graf: misschien de 19e, misschien geen van beiden
- Bertus: ik ga ergens in februari een keer op vakantie, weet nog niet precies wanneer. Hou dus vooral geen rekening met me
- c-moon: 26 februari (op 19 februari ben ik in LEIDEN voor Luka Bloom)`
- deric raven: Nog geen rooster, maar Nijmegen is een goede optie.
- Paap: 19 en 26
- Korenbloem - nog geen rooster, maar 26 feb kan ik waarschijnlijk niet
- Rene: 19 en 26 ; Ik neem wel aan dat er een beetje Hip Hop wordt gedraaid
- Arrie: 19 en 26, denk ik... wel een heel eind weg
- Oldfart: nu nog geen voorkeur; hangt af van werkrooster en wanneer de DBT's in februari spelen.
- wibro: 19
- pjh1967: 19 (26 zit ik in Parijs na te genieten van PJ Harvey )
- Tangmaster: 19 en 26
- DJFrankie: 19 en 26
- Svendra: 19 en 26
- musician: 19 en 26
- Sir Spamalot: 19
- sq: 19 en 26
- Benno: 19 en 26
- titan 19 en 26
- Graf: misschien de 19e, misschien geen van beiden
- Bertus: ik ga ergens in februari een keer op vakantie, weet nog niet precies wanneer. Hou dus vooral geen rekening met me
- c-moon: 26 februari (op 19 februari ben ik in LEIDEN voor Luka Bloom)`
- deric raven: Nog geen rooster, maar Nijmegen is een goede optie.
- Paap: 19 en 26
- Korenbloem - nog geen rooster, maar 26 feb kan ik waarschijnlijk niet
- Rene: 19 en 26 ; Ik neem wel aan dat er een beetje Hip Hop wordt gedraaid
- Arrie: 19 en 26, denk ik... wel een heel eind weg
- Oldfart: nu nog geen voorkeur; hangt af van werkrooster en wanneer de DBT's in februari spelen.
- wibro: 19
- pjh1967: 19 (26 zit ik in Parijs na te genieten van PJ Harvey )
- Tangmaster: 19 en 26
- DJFrankie: 19 en 26
0
geplaatst: 3 december 2010, 13:00 uur
Er hebben nu 19 mensen gereageerd. Misschien zijn dat er zondag 25. Laten we dan tot 19 of 26 februari maximaal 40 inschrijvingen accepteren. In het kader wie het eerst komt het eerst maalt.
Er moet dan een locatie voor 40 man worden gezocht in Nijmegen met een programma dat rekening houdt met in ieder geval bezoek aan de plaatselijke betere platenzaak, misschien weet iemand wel een leuke platenbeurs. Wie aanvullende ideëen heeft m.b.t. wat te doen in Nijmegen moet zich uiteraard hier even melden. Daarnaast moet m.i. het ook voor iedereen vrij staan deel te nemen aan 's avonds wat eten en/of stappen.
Ik ben zelf overigens geheel onbekend in Nijmegen, voor de organisatie ter plekke zal iemand zich moeten melden...
Er moet dan een locatie voor 40 man worden gezocht in Nijmegen met een programma dat rekening houdt met in ieder geval bezoek aan de plaatselijke betere platenzaak, misschien weet iemand wel een leuke platenbeurs. Wie aanvullende ideëen heeft m.b.t. wat te doen in Nijmegen moet zich uiteraard hier even melden. Daarnaast moet m.i. het ook voor iedereen vrij staan deel te nemen aan 's avonds wat eten en/of stappen.
Ik ben zelf overigens geheel onbekend in Nijmegen, voor de organisatie ter plekke zal iemand zich moeten melden...
0
titan (crew)
geplaatst: 3 december 2010, 13:03 uur
musician schreef:
Er moet dan een locatie voor 40 man worden gezocht in Nijmegen met een programma dat rekening houdt met in ieder geval bezoek aan de plaatselijke betere platenzaak.
Er moet dan een locatie voor 40 man worden gezocht in Nijmegen met een programma dat rekening houdt met in ieder geval bezoek aan de plaatselijke betere platenzaak.
Wees gerust, 40 man krijg je toch niet. Je mag blij zijn als er 25 reageren en er uiteindelijk 15 komen opdagen.
0
geplaatst: 3 december 2010, 13:12 uur
Ja, dat wilde ik ook net zeggen. Gewoon zoveel mogelijk mensen motiveren in dit topic, en vervolgens hopen dat de schade qua afmeldingen meevalt als het moment daar is.
0
geplaatst: 3 december 2010, 13:52 uur
Laat ik nu net vanaf de week vóór de 19e niet meer in Nijmegen wonen.
0
geplaatst: 3 december 2010, 14:00 uur
titan schreef:
Wees gerust, 40 man krijg je toch niet. Je mag blij zijn als er 25 reageren en er uiteindelijk 15 komen opdagen.
Misschien. Het gaat ook natuurlijk om een locatie tot 40 man. Ik ga wel een aantal mensen gericht vragen, een paar die ik in een enkele topic met enige regelmaat toch spreek en die ik dan ook in levende lijve wel eens de hand zou willen schudden.
0
geplaatst: 6 december 2010, 18:49 uur
Ligt de datum nu al vast?
Want, zo ja, dan boek ik alvast een hotelletje van 26 op 27/02
Als ik de dag zelf nog terug moet treinen, zal ik wellicht maar kort ter plaatse kunnen zijn, lijkt me..
Indien het 19 wordt, moet ik niets boeken, want dan verblijf ik op een andere Nederlandse locatie: Leiden...
Want, zo ja, dan boek ik alvast een hotelletje van 26 op 27/02

Als ik de dag zelf nog terug moet treinen, zal ik wellicht maar kort ter plaatse kunnen zijn, lijkt me..
Indien het 19 wordt, moet ik niets boeken, want dan verblijf ik op een andere Nederlandse locatie: Leiden...
0
geplaatst: 6 december 2010, 19:16 uur
O.k. Inmiddels zijn alle stemmen geteld:
De volgende MusicMeter Meeting vindt plaats op 19 februari 2011 in Nijmegen

0
geplaatst: 6 december 2010, 19:18 uur
Svendra schreef:
Heel erg jammer voor mij, want ik keek er best naar uit.
Enfin, ik moet dus geen hotel boeken dan.
Veel plezier allemaal.
Als nu iedereen uiteindelijk gaat afhaken (happened before!) zal ik een weinig knarsentanden...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 6 december 2010, 20:06 uur
Weer een ferme 200 kilometer plus maar het moet lukken. De 26ste was moeilijker want 's anderendaags is het Kuurne-Brussel-Kuurne en ik mag mee in de wagen van de koersdokter, mijn neef!
0
ClassicRocker
geplaatst: 6 december 2010, 20:12 uur
Ondanks mijn nog relatief korte geschiedenis op MuMe wil ik hier graag bij zijn. Zet mij dus maar op de lijst. En ja, ik kom echt. En als er meer muziekliefhebbers uit Rotterdam e.o. gaan, verneem ik dit graag. Samen heen en terug maakt het reizen een stuk prettiger. Tot in Nijmegen!
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:26 uur
ClassicRocker schreef:
Zet mij dus maar op de lijst.
Zet mij dus maar op de lijst.
Mooi. Een echte presentielijst was het nog niet. Als eerste aanzet de mensen die nu al weten dat ze de 19e kunnen. Hopelijk WILLen die ook
- ClassicRocker
- Svendra
- musician
- Sir Spamalot
- sq
- Benno
- titan
- Paap
- Rene
- Arrie
- wibro
- pjh1967
- Tangmaster
- DJFrankie
Edit:
- GrafGantz (misschien)
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:37 uur
Svendra schreef:
Als eerste aanzet de mensen die nu al weten dat ze de 19e kunnen. Hopelijk WILLen die ook
Als eerste aanzet de mensen die nu al weten dat ze de 19e kunnen. Hopelijk WILLen die ook
Ik WIL maar kan niet, op die andere datum WIL én KAN ik ...
Veel plezier dus.... met spijt in het hart ben ik er dus niet bij, maar ik heb dan weer een 2 Meter Sessie met Luka Bloom
)
0
geplaatst: 6 december 2010, 20:54 uur
ClassicRocker schreef:
En als er meer muziekliefhebbers uit Rotterdam e.o. gaan, verneem ik dit graag. Samen heen en terug maakt het reizen een stuk prettiger. Tot in Nijmegen!
En als er meer muziekliefhebbers uit Rotterdam e.o. gaan, verneem ik dit graag. Samen heen en terug maakt het reizen een stuk prettiger. Tot in Nijmegen!
Wellicht ben ik van de partij, vanuit Roffa per spoor

* denotes required fields.