MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
ClassicRocker
GrafGantz schreef:
Wellicht ben ik van de partij, vanuit Roffa per spoor

Ik ga ook per spoor. Als je gaat kunnen we dus samen reizen. PM me even als je gaat en wilt afspreken?

Ok, maar het zal wellicht pas in januari zijn dat ik het zeker weet.

Mooi. Een echte presentielijst was het nog niet. Als eerste aanzet de mensen die nu al weten dat ze de 19e kunnen. Hopelijk WILLen die ook

- ClassicRocker
- Svendra
- musician
- Sir Spamalot
- sq
- Benno
- titan
- Paap
- Rene
- Arrie
- wibro
- pjh1967
- Tangmaster
- DJFrankie
- GrafGantz (misschien)
- Bertus (als ik dan niet in Wales zit)

Tja, dat geldt toch voor iedereen Bertus? Anders kunnen we net zo goed een meeting in Wales doen

titan (crew)
ClassicRocker schreef:
Als er meer muziekliefhebbers uit Rotterdam e.o. gaan, verneem ik dit graag.
Ik ga ook vanuit Rotterdam met de trein.

M'n vriendin komt als het goed is al in januari deze kant op dus de kans dat ik aanwezig ben is al een stuk groter

Paap_Floyd schreef:
Tja, dat geldt toch voor iedereen Bertus? Anders kunnen we net zo goed een meeting in Wales doen

Ik heb vorig jaar een meeting in Parijs voorgesteld, toen kwam er niemand En heeft lebowski ons niet naar Berlijn uitgenodigd? MuMe goes mundial!

Over een Berlijn meeting zou ik inderdaad hard gaan nadenken.

ClassicRocker
ClassicRocker schreef:
Als er meer muziekliefhebbers uit Rotterdam e.o. gaan, verneem ik dit graag.

titan schreef:
Ik ga ook vanuit Rotterdam met de trein.

Dan nodig ik je bij deze uit om samen met mij vanuit Rotterdam met de trein naar Nijmegen te gaan. Hebben we alvast een gezellige pre-meeting voordat de meeting begint .

Het zal maar niet boteren. Dat wordt dan een lange trip

ClassicRocker
Dan hoop ik des te meer ik dat jij meegaat om evt. tussenbeide te komen .

Wat slowchat verwijderd.

edit door herman: en nog wat

ClassicRocker
Zou Nijmegen (Knotsenburg) 19 februari al in carnavalsstemming zijn? In dat geval heb ik een leuke opdracht voor de meetinggangers: kom uitgedost als je favoriete artiest .

sq
ClassicRocker schreef:
Zou Nijmegen (Knotsenburg) 19 februari al in carnavalsstemming zijn? In dat geval heb ik een leuke opdracht voor de meetinggangers: kom uitgedost als je favoriete artiest .

Classicrocker heeft een goed punt. Kan iemand dat nazoeken hoe dat zit met carnaval?

Overigens bén ik ooit (en nog tijdens carnaval ook) verkleed geweest als Toyah, maar dat was meer 25 jaar geleden en zo ga ik nu echt de straat niet op. Maar als het echt carnaval is, wil ik best iets meer opzichtigs aandoen. Waar kan je een T-shirt laten maken van je Avatar?

Carnaval valt in Maart dit jaar.

Ik heb nog geen rooster van februari, en in afwachting van een sollicitatie, maar als het me lukt ben ik er zeker bij.

ClassicRocker
deric raven schreef:

Dat hoeft mij er natuurlijk niet van te weerhouden om carnavalesk uitgedost te komen. Hoe dan ook, dronken word ik toch. Hetzij van alcohol, hetzij van muziek, hetzij van allebei.

deric raven schreef:

Ik heb nog geen rooster van februari, en in afwachting van een sollicitatie, maar als het me lukt ben ik er zeker bij.

Heel goed.

Bij het bepalen van de data in februari is expliciet gekeken naar wel of geen carnaval.
Ja, of ze in Nijmegen in het weekend van 19 februari al gaan proefdraaien is mij natuurlijk niet bekend.

Meestal zetten we, als stad boven de grote rivieren, het weekend rond carnaval de Hollandse Brug open over de A6. Cd's mee voor een weekendje teruggetrokken leven. En als het weer voorbij is kan de brug weer omlaag, net op tijd voor de files van maandagochtend.

musician schreef:
Bij het bepalen van de data in februari is expliciet gekeken naar wel of geen carnaval.
Ja, of ze in Nijmegen in het weekend van 19 februari al gaan proefdraaien is mij natuurlijk niet bekend.

Om iedereen gerust te stellen. Carnaval stelt in Nijmegen niets maar dan ook helemaal niets voor. Wij in Nijmegen hebben ook helemaal geen behoefte aan carnaval. Bij ons is het feest elke 3e week van juli in het jaar. Dan hebben wij de 4-daagse feesten en staat Nijmegen volledig op zijn kop. Dus, gewoon het week-end van 19 februari pakken voor de MM meeting.

Als iemand reist vanaf Nijkerk of Hardewijk weet ie me te vinden

Ik moet nog zie of ik kan maar ik hoop van wel!

In De Site > Gebruikers > platenjacht in Antwerpen (5 of 6 of 7 januari 2011):

Zin om het nieuwe jaar feestelijk in te zetten?

Freddze en ik spreken af in Antwerpen tijdens de eerste week van januari.
Alleen moeten we nog een vaste datum prikken, en toen dachten we ...

Miscchien de gelegenheid om eens een paar nieuwe gezichten uit te nodigen
op onze platenjacht. Wie heeft er zin om eens af te spreken in Antwerpen?

En welke datum past jou dan het best?

Woensdag 5 januari ...

Donderdag 6 januari ...

Vrijdag 7 januari ...

Reageert er niemand dan drinken freddze en ik met z'n tweetjes op een nieuw MuMe jaar.

Lijkt me uiteraard erg leuk, maar Antwerpen is toch echt wat te ver voor deze Haarlemmer.
Toch veel plezier!

Als je jullie het nu op zaterdag 8 jan doen ben ik wel geintereseerd

Sir Spamalot (crew)
Dazzler, dit zie ik wel zitten maar ben ik als bescheiden metalhead wel welkom . Ik ken Antwerpen niet genoeg, ken de platenzaken niet genoeg hoewel ik een aantal tips heb gekregen van een aantal collega's hier op de site. Ik heb dan juist twee weken vakantie (bouwvakantie), ik laat nog iets weten. Kijken we ook eens naar de sluitingsdagen van een aantal platenzaken? Vertrekkende vanuit Oostende zouden er mensen meekunnen (route Oostende Brugge Gent Antwerpen).

hoi123 schreef:
Lijkt me uiteraard erg leuk, maar Antwerpen is toch echt wat te ver voor deze Haarlemmer.
Toch veel plezier!

Vergis je niet, met de trein zit je zo in Antwerpen. Vanaf Den Haag HS is het maar 80 minuten geloof ik. Ik ben een paar keer muziek gaan shoppen in Antwerpen en het is erg de moeite waard. De leuke kleine platenzaakjes zoals je in Nederland amper nog tegenkomt, vind je daar nog volop. Het aanbod is ook bijzonder goed.

Zelf moet ik gewoon werken die dagen, dus ik bedank even.

sq
Als het 5 januari wordt ga ik echt mijn best doen om erbij te zijn. In 2007 Leiden en 2008 Bunnik waren er ook op 5 januari Mume Meetings.

Maar om even terug te komen op 19 februari in Nijmegen

Wat gaan we doen? De kroeg in en/of op platenjacht ligt voor de hand, maar extra activiteiten zouden kunnen zijn (met dank aan Musician):

- kennismakingsgesprekken
- iemand die muziek wil draaien
- cd ruilbeurs

Heb je ervaring met briljante activiteiten uit het verleden, zegt het voort ...

Svendra schreef:

Wat gaan we doen? De kroeg in en/of op platenjacht ligt voor de hand, maar extra activiteiten zouden kunnen zijn (met dank aan Musician):

- kennismakingsgesprekken
- cd ruilbeurs

Heb je ervaring met briljante activiteiten uit het verleden, zegt het voort ...

De meester van het organiseren is c-moon....die had een mooi traject in Mechelen uitgezet...bij de andere meetings liep hetmet een minder gedegen voorbereiding ook prima.

sq
Svendra schreef:

- cd ruilbeurs
..

Als er gedraaid kan worden zal je wel liefhebbers vinden, maar maar het moeilijke is vooral dat je een plek moet hebben waar je dat kan doen.
Ruilen van CDs kan altijd, ook in de kroeg (?) waar je toevallig verzamelt. Ook op eerdere meetings heb ik wel meer platen over en weer zien gaan. Ik neem ws sowieso wel wat mee. Dat zijn wel LP´s trouwens.

We kunnen op zoek gaan naar een karaokebar

sq
GrafGantz schreef:
We kunnen op zoek gaan naar een karaokebar

Klinkt als slechte muziek en duur bier en als je pech hebt gaan er nog mensen zingen ook

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.