MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Sir Spamalot schreef:
Dazzler, dit zie ik wel zitten maar ben ik als bescheiden metalhead wel welkom . Ik ken Antwerpen niet genoeg, ken de platenzaken niet genoeg hoewel ik een aantal tips heb gekregen van een aantal collega's hier op de site. Ik heb dan juist twee weken vakantie (bouwvakantie), ik laat nog iets weten. Kijken we ook eens naar de sluitingsdagen van een aantal platenzaken? Vertrekkende vanuit Oostende zouden er mensen meekunnen (route Oostende Brugge Gent Antwerpen).

Je mag komen omdat je nickname op het juiste gevoel voor humor wijst.

Had je een voorkeur voor een datum?

sq schreef:
Als het 5 januari wordt ga ik echt mijn best doen om erbij te zijn. In 2007 Leiden en 2008 Bunnik waren er ook op 5 januari Mume Meetings.

Bedoel je Antwerpen? Je bent in ieder geval welkom.
We doen wat we kunnen ... nog even wachten op reacties vooraleer we de datum prikken.

ps. Wel jammer dat verschillende meetings elkaar hier ondersneeuwen.

sq schreef:
(quote)

Klinkt als slechte muziek en duur bier en als je pech hebt gaan er nog mensen zingen ook

Ik drink geen bier en hou van slechte muziek en zingen.

Geinig idee eigenlijk, die karaokebar.
Als ik aan de beurt ben vraag ik Boards of Canada aan.

Marcel²
En ik Harrie Jekkers met Oh Oh Den Haag

Svendra schreef:
Geinig idee eigenlijk, die karaokebar.
Als ik aan de beurt ben vraag ik Boards of Canada aan.

En maar "zingen" : I.... love.... you.....

ORANGE... Yeah, that's right...

Hmm, ja. Dus toch nog lappen tekst die ik moet verwerken

sq schreef:
Ruilen van CDs kan altijd, ook in de kroeg (?) waar je toevallig verzamelt. Ook op eerdere meetings heb ik wel meer platen over en weer zien gaan. Ik neem ws sowieso wel wat mee. Dat zijn wel LP´s trouwens.

De laatste (en eerste) meeting waar ik bij was (Breda) heeft c-moon me nog een of andere zeurende Fransoos aangesmeerd

GrafGantz schreef:
We kunnen op zoek gaan naar een karaokebar

Ik zeg: doen! (maar ik ga natuurlijk niet zingen )

Ja eigenlijk wel een goed idee

Zingen en Swingen bij El Sombrero!

Bij dit arrangement is inbegrepen:

•Karaoke Programma
•Tijdsduur: 2 uur
•5 consumpties p.p. (Bier, fris en wijn)
•Borrelhapjes (4 p.p.)

Prijs: € 24,50 p.p.
Variaties binnen dit arrangement zijn tegen een meerprijs te boeken.

Dit arrangement is te boeken vanaf 10 personen.

De prijzen voor dit arrangement zijn geldig tot en met 31 december 2011.

Dan kom ik ook...

ClassicRocker
Arrie schreef:
Ik zeg: doen! (maar ik ga natuurlijk niet zingen )

Kom op, Arrie, Dylan en Hendrix kunnen/konden ook niet zingen en zijn er bepaald niet minder van geworden. Of misschien kun je wel zingen maar durf je niet. Sla dan een aantal sterke alcoholische versnaperingen achterover en je durft alles. Althans, zo werkt het bij mij. Wie weet is Nijmegen voor jou het startpunt van een succesvolle carrière als zanger en liggen wij over een paar jaar in de rij voor tickets voor je concerten. You never know!

Zelf geef ik daarentegen op zijn tijd graag een Freddie Mercury/Robert Plant-achtig showtje weg. Met dien verstande: ik hou mijn kleren aan. Als je warmloopt voor Tie Your Mother Down of Immigrant Song bijt ik de spits wel af met een hopelijke top-performance en kan ik als je beroemd wordt zeggen dat ik 'ooit' bij Arrie in het voorprogramma heb gestaan.

Hoe dan ook, in vind karaoke prima maar wil me als 'nieuwkomer' niet opdringen. Als het iets anders wordt, is dat voor mij ook oké.

Welk tijdstip wordt er trouwens aan gehouden?

sq
Dat Karaoke plan begint zorgelijk serieuze vormen aan te nemen. Enfin, t is weer eens wat anders. Voor wat betreft mijn inbreng wil ik nu vast stellen: ik zal belangstellend proberen te luisteren en als er tegen de zenuwen wat wordt gedronken doe ik daar in elk geval aan mee.

Ik drink ook bij gebrek aan zenuwen mee.

ClassicRocker
Weinig zangers, zo te zien. Op deze manier wordt ik wel érg makkelijk 'The Voice of Music Meter'. En dat is nou ook weer niet leuk.

Yann Samsa

ClassicRocker
Wat een stilte hier. Heeft iedereen soms zangles? Of wordt er flink nagedacht over (nog) leukere activiteiten?

Nee het grote MuMe-radiotopic is zonet opgericht

tangmaster
sq schreef:
Dat Karaoke plan begint zorgelijk serieuze vormen aan te nemen. Enfin, t is weer eens wat anders. Voor wat betreft mijn inbreng wil ik nu vast stellen: ik zal belangstellend proberen te luisteren en als er tegen de zenuwen wat wordt gedronken doe ik daar in elk geval aan mee.

Er moet bij mij wel heel veel naar binnen wil ik gaan zingen (heb daar de pest aan en zeker als het om karaoke gaat).

Sir Spamalot (crew)
Als er maar goed bier is .

Sir Spamalot (crew)
dazzler schreef:
Had je een voorkeur voor een datum?

Betreffende Antwerpen eerste week januari 2011
Dazzler, gelijk welke datum past voor mij! Hopelijk wordt het Belgenland niet weer ondergesneeuwd.

Jammer dat ik er niet bij kan zijn in Nijmegen, Antwerpen gaat me wél lukken:

Zowel op 5 als 6 januari
overdag neem ik aan?
Afspraak waar in Antwerpen?

Sir Spamalot (crew)
Tof dat je ook naar Antwerpen komt, c-moon . We zijn al met zijn vieren om te manillen .

Sir Spamalot schreef:
Tof dat je ook naar Antwerpen komt, c-moon . We zijn al met zijn vieren om te manillen .

Erh om te WAT ?

Kaartspel, familie van het klaverjassen. Klinkt hip.

Rhythm & Poetry schreef:
Kaartspel, familie van het klaverjassen. Klinkt hip.

Oei, dan ga ik géén aanwinst zijn... ik ken niks van kaartspellen
Laat mij maar wat over muziek of zo lullen ))

Antwerpen... jammer dat ik midden in de blokperiode zit

Antwerpen, de stad waar ik studeer en met mijn treinabonnement lekker "gratis" heen kan reizen in een klein uurtje. Helaas kan de timing niet ongelukkiger; net zoals Arno kan ik best wat studeren met het oog op de komende 11 examens.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.