menu

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Tof dat je ook naar Antwerpen komt, c-moon . We zijn al met zijn vieren om te manillen .

Sir Spamalot schreef:
Tof dat je ook naar Antwerpen komt, c-moon . We zijn al met zijn vieren om te manillen .

Erh om te WAT ?

Kaartspel, familie van het klaverjassen. Klinkt hip.

Rhythm & Poetry schreef:
Kaartspel, familie van het klaverjassen. Klinkt hip.

Oei, dan ga ik géén aanwinst zijn... ik ken niks van kaartspellen
Laat mij maar wat over muziek of zo lullen ))

Antwerpen... jammer dat ik midden in de blokperiode zit

Antwerpen, de stad waar ik studeer en met mijn treinabonnement lekker "gratis" heen kan reizen in een klein uurtje. Helaas kan de timing niet ongelukkiger; net zoals Arno kan ik best wat studeren met het oog op de komende 11 examens.

Afspraak in Antwerpen is definitief op woensdag 5 januari.

Ik dacht om 10.00u in de Media Markt (vlakbij het station).
Van daaruit kan er verder op vinyl of op CDs gejaagd worden.

De Record Collector (open vanaf de middag) wordt zeker aangedaan.
Daarnaast eventueel ook Chelsea en Vinyl Records (voor de vinyl freaks).

Chelsea Records
voor heel betaalbare vinyl pop albums en singles (ook cd's).

Record Collector
voor werkelijk alles op vinyl en heel betaalbaar (met klemtoon op de 50s en 60s)

http://www.vinylrecords.be/
voor new wave, deejays en andere obscure vinyl schijven.

De Fnac, de Saturn en winkeltjes in de Lange Koepoortstraat voor de CD fans.

Yann Samsa
Hier nog iemand die afkomt

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, Ferre Clabau.

Yann Samsa
Zeg maar Ferre hoor... Ik zie het in ieder geval zitten!
Schattenjacht doorheen Antwerpen, en de personen achter avatar en stemgedrag leren kennen...

De Media Markt opent om 9.30u.
Freddze en ik trachten daar dan al te zijn.

Ik stel voor dat we ten vroegste om 10.30u verder trekken
en ten laatste om 11.00u (openingsuur van enkele vinyl winkels).

Ik heb nu genoteerd staan ...

c-moon
dazzler
Ferre Clabau
freddze