MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
sq
Eindelijk thuis. Nog maar eens trots alle aankopen bekeken. Ik ben op de terugweg met een van de laatste treinen langs Dordrecht gemogen. Nu afgesloten vanwege een grote brand; wat een geluk!
ik heb inmiddels de verslagen gezien, leuk! In Antwerpen moet ik zeker nog eens terugkeren, alleen al voor de Record Collector. Hoewel niemand van ons uit Antwerpen kwam, leek het voor herhaling vatbaar voor iedereen.
Nu nog een biertje op de goede afloop. Niet zo lekker als die ik kreeg van Spamalot, mijn huismerk is vandaag Hertog Jan.

Zondag 6 februari 2011 ... platenbeurs in de Kortrijkse XPO.

http://www.kdx.be/nl/beurskortrijk.php

Ik zorg voor een goeie frituur en tracteer met een drankje.
Geïnteresseerden zijn bij deze uitgenodigd.

ClassicRocker
Nog nieuws over Nijmegen???

De zandzakken liggen paraat heb ik vernomen.

ClassicRocker schreef:
Nog nieuws over Nijmegen???

Een 33-jarige Nijmegenaar is maandagmorgen aangehouden in een bus van busmaatschappij Breng. Hij wordt er van verdacht dat hij in de bus een 24-jarige vrouw uit Westervoort heeft aangerand. De vrouw stond in de bus die op dat moment reed over de Campusbaan. Zij voelde iets tegen haar aandrukken maar sloeg daar in eerste instantie geen acht op. Een medepassagier waarschuwde haar dat een man, die achter haar stond, zijn geslachtdeel uit zijn broek had en daarmee tegen haar aan drukte. De vrouw schrok hier hevig van. De gewaarschuwde buschauffeur stopte de bus en waarschuwde de politie. Medewerkers van Breng lieten de overige passagiers uitstappen en hielde de verdachte tegen tot agenten hem van hen overnamen. De vrouw deed aangifte van aanranding. De verdachte is op het politiebureau verhoord.

Had beter het spectaculaire nieuws over de Waal verteld

edit: wat Graf dus ooit al zei. En ja de grote deuren van de stadsmuur zijn al gesloten en verwacht wordt dat het water zo hoog zal staan dat het de cafés binnen zal lopen. Spanning en sensatie alom dus

ClassicRocker
MichelDumoulin schreef:
Een 37-jarige Nijmegenaar is maandagmorgen aangehouden in een bus van busmaatschappij Breng.

Aanrander!

Het is kort dag, maar ik heb het nieuws maar pas vernomen en deed al het nodige voor de stadsblog waar ik voor schrijf....

Zondag 23 Januari is er in mijn thuisstad, Mechelen een PLATEN- CD- en DVD-beurs!
Misschien een ideetje voor een meet?

Weerom voer voor Mechelse Melomanen: tiende platen-, CD- en DVD-beurs | Mechelen Blogt - mechelenblogt.be

(afbeelding)

Doet mee aan deze meetup:

- c-moon

Sir Spamalot (crew)
6 februari 2010 platenbeurs Kortrijk, dat lukt misschien maar ik kan nog niet bevestigen.
23 januari 2010 platenbeurs Mechelen, dat zie ik ik wel zitten, ik laat nog iets weten.

23.01 - Platenbeurs Mechelen:
- c-moon
- Sir Spamalot (misschien)

wie nog?

Ook hier weer een gevalletje te ver. Sorry.

dazzler schreef:
Zondag 6 februari 2011 ... platenbeurs in de Kortrijkse XPO.

http://www.kdx.be/nl/beurskortrijk.php

Ik zorg voor een goeie frituur en tracteer met een drankje.
Geïnteresseerden zijn bij deze uitgenodigd.

Ober, een pintje voor freddze.

Sir Spamalots agenda is wellicht niet vrij ... hij kijkt het nog even na.

Zijn er users die 6 februari in Kortrijk wel een haalbare kaart vinden?

06/02 - Platenbeurs Kortrijk
- dazzler
- freddze
- Sir Spamalot (misschienetjes)

Mechelen is voor mij niet mogelijk.
Al was het maar omdat ik al door mijn januari budget zit
en twee weken later dus wil toehappen in mijn eigen stad.

Toch bedankt voor de uitnodigin, c-moon.

hoi123 schreef:
Ook hier weer een gevalletje te ver. Sorry.

Same here.

Laten we dat eens broederlijk naast elkaar updaten.

PLATENBEURZEN Vlaanderen

23/01 - Platenbeurs Cultuurcentrum Mechelen:
- c-moon

06/02 - Platenbeurs Xpo Kortrijk:
- dazzler
- freddze
- Sir Spamalot (heel misschien)

Voeg je naam gerust toe aan de lijstjes.

Sir Spamalot (crew)
Laten we ook 19 februari 2011 in Nijmegen niet vergeten!

Zie ik nog altijd zitten, spijts de afstand maar momenteel staat er die dag niets op de agenda. Het is soms ambetant voor mij om lang op voorhand iets te regelen en ik wil niet eerst toezeggen om op het laatste ogenblik af te haken. Kortrijk is heel onzeker omdat er normaal gezien iets op het programma staat, maar het is nog altijd niet 100% zeker. Voor Mechelen staat er niets anders op de agenda van de Spam.

Wie komen er allemaal naar Nijmegen? Ik woon lekker dichtbij (5 minuten van nijmegen cs) dus wie weet kom ik wel even langs als jullie lekker aan het bier (of wijn voor Micha) in de blaauwe hand of de samson zitten

Ik ben wel van plan te komen.

Sir Spamalot (crew)
Er staat hier al een deelnemerslijst voor Nijmegen klaar, hoe meer volk, hoe meer leute!

sq
Ik ook, ik heb 19 feb al dichtgezet in in mijn agenda.

PLATENBEURZEN Vlaanderen

23/01 - Platenbeurs Cultuurcentrum Mechelen:
- c-moon

06/02 - Platenbeurs Xpo Kortrijk:
- dazzler
- freddze
- Sir Spamalot (heel misschien)
- jellorum

@ Mads

- ClassicRocker
- Svendra
- musician
- Sir Spamalot
- sq
- Benno
- titan
- Paap
- Rene
- Arrie
- wibro
- pjh1967
- Tangmaster
- DJFrankie
- GrafGantz (misschien)
- Bertus (als ik dan niet in Wales zit)

L_T_B schreef:
Zingen en Swingen bij El Sombrero!

Bij dit arrangement is inbegrepen:
- Karaoke Programma
- Tijdsduur: 2 uur
- 5 consumpties p.p. (Bier, fris en wijn)
- Borrelhapjes (4 p.p.)

Prijs: € 24,50 p.p.
Variaties binnen dit arrangement zijn tegen een meerprijs te boeken.
Dit arrangement is te boeken vanaf 10 personen.
De prijzen voor dit arrangement zijn geldig tot en met 31 december 2011.

Reminder: dit was een van de plannen voor Nijmegen, 19 februari.
Zwak puntje is wel: komen we inderdaad opdagen met 10 personen?

Oja, indien jullie naar de El Sombrero gaan kom ik niet

Ten eerste vind ik de El Sombrero vreselijk. Ten tweede vind ik 24,50 euro veel te veel.

Ah, je kent El Sombrero. Geen leuke tent dus?

Ik moet zeggen dat ik ook geen warm gevoel krijg van hun website.
Met keuze uit ruim 400 nummers, gesorteerd op cd, artiest en titelsong, zorgen wij voor een goed georganiseerde Karaoke avond. Van de leukste Nederlandstalige meezingers tot aan de bekende Engels- en Spaanstalige hitsongs!
By the way: slechts 400 nummers, trek daar 200 Vertolkingen van het Vaderlandse Lied van af .. geen Boards of Canada vrees ik

Als er gaat worden gekaraoked ga ik sowieso niet mee, Wales of geen Wales

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand daar zin in heeft.

Dan zou ik eerder naar het Lux o.i.d. gaan.

Ikging in mijn studietijd naar kroegen als De Fuik, Samson, De Fiets en De Nieuwe Maan.
Ik weet niet hoe deze kroegen nu nog lopen.

Dollars ook een paar jaar geleden nog geweest, ook een prima tent.

Het zou ook leuk zijn als iemand een Popquiz in elkaar zou kunnen zetten.
Maar of iedereen dit een prima idee vind?

Helaas heb ik van mijn nieuwe werkplek nog steeds geen rooster (pas a.s. Donderdag), dus weet ik niet of ik aanwezig kan zijn.

deric raven schreef:
Ikging in mijn studietijd naar kroegen als De Fuik, Samson, De Fiets en De Nieuwe Maan.

De Fuik moet je niet meer wezen. Ben daar een paar keer binnen geweest en al die keren waren er ladderzatte studenten die halfnaakt op de tafel stonden te dansen op Nederlandstalige muziek.

Dat halfnaakt zullen jullie wel geen problemen mee hebben en zo, maar laat dan de Nederlandstalige muziek een waarschuwing zijn

Samson is nog steeds één van de beste kroegen van Nijmegen, De Fiets gaat wel. De Nieuwe Maan ben ik nog nooit geweest denk ik, of het heeft geen indruk achtergelaten.

Ik zou voor Samson, De Blaauwe Hand en stadsbrouwerij De Hemel gaan

Lux is op zich wel leuk, maar totaal niet geschikt voor grote groepen. Is meer zo'n ding waar je met z'n tweeën heengaat om intellectuele gesprekken te voeren.

madmadder schreef:
Lux is op zich wel leuk, maar totaal niet geschikt voor grote groepen. Is meer zo'n ding waar je met z'n tweeën heengaat om intellectuele gesprekken te voeren.

Is Samson dat niet ook?

Samson kun je natuurlijk ook intellectuele gesprekken voeren, maar het is niet gek als je daar heen gaat met een groep vrienden om gewoon te ouwehoeren en veel bier te drinken Dat zou bij de Lux wel een beetje raar zijn denk ik

Gast
geplaatst: vandaag om 03:48 uur

geplaatst: vandaag om 03:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.