MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:

Plaats... ?!

c-moon schreef:
De meeting is toch overdag, mag ik hopen?
Het is maar dat ik nog een tweetal treintjes richting Vlaanderen heb te halen na afloop

Je bent niet de enige (en ik moet in Antwerpen nog eens richting Gent, en daar nog eens de bus)

Yak
Oldfart schreef:
Voor

Tegen.

Voorburg? Ok mooi!

JonnieBrasco
We kunnen natuurlijk best parallel een MuMe-Noord meeting in Groningen doen. Zet je naam erbij!
Geïnteresseerden: lebowski, Oldfart, bonothecat, JonnieBrasco, ...

Waarom parallel? Ik was van plan ze allebei te doen

Geïnteresseerden: lebowski, Oldfart, bonothecat, JonnieBrasco, scientist

JonnieBrasco
Misschien kunnen we dat op een vrijdagavond (bijv. 30 dec.) doen in Shadrak, wanneer b3rt (tijdens zijn wekelijkse indie rock dj avond) onze favoriete plaatjes draait, op voorwaarde dat die af en toe wel een beetje dansbaar zijn voor de rest van de aanwezigen. 80's indie rock hoort daar wat mij betreft dan ook bij!

hehe, lijkt me een goed idee jonnie!! ik draai elke vrijdag vanaf 23.00h met een vriend van me, en ik wil best wat nummers draaien die jullie van te voren aanvragen...maar het moet wel een beetje toegankelijk blijven en dansbaar (shadrak publiek is nogal veeleisend) denk aan:

kooks, killers, fratellis, hush sound, matt pond pa, nada surf, placebo, greenday, arctic monkeys, tokyo police club, bloc party, etc. etc.

verder ken ik hier bijna niemand afgezien van JonnieBrasco, maar dat maakt me verder niet uit. ik ben gewoon lekker aan het werk

dat zou dan 29 december worden btw, johan..als je de 30e in gedachten had

JonnieBrasco
Oja, de 29e is dat dan. De 22e kan ook (maar dan kan bono niet?). Dan biedt Vera ook nog iets van te voren (Meindert Talma & The Negroes).

Ik volg niet meer...

Er was sprake van een meeting in Leiden...
Dan kwam Groningen ter sprake.. en nu is het ineens een vrijdagavond in.. Voorburg? Weet niet waar het is: maar savonds lukt sowieso niet, en al zeker niet op 22 en of 29 december.
Enfin: Groningen en Voorburg zal zonder mij zijn..
Leiden: zie ik nog seeds zitten, indien overdag...

hahaha ahh C, dat Voorburg was een flauwe grap van mij, aangezien ik daar woon. Maar het is allemaal vrij onduidelijk nu.....

Yak
Ik ga er nog steeds vanuit dat de meeting in Leiden is, en er ook een meeting in Groningen wordt georganiseerd. Bij de eerste hoop ik te kunnen zijn, bij de tweede wordt al heel wat lastiger (want ver weg, trein, dat soort ellende).

Ik ga er nog steeds vanuit dat de meeting in Leiden is, en er ook een meeting in Groningen wordt georganiseerd. Bij de eerste hoop ik te kunnen zijn, bij de tweede wordt al heel wat lastiger (want ver weg, trein, dat soort ellende).(flauw)

HiLL schreef:
hahaha ahh C, dat Voorburg was een flauwe grap van mij, aangezien ik daar woon.

Voorburg is een goed plan hoor Hill

Waar woon jij dan in Voorburg?

In Voorburg-Noord (Van Zegwaardstraat).
Ik heb nog nooit ergens the Beatles uit het raam horen knallen, dus je zal wel in een ander gedeelte van Voorburg wonen

haha ok ik Laan van NOE. dus dat is niet te horen.

Ace
El Ninjo schreef:
En van Ace trouwens ook niets meer vernomen afgelopen zondag, tenzij ik de afmelding heb gemist natuurlijk

Je hebt geen afmelding gemist, wat ik ben het simpelweg vergeten. Een nieuwe baan en een startend eigen bedrijf, wat resulteert in bitter weinig MuMe-tijd. Daardoor dit topic niet meer gecheckt met als gevolg dat ik afgelopen zondag gewoon thuis op de bank zat ipv me bij Rotown te melden. Mijn excuses... De volgende keer kom ik, want het lijkt me erg leuk.

b3rt schreef:
(shadrak publiek is nogal veeleisend)

yeah right

lebowski schreef:
(quote)

yeah right

geloof me nou maar, ze dansen meestal voornamelijk op de bekende, toegankelijke nrs. ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik niet de hele avond post-rock, death metal, electronica kan gaan draaien want dan is de dansvloer leeg. ze willen nu eenmaal vaak een beetje commerciele shit.

b3rt schreef:
geloof me nou maar, ze dansen meestal voornamelijk op de bekende, toegankelijke nrs. ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik niet de hele avond post-rock, death metal, electronica kan gaan draaien want dan is de dansvloer leeg. ze willen nu eenmaal vaak een beetje commerciele shit.

Ah zo bedoel je het. We zijn het eens. Groetjes aan Andy c.s.

Waar zijn de tijden gebleven dat ik de dansvloer stuiteterend vol kreeg met de Feelies, TC Matic, Stray Cats, Sapho ( kent iemand haar hier??) REM, Clash, Husker Du to name but a few....
Voorkeur overigens ook voor 't Noorden wat mij betreft niet 's avonds. Gaat mij om mede MuMe-ers te leren kennen, niet om te dansen.

Maar om ff spijkers met koppen te slaan:

29 december in Groningen dan?

en 4 of 5 januari (gezien de vorige pagina) in Leiden?

The Scientist schreef:

en 4 of 5 januari (gezien de vorige pagina) in Leiden?

Ik ben erbij als het de 5e wordt (de 4e kan ik niet). Overdag of 's avonds maakt dan niet uit.

4 of 5 januari is voor mij ook geen probleem. De 4e moet ik 's avonds wel werken, maar dat is wel te regelen.

Ik ben wel voor de 5e. Dan hoef ik ook geen vrij te nemen van werk.

SelmaDuim
Als het 's avonds is dan kan ik waarschijnlijk ook wel, dan hoef ik geen vrij te vragen. Nog even onder voorbehoud dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.