MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Yak
5e staat genoteerd.

Leiden wordt erg lastig voor mij. Ik hou me dus voorbehouden bij de volgende Meeting.

SelmaDuim
Reijersen schreef:
Leiden wordt erg lastig voor mij. Ik hou me dus voorbehouden bij de volgende Meeting.

Ach, het is voor mij ook 2,5 uur reizen hoor.

Dan houden we het op de 5e. Kan Hill ook nog komen dan?

Is er al een lokatie in Leiden? Ik heb Meneer Jansen gelezen, WW zou ook kunnen, wat is er "hot" in Leiden?

even voor alle duidelijkheid; de verdieping waar indie wordt gedraaid in shadrak is ook uitgerust met banken e.d. waar je dus prima elkaark unt leren kennen. je moet alleen mss enigzins je stem verhogen maar in ruil daarvoor krijg je dus wel goede muziek terug.

SelmaDuim schreef:
(quote)

voor mij is het snel een uur langer.

SelmaDuim schreef:
(quote)

Voor mij ook, valt me nog mee.. vanuit Enschede
5 januari staat genoteerd.. waar spreken we af? en hoe vind ik dat? En hoe laat?

Zelfde vragen voor groningen..

fastpulseboy
sjees, is die meeting nou nog niet geweest? men is er al een half jaar over aan het lullen...ik dacht dat dat al voorbij was!

De WW en Meneer Jansen zijn hardstikke leuk, maar wellicht is het handiger om wat meer in de buurt van het station af te spreken (want het is wel een minuut of 20 lopen naar Jansen). Dan kunnen we altijd nog langs die kroegen (Jansen ligt trouwens vlakbij de Velvet en Plaatboef).

We zouden zelfs voor het station zelf af kunnen spreken en daar vandaan en masse het centrum onveilig kunnen maken.

fastpulseboy schreef:
sjees, is die meeting nou nog niet geweest? men is er al een half jaar over aan het lullen...ik dacht dat dat al voorbij was!

Dit gaat over de 2de en 3de meeting.

Het is natuurlijk logisch om op het station af te spreken. Ik weet inmiddels een heeeeeeel klein beetje de weg in Leiden, maar de kans is toch levensgroot dat ik zonder gids verdwaal. Dus afspreken bij het station lijkt me handiger, zodat Herman mij naar de kroegen kan loodsen om daar de boel onveilig te maken.

herman schreef:
(quote)

Dit gaat over de 2de en 3de meeting.

Hier aangekondigde dan, want er zijn er al wat tussendoor geweest zonder alle nodige tamtam hier

Yak
aERodynamIC schreef:
(quote)

Hier aangekondigde dan, want er zijn er al wat tussendoor geweest zonder alle nodige tamtam hier

Krek.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ja, okay. Heb zelf ook al wat MuMe-maatjes ontmoet, waarvan de meesten (5 ofzo) in 1 keer vorig jaar bij EitS.

Station vind ik een goed idee.. hoe laat?.. en waar op het station (ken station Leiden niet)

Hoe laat... Ik ben eigenlijk wel voor 's middags (dan zijn de winkels ook open, maar misschien gaan we wel lang door en kunnen samen avondeten oid). Ergens aan het begin van de middag doen? 12 uur? Of is dat jullie te vroeg (aangezien er ook flink getreinreisd zal moeten worden)?

Het lijkt me het makkelijkst om aan de voorkant van het station af te spreken, dus bij de schuifdeuren. Bij slecht weer binnen (achter de schuifdeuren). Het is rond die tijd ook niet zo heel druk, dus het zal wel goed komen.

Aangezien ik uit Den Haag kom, vind ik 12 uur prima... kan ook leveren met later tijdstip... enfin, ik lees het wel!

SelmaDuim
Helaas moet ik dan overslaan.

Leuk, ik kan de 5e wel. Mits drukte op mn werk niet al te zeer toeslaat.

Heb wel voorkeur voor iets later. Uurtje of anderhalf á twee ofzo...

Iets later mij ook beter uit.. anders moet ik hier wel erg vroeg de bus... half 2 doen?

De 5de kan ik ook wel. Ik zal proberen om te geraken in het station van Leiden (moet 3 overstappen doen ). In ieder geval ga ik mij dan wel goed informeren op voorhand.

The Scientist schreef:
Maar om ff spijkers met koppen te slaan:

29 december in Groningen dan?

en 4 of 5 januari (gezien de vorige pagina) in Leiden?

4 of 5 januari, overdag, Leiden: moet me lukken

Ik ben ook voor een uurtje of 2. En als het gezellig is kunnen we natuurlijk nog langer doorgaan. De laatste trein richting Breda gaat pas om 23:48

Ik ga proberen de vijfde er zo veel mogelijk bij te zijn, maar ik moet eigenlijk wel werken. Ik ken Leiden, dus vraag als ik meer weet tzt wel aan iemand een telefoonnummer

Een week eerder in Groningen heb ik trouwens wel vrij, maar dat is dan weer een teringeind weg. Even kijken hoe dat uitkomt.

Ik ga denk ik 's avonds om 19:48 al de trein moeten terugnemen, of ik heb in Antwerpen geen verbinding meer naar Gent (en een nachtje station zie ik ook niet echt zitten )

Arno schreef:
Ik ga denk ik 's avonds om 19:48 al de trein moeten terugnemen, of ik heb in Antwerpen geen verbinding meer naar Gent (en een nachtje station zie ik ook niet echt zitten )

Dan trein ik gezellig met je mee, Arno...
Voor mij is het de voorlaatste connectie die ik nemen kan... vertrekken om 19.48 in Leiden is om 21.51 weer in Mechelen...

In het andere geval (laatste connectie): vertrek in Leiden 20;48, aankomst Mechelen 22:51

De eerstvolgende trein die ik nemen kan vanuit Leiden is erh... om 04.17 ....

c-moon schreef:
(quote)

Dan trein ik gezellig met je mee, Arno...
Voor mij is het de voorlaatste connectie die ik nemen kan... vertrekken om 19.48 in Leiden is om 21.51 weer in Mechelen...

In het andere geval (laatste connectie): vertrek in Leiden 20;48, aankomst Mechelen 22:51

De eerstvolgende trein die ik nemen kan vanuit Leiden is erh... om 04.17 ....

Maar is wel steeds een overstap bij in Den Haag, niet?

dacht het wel ja...

Dan wordt het wel lopen, want er is maar 5 minuten tijd tussen

Gast
geplaatst: vandaag om 22:27 uur

geplaatst: vandaag om 22:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.