De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2011, 13:13 uur
Brunniepoo schreef:
is de inschrijving al gesloten?
Zojuist Restaurant Parkheuvel gebeld, ze willen wel een stoel bijschuiven.is de inschrijving al gesloten?
0
geplaatst: 3 november 2011, 14:33 uur
Jaja, en dan blijkt zeker dat jullie in een ander restaurant zitten?
0
geplaatst: 3 november 2011, 14:49 uur
Als jij aanbiedt te trakteren zorgen wij dat we in Parkheuvel zitten, eerlijk waar.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 november 2011, 14:55 uur
Bij de meeting in Antwerpen hebben we twee uren van afspraak gehanteerd: 10u00 in Media Markt en 11u00 in Saturn (dacht ik). Misschien ook een ideetje voor Rotterdam: 12u00 Centraal Station en 13u00 een nog te bepalen plaats.
0
geplaatst: 3 november 2011, 15:03 uur
Dat wordt dan op de Nieuwe Binnenweg denk ik. Misschien kunnen we beginnen met een kopje koffie of een biertje bij Rotown? Dat is vlakbij veel platenzaken. Weet alleen niet of ze dan al open zijn en wellicht hebben de R'dammers onder ons wel betere horeca-suggesties.
0
geplaatst: 3 november 2011, 15:08 uur
Bier om 12.00? 
Misschien me voortaan toch maar wat beter informeren met wat voor volk ik op stap ga...

Misschien me voortaan toch maar wat beter informeren met wat voor volk ik op stap ga...
0
geplaatst: 3 november 2011, 15:11 uur
Volgens mij ben jij geen Belg 'Brunniepoo', anders zou je dat heel normaal vinden 

0
geplaatst: 3 november 2011, 15:17 uur
Ik zat eerlijk gezegd ook aan Rotown te denken, vooral met de grootte van de groep in het achterhoofd. Gaat elke dag om 11 uur open dus dat is geen probleem. Voor de liefhebbers van whisky is "Stalles" een optie, dat is een paar deuren eerder dan Rotown, of voor Belgisch bier een blokje verder bij "Boudewijn".
Voor de hele dorstigen onder ons zijn er wat mogelijkheden dichter bij het station, zoals De Unie (Mauritsweg) of Proeverij Amuse voor een goed glas wijn (hoek Mauritsweg / Van Oldenbarneveltstraat). Sijf aan de Oude Binnenweg is ook leuk, maar altijd druk dus dat is met zo'n grote groep geen doen vrees ik, zeker niet op zaterdag tussen de middag. Verder zitten er nog veel meer kroegen e.d. op dat deel van de Oude Binnenweg, van heel hip tot heel bruin.
Voor de hele dorstigen onder ons zijn er wat mogelijkheden dichter bij het station, zoals De Unie (Mauritsweg) of Proeverij Amuse voor een goed glas wijn (hoek Mauritsweg / Van Oldenbarneveltstraat). Sijf aan de Oude Binnenweg is ook leuk, maar altijd druk dus dat is met zo'n grote groep geen doen vrees ik, zeker niet op zaterdag tussen de middag. Verder zitten er nog veel meer kroegen e.d. op dat deel van de Oude Binnenweg, van heel hip tot heel bruin.
0
geplaatst: 3 november 2011, 15:20 uur
Boudewijn is ook okay inderdaad, maar Rotown lijkt me gezelliger. Hangt toch een iets lossere sfeer.
Mezelf kennende slaap ik op zaterdag uit en heb ik op dat tijdstip alleen nog maar trek in koffie, maar er zijn ook mensen die dan al uren wakker zijn en al wel een biertje lusten.
Brunniepoo schreef:
Bier om 12.00?
Bier om 12.00?

Mezelf kennende slaap ik op zaterdag uit en heb ik op dat tijdstip alleen nog maar trek in koffie, maar er zijn ook mensen die dan al uren wakker zijn en al wel een biertje lusten.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 november 2011, 15:29 uur
Weerbericht voor zaterdag: voormiddag zwaar bewolkt met lichte regen of motregen, namiddag opklaringen met (hopelijk) 17 graden. Regenjassen mee.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 3 november 2011, 17:13 uur
tangmaster schreef:
Geen kasteeltje??????????
(quote)
Geen kasteeltje??????????
Kasteelbier

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 november 2011, 20:56 uur
Doen we in Nijmegen ook de 14e
bierdrinken extra zo'n ov jaarkaart aangeschaft,
bierdrinken extra zo'n ov jaarkaart aangeschaft,
0
geplaatst: 4 november 2011, 12:58 uur
Top plan! Café Samson heeft een breed assortiment aan bieren.
0
geplaatst: 4 november 2011, 19:49 uur
Ik ga gewoon vrij vragen voor Nijmegen, en als dat lukt dan kom ik ook (:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 november 2011, 20:02 uur
Vorig jaar was het erg leuk in Njimegen.
0
geplaatst: 4 november 2011, 21:23 uur
Ondanks mijn schandalige inactiviteit hier sluit ik ook wel aan morgen. Ik heb namelijk van GrafGantz vernomen dat het gezellig gaat worden.
0
geplaatst: 4 november 2011, 21:47 uur
Lukas schreef:
Ondanks mijn schandalige inactiviteit hier sluit ik ook wel aan morgen. Ik heb namelijk van GrafGantz vernomen dat het gezellig gaat worden.
Die tekst geldt min of meer ook voor mij

0
geplaatst: 4 november 2011, 22:00 uur
Wordt er nog in Rotown verzameld ?
12:00 CS is te ambitieus, maar ik ben sowieso nog wel in Rotjeknor morgen.
12:00 CS is te ambitieus, maar ik ben sowieso nog wel in Rotjeknor morgen.
0
geplaatst: 4 november 2011, 23:29 uur
Er wordt op CS verzameld om 12:00 uur. Daarna op pad, waarschijnlijk naar Rotown maar niks is zeker natuurlijk 
Geef maar een gil als je een tel. nummer nodig hebt voor de zekere heid.

Geef maar een gil als je een tel. nummer nodig hebt voor de zekere heid.
0
geplaatst: 5 november 2011, 09:11 uur
Ondanks een klein katertje heb ik toch maar besloten vanmiddag de boel te komen verzieken.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 november 2011, 10:16 uur
12 uur cs dus. Is daar nog een meetingpoint of iets dergelijks?
* denotes required fields.