MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Brunniepoo schreef:
is de inschrijving al gesloten?
Zojuist Restaurant Parkheuvel gebeld, ze willen wel een stoel bijschuiven.

Jaja, en dan blijkt zeker dat jullie in een ander restaurant zitten?

Als jij aanbiedt te trakteren zorgen wij dat we in Parkheuvel zitten, eerlijk waar.

Sir Spamalot (crew)
Bij de meeting in Antwerpen hebben we twee uren van afspraak gehanteerd: 10u00 in Media Markt en 11u00 in Saturn (dacht ik). Misschien ook een ideetje voor Rotterdam: 12u00 Centraal Station en 13u00 een nog te bepalen plaats.

Dat wordt dan op de Nieuwe Binnenweg denk ik. Misschien kunnen we beginnen met een kopje koffie of een biertje bij Rotown? Dat is vlakbij veel platenzaken. Weet alleen niet of ze dan al open zijn en wellicht hebben de R'dammers onder ons wel betere horeca-suggesties.

Bier om 12.00?

Misschien me voortaan toch maar wat beter informeren met wat voor volk ik op stap ga...

Volgens mij ben jij geen Belg 'Brunniepoo', anders zou je dat heel normaal vinden

Ik zat eerlijk gezegd ook aan Rotown te denken, vooral met de grootte van de groep in het achterhoofd. Gaat elke dag om 11 uur open dus dat is geen probleem. Voor de liefhebbers van whisky is "Stalles" een optie, dat is een paar deuren eerder dan Rotown, of voor Belgisch bier een blokje verder bij "Boudewijn".

Voor de hele dorstigen onder ons zijn er wat mogelijkheden dichter bij het station, zoals De Unie (Mauritsweg) of Proeverij Amuse voor een goed glas wijn (hoek Mauritsweg / Van Oldenbarneveltstraat). Sijf aan de Oude Binnenweg is ook leuk, maar altijd druk dus dat is met zo'n grote groep geen doen vrees ik, zeker niet op zaterdag tussen de middag. Verder zitten er nog veel meer kroegen e.d. op dat deel van de Oude Binnenweg, van heel hip tot heel bruin.

Boudewijn is ook okay inderdaad, maar Rotown lijkt me gezelliger. Hangt toch een iets lossere sfeer.
Brunniepoo schreef:
Bier om 12.00?

Misschien me voortaan toch maar wat beter informeren met wat voor volk ik op stap ga...

Mezelf kennende slaap ik op zaterdag uit en heb ik op dat tijdstip alleen nog maar trek in koffie, maar er zijn ook mensen die dan al uren wakker zijn en al wel een biertje lusten.

Ik bij voorbeeld en dan wel deze;

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Weerbericht voor zaterdag: voormiddag zwaar bewolkt met lichte regen of motregen, namiddag opklaringen met (hopelijk) 17 graden. Regenjassen mee.

Als ik aan het bier ga, gaat een Westmalle er ook wel in.

Brunniepoo schreef:
Bier om 12.00?

ja, ik vind dat ook maar laat om er aan te beginnen.

tangmaster
herman schreef:
Als ik aan het bier ga, gaat een Westmalle er ook wel in.

Geen kasteeltje??????????

bone machine (crew)
tangmaster schreef:
(quote)

Geen kasteeltje??????????

Kasteelbier

DjFrankie (moderator)
Doen we in Nijmegen ook de 14e bierdrinken extra zo'n ov jaarkaart aangeschaft,

Top plan! Café Samson heeft een breed assortiment aan bieren.

Ik ga gewoon vrij vragen voor Nijmegen, en als dat lukt dan kom ik ook (:

DjFrankie (moderator)
Vorig jaar was het erg leuk in Njimegen.

Ondanks mijn schandalige inactiviteit hier sluit ik ook wel aan morgen. Ik heb namelijk van GrafGantz vernomen dat het gezellig gaat worden.

Lukas schreef:
Ondanks mijn schandalige inactiviteit hier sluit ik ook wel aan morgen. Ik heb namelijk van GrafGantz vernomen dat het gezellig gaat worden.

Die tekst geldt min of meer ook voor mij

dix
Wordt er nog in Rotown verzameld ?
12:00 CS is te ambitieus, maar ik ben sowieso nog wel in Rotjeknor morgen.

Er wordt op CS verzameld om 12:00 uur. Daarna op pad, waarschijnlijk naar Rotown maar niks is zeker natuurlijk

Geef maar een gil als je een tel. nummer nodig hebt voor de zekere heid.

Ondanks een klein katertje heb ik toch maar besloten vanmiddag de boel te komen verzieken.

Casartelli (moderator)
12 uur cs dus. Is daar nog een meetingpoint of iets dergelijks?

Zie je eigen post van 9:45 uur op 2 november

Casartelli (moderator)
ah juist ja

ben half een in R., bel wel waar jullie zitten.

Ik b!en er om 12 uur

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.