De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2012, 12:03 uur
Ja hoor, er ligt nog zat. Ik heb gezegd dat wij er straks met 20 man aan komen. 

0
leander?
geplaatst: 14 januari 2012, 16:47 uur
Waarom lees ik dit nu pas?
Ben net uit Nijmegen weg.. 
En ja, Senor Hernandez is de shit (voor mensen die van vinyl en alternatieve muziek houden, dan)
Ben net uit Nijmegen weg.. 
En ja, Senor Hernandez is de shit (voor mensen die van vinyl en alternatieve muziek houden, dan)
0
Misterfool
geplaatst: 14 januari 2012, 21:29 uur
Laat het aan een progfan over om zijn mening, in tegenstelling tot mijn twee voorgangers, lekker bombastisch te verwoorden
. Het was echt een geweldig gezellig meeting. Leuk om veel users eens in het echt te zien en de mieterse vinyl/cdmarkt gaat door mij vaker bezocht worden.
. Het was echt een geweldig gezellig meeting. Leuk om veel users eens in het echt te zien en de mieterse vinyl/cdmarkt gaat door mij vaker bezocht worden.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 14 januari 2012, 21:45 uur
Ook net terug, wederom erg leuke dag vandaag.
Vooral de kennismaking met Ferre is me erg goed bevallen. Toch zeker 2 uur met elkaar gesproken vandaag.
en Wim bedankt voor de rondleiding.
Vooral de kennismaking met Ferre is me erg goed bevallen. Toch zeker 2 uur met elkaar gesproken vandaag.
en Wim bedankt voor de rondleiding.
0
geplaatst: 14 januari 2012, 22:03 uur
Ook ik ben nu net terug. Nog wat na zitten pimpelen. Was dus weer heel gezellig. Ik hoop dat alle users tevreden naar huis gegaan zijn.
En dat leverde mij dus een gratis CD op vanwege de klanditie die ik die marktlui bezorgd heb.
En dat leverde mij dus een gratis CD op vanwege de klanditie die ik die marktlui bezorgd heb.

0
geplaatst: 14 januari 2012, 22:48 uur
Heel prettig gezelschap en 19 cd's rijker, een geslaagde dag dus .
0
geplaatst: 14 januari 2012, 23:06 uur
Dat je jouw naam met een g-klank in plaats van een sj-klank dient uit te spreken was wel een grote mindfuck voor me.
0
geplaatst: 14 januari 2012, 23:33 uur
Mijn eerste MuMe meeting en het was erg gezellig! Zal er (mits het kan) er dan ook de volgende keer bij zijn.
22 man was net iets teveel om met iedereen te kleppen, maar dat hoop ik de volgende keer goed te maken!
22 man was net iets teveel om met iedereen te kleppen, maar dat hoop ik de volgende keer goed te maken!
0
geplaatst: 14 januari 2012, 23:47 uur
madmadder schreef:
Dat je jouw naam met een g-klank in plaats van een sj-klank dient uit te spreken was wel een grote mindfuck voor me.
En dat-ie eigenlijk Michaël heet maakte het nog erger Dat je jouw naam met een g-klank in plaats van een sj-klank dient uit te spreken was wel een grote mindfuck voor me.

Anyweay: was geslaagd mensen!
0
geplaatst: 15 januari 2012, 00:49 uur
Was madmadder er ook?
En stephan73 met zijn geweldige filmsmaak had ik ook wel graag willen spreken.
Nuja, ik kon sowieso niet, maar toch zonde, vooral omdat het in Nijmegen was. Grote diverse groep zo te zien, en geslaagd dus
Volgende keer misschien, al kan ik mijzelf niet een muziekliefhebber noemen 
En stephan73 met zijn geweldige filmsmaak had ik ook wel graag willen spreken.Nuja, ik kon sowieso niet, maar toch zonde, vooral omdat het in Nijmegen was. Grote diverse groep zo te zien, en geslaagd dus
Volgende keer misschien, al kan ik mijzelf niet een muziekliefhebber noemen 
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 januari 2012, 00:52 uur
Ferre Clabau thuisgebracht in Poperinge en ik ben ook thuis, in West-Vlaanderen zijn warempel de strooidiensten bezig. Geslaagde meeting alweer met dank aan onze sympathieke gids Wibro (weeral die kleine Leffe glazen
), met dank aan de deelnemers voor het gezelschap en met dank aan de weergoden voor het mooie weer.
), met dank aan de deelnemers voor het gezelschap en met dank aan de weergoden voor het mooie weer.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 01:24 uur
Het was inderdaad erg gezellig
. Iets meer uitgegeven dan ik eigenlijk van plan was, en ook iets later thuis, maar het was het zeker waard.
. Iets meer uitgegeven dan ik eigenlijk van plan was, en ook iets later thuis, maar het was het zeker waard.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 01:49 uur
Ik ben ook weer veilig thuis. Het was tof! 
En maar 2,50 euro uitgegeven aan cd's!

En maar 2,50 euro uitgegeven aan cd's!
0
geplaatst: 15 januari 2012, 05:36 uur
Iedereen bedankt voor de gezellige meeting. 0 euro aan cd's uitgegeven, de nodige leuke nieuwe mensen ontmoet en lekker bijgekletst met bekenden.
Alleen jammer dat de NS mijn thuiskomst enigszins heeft verlaat...
Alleen jammer dat de NS mijn thuiskomst enigszins heeft verlaat...
0
geplaatst: 15 januari 2012, 06:11 uur
Fijne, ongedwongen meeting in het vriendelijke Nijmegen. Veel aardige users ontmoet. Slechts 8,40 euro uitgegeven aan twee cd's: het lijkt wel crisis
.
.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 09:44 uur
Heel fijn om te lezen allemaal.
Ondertussen ook een klein verslagje vanuit Gent
waar freddze en ik ons tweemaandelijks treffen hadden.
Ik heb een paar CD boxen met hits uit de jaren 20, 30 en 40 gescoord.
Dergelijke muziek vind ik best interessant en is vandaag echt niet duur meer.
Ik vond eindelijk, na lang jaren van geduld oefenen,
de 3 deluxe Joy Division albums voor maar 7,90 per stuk.
Plus nog een paar ontbrekende Bowies en het crisis budget was op.
Freddze heeft de laatste albums van PJ Harvey en Gavin Friday mee.
De dubbele live CD van The Cure die onlangs verscheen en The Stone Roses.
http://www.kdx.be/nl/index.php
Ik kondig alvast aan dat er op zondag 29 januari weer platenbeurs is in Kortrijk.
Ondertussen ook een klein verslagje vanuit Gent
waar freddze en ik ons tweemaandelijks treffen hadden.
Ik heb een paar CD boxen met hits uit de jaren 20, 30 en 40 gescoord.
Dergelijke muziek vind ik best interessant en is vandaag echt niet duur meer.
Ik vond eindelijk, na lang jaren van geduld oefenen,
de 3 deluxe Joy Division albums voor maar 7,90 per stuk.
Plus nog een paar ontbrekende Bowies en het crisis budget was op.
Freddze heeft de laatste albums van PJ Harvey en Gavin Friday mee.
De dubbele live CD van The Cure die onlangs verscheen en The Stone Roses.
http://www.kdx.be/nl/index.php
Ik kondig alvast aan dat er op zondag 29 januari weer platenbeurs is in Kortrijk.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 11:01 uur
Gisteren was erg gezellig
Erg veel leuke gesprekken gehad met allerlei users. Daarnaast nog dope gespit met Maarten, omdat wij straat zijn
Wat trouwens nog een grappige situatie opleverde: op gegeven moment komt er een man op ons af die vraagt of wij 'vinyl liefhebbers' zijn. Maarten dacht dat hij ons vervelend vond omdat we Opgezwolle aan het nadoen waren en begon zich helemaal te verontschuldigen, maar daar ging het die man helemaal niet om, hij vond het gewoon grappig dat wij daar zo jong waren 
Ook ik heb goed zakengedaan op CD gebied
Erg veel leuke gesprekken gehad met allerlei users. Daarnaast nog dope gespit met Maarten, omdat wij straat zijn
Wat trouwens nog een grappige situatie opleverde: op gegeven moment komt er een man op ons af die vraagt of wij 'vinyl liefhebbers' zijn. Maarten dacht dat hij ons vervelend vond omdat we Opgezwolle aan het nadoen waren en begon zich helemaal te verontschuldigen, maar daar ging het die man helemaal niet om, hij vond het gewoon grappig dat wij daar zo jong waren 
Ook ik heb goed zakengedaan op CD gebied

0
geplaatst: 15 januari 2012, 11:12 uur
Niels en ik hebben keihard gespit, want wij zijn echte negers. En dat was inderdaad best amusant overigens, met die man en die elpees. En ik heb tien cd's gekocht en ik heb een hamburger gegeten met Madmadder en ik vond alle andere mensen met wie ik heb gepraat ook erg aardig hoor.
0
Yann Samsa
geplaatst: 15 januari 2012, 13:15 uur
Gezellige dag gisteren, al was het grote gezelschap - paradoxaal genoeg - soms eerder een struikelblok. Toch een zeer geslaagde uitstap, toffe mensen, en alweer wat cd's en boeken rijker.
Speciaal bedankje aan DjFrankie en Sir Spamalot.
Veel intrigerende gesprekken gehad met de former diskjockey; interessant persoon, leuk praten met hem!
En met Luc was het altijd lachen geblazen. Het is dan ook een wonder dat ik in Poperinge, en niet in Zandhoven, ben terecht beland. Verder was Luc gisteren veruit de meest verstaanbare persoon
Speciaal bedankje aan DjFrankie en Sir Spamalot.
Veel intrigerende gesprekken gehad met de former diskjockey; interessant persoon, leuk praten met hem!
En met Luc was het altijd lachen geblazen. Het is dan ook een wonder dat ik in Poperinge, en niet in Zandhoven, ben terecht beland. Verder was Luc gisteren veruit de meest verstaanbare persoon

0
geplaatst: 15 januari 2012, 13:21 uur
Is het Nederlandsch echt zo onverstaanbaar voor je? Had dat dan gezegd, jongen.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 13:52 uur
Ik stond in de top 3 van verstaanbare personen, toch? Of ben ik daar inmiddels uitgeflikkerd? 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 januari 2012, 15:08 uur
Slowgaze schreef:
Ik versta jou ook de helft van de tijd niet. Dan zeg ik gewoon ja.
Je praat vaak best wel zacht.* denotes required fields.