MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:

Ja hoor, er ligt nog zat. Ik heb gezegd dat wij er straks met 20 man aan komen.

Over een minuutje of 10 vertrek ik vanuit Arnhem, tot zo!

Oeps, wij zijn een kwartier te laat (:

Sir Spamalot (crew)
22 deelnemers!

leander?
Waarom lees ik dit nu pas? Ben net uit Nijmegen weg..
En ja, Senor Hernandez is de shit (voor mensen die van vinyl en alternatieve muziek houden, dan)

Ik vond het leuk (:

Ik vond het ook wel leuk.

Misterfool
Laat het aan een progfan over om zijn mening, in tegenstelling tot mijn twee voorgangers, lekker bombastisch te verwoorden . Het was echt een geweldig gezellig meeting. Leuk om veel users eens in het echt te zien en de mieterse vinyl/cdmarkt gaat door mij vaker bezocht worden.

DjFrankie (moderator)
Ook net terug, wederom erg leuke dag vandaag.
Vooral de kennismaking met Ferre is me erg goed bevallen. Toch zeker 2 uur met elkaar gesproken vandaag.

en Wim bedankt voor de rondleiding.

Ook ik ben nu net terug. Nog wat na zitten pimpelen. Was dus weer heel gezellig. Ik hoop dat alle users tevreden naar huis gegaan zijn.

wibro schreef:
Ja hoor, er ligt nog zat. Ik heb gezegd dat wij er straks met 20 man aan komen.

En dat leverde mij dus een gratis CD op vanwege de klanditie die ik die marktlui bezorgd heb.

Zeker een leuke meeting

Heel prettig gezelschap en 19 cd's rijker, een geslaagde dag dus .

Dat je jouw naam met een g-klank in plaats van een sj-klank dient uit te spreken was wel een grote mindfuck voor me.

Mijn eerste MuMe meeting en het was erg gezellig! Zal er (mits het kan) er dan ook de volgende keer bij zijn.
22 man was net iets teveel om met iedereen te kleppen, maar dat hoop ik de volgende keer goed te maken!

madmadder schreef:
Dat je jouw naam met een g-klank in plaats van een sj-klank dient uit te spreken was wel een grote mindfuck voor me.
En dat-ie eigenlijk Michaël heet maakte het nog erger

Anyweay: was geslaagd mensen!

Was madmadder er ook? En stephan73 met zijn geweldige filmsmaak had ik ook wel graag willen spreken.

Nuja, ik kon sowieso niet, maar toch zonde, vooral omdat het in Nijmegen was. Grote diverse groep zo te zien, en geslaagd dus Volgende keer misschien, al kan ik mijzelf niet een muziekliefhebber noemen

Sir Spamalot (crew)
Ferre Clabau thuisgebracht in Poperinge en ik ben ook thuis, in West-Vlaanderen zijn warempel de strooidiensten bezig. Geslaagde meeting alweer met dank aan onze sympathieke gids Wibro (weeral die kleine Leffe glazen ), met dank aan de deelnemers voor het gezelschap en met dank aan de weergoden voor het mooie weer.

Het was inderdaad erg gezellig . Iets meer uitgegeven dan ik eigenlijk van plan was, en ook iets later thuis, maar het was het zeker waard.

Ik ben ook weer veilig thuis. Het was tof!

En maar 2,50 euro uitgegeven aan cd's!

Iedereen bedankt voor de gezellige meeting. 0 euro aan cd's uitgegeven, de nodige leuke nieuwe mensen ontmoet en lekker bijgekletst met bekenden. Alleen jammer dat de NS mijn thuiskomst enigszins heeft verlaat...

Fijne, ongedwongen meeting in het vriendelijke Nijmegen. Veel aardige users ontmoet. Slechts 8,40 euro uitgegeven aan twee cd's: het lijkt wel crisis .

Heel fijn om te lezen allemaal.

Ondertussen ook een klein verslagje vanuit Gent
waar freddze en ik ons tweemaandelijks treffen hadden.

Ik heb een paar CD boxen met hits uit de jaren 20, 30 en 40 gescoord.
Dergelijke muziek vind ik best interessant en is vandaag echt niet duur meer.

Ik vond eindelijk, na lang jaren van geduld oefenen,
de 3 deluxe Joy Division albums voor maar 7,90 per stuk.
Plus nog een paar ontbrekende Bowies en het crisis budget was op.

Freddze heeft de laatste albums van PJ Harvey en Gavin Friday mee.
De dubbele live CD van The Cure die onlangs verscheen en The Stone Roses.

http://www.kdx.be/nl/index.php

Ik kondig alvast aan dat er op zondag 29 januari weer platenbeurs is in Kortrijk.

Gisteren was erg gezellig Erg veel leuke gesprekken gehad met allerlei users. Daarnaast nog dope gespit met Maarten, omdat wij straat zijn Wat trouwens nog een grappige situatie opleverde: op gegeven moment komt er een man op ons af die vraagt of wij 'vinyl liefhebbers' zijn. Maarten dacht dat hij ons vervelend vond omdat we Opgezwolle aan het nadoen waren en begon zich helemaal te verontschuldigen, maar daar ging het die man helemaal niet om, hij vond het gewoon grappig dat wij daar zo jong waren

Ook ik heb goed zakengedaan op CD gebied

Niels en ik hebben keihard gespit, want wij zijn echte negers. En dat was inderdaad best amusant overigens, met die man en die elpees. En ik heb tien cd's gekocht en ik heb een hamburger gegeten met Madmadder en ik vond alle andere mensen met wie ik heb gepraat ook erg aardig hoor.

Yann Samsa
Gezellige dag gisteren, al was het grote gezelschap - paradoxaal genoeg - soms eerder een struikelblok. Toch een zeer geslaagde uitstap, toffe mensen, en alweer wat cd's en boeken rijker.

Speciaal bedankje aan DjFrankie en Sir Spamalot.

Veel intrigerende gesprekken gehad met de former diskjockey; interessant persoon, leuk praten met hem!
En met Luc was het altijd lachen geblazen. Het is dan ook een wonder dat ik in Poperinge, en niet in Zandhoven, ben terecht beland. Verder was Luc gisteren veruit de meest verstaanbare persoon

Is het Nederlandsch echt zo onverstaanbaar voor je? Had dat dan gezegd, jongen.

Ik stond in de top 3 van verstaanbare personen, toch? Of ben ik daar inmiddels uitgeflikkerd?

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
Is het Nederlandsch echt zo onverstaanbaar voor je? Had dat dan gezegd, jongen.

Ik versta jou ook de helft van de tijd niet. Dan zeg ik gewoon ja. Je praat vaak best wel zacht.

Ik praat zoals Chet Baker zingt. Zacht en sexy.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.