De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2012, 18:52 uur
Er zijn er aan het einde van de avond meen ik 2 gemaakt o.i.d. 

0
We waren veel te druk met platenbakken graaien en gezellige conversaties houden denk ik?
Volgens mij zijn er wel een paar foto's gemaakt, maar of daar iets gelukts bijzit...?
Volgens mij zijn er wel een paar foto's gemaakt, maar of daar iets gelukts bijzit...?
0
Sir Spamalot (crew)
Volgens mij werden een paar foto's gemaakt in Van Buren...
0
geplaatst: 15 januari 2012, 18:57 uur
Micha heeft er een paar gemaakt. Misschien moeten we hem even lief aankijken?
0
geplaatst: 15 januari 2012, 19:05 uur
Je wil het niet weten Maarten...
Volgens mij zijn de enige foto's die Micha gemaakt heeft zes slechte foto's van ons twee hoor.
En wibro heeft met mijn telefoon foto's proberen te maken, maar heeft er uiteindelijk maar één gemaakt
Die ene foto zal ik hier zo wel even posten.
Volgens mij zijn de enige foto's die Micha gemaakt heeft zes slechte foto's van ons twee hoor.

En wibro heeft met mijn telefoon foto's proberen te maken, maar heeft er uiteindelijk maar één gemaakt
Die ene foto zal ik hier zo wel even posten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 januari 2012, 19:16 uur
Ah, ik herken mezelven samen met Stephan73 en Maanvaarder, op de achtergrond.
0
geplaatst: 15 januari 2012, 19:20 uur
Kan wel zijn dat het maar één foto is die ik gemaakt heb maar ik vind het wel een zeer geslaagde foto. 
Eén minpuntje; ik sta er niet op en onze jonge Belg uit Poperinge ook niet.

Eén minpuntje; ik sta er niet op en onze jonge Belg uit Poperinge ook niet.
0
Yann Samsa
geplaatst: 15 januari 2012, 19:21 uur
Niemand heeft mij graag, zelfs op foto's word ik of weggeknipt of net buiten beeld geplaatst. 
Edit: mooi geëdit, Wibro

0
geplaatst: 15 januari 2012, 19:22 uur
Ferre Clabau schreef:
Niemand heeft mij graag, zelfs op foto's word ik of weggeknipt of net buiten beeld geplaatst.
Moet je maar bij de groep gaan zitten...
0
geplaatst: 15 januari 2012, 19:26 uur
Lastig, aangezien er twee groepen zijn die rond een tafel zitten...
0
Paalhaas. Paap_Floyd. Slowgaze. Madmadder. GrafGantz.Cygnus. Protonos. Rock-Rick. Niels94.
0
Je bedoelt Cygnus.
Aan tafel links van ons: DjFrankie
Aan tafel achter ons: Rechts Sir Spamalot, linksvoor: maanvaarder, linksachter: Weet ik niet, sorry
Aan tafel achter ons: Rechts Sir Spamalot, linksvoor: maanvaarder, linksachter: Weet ik niet, sorry

0
geplaatst: 15 januari 2012, 19:30 uur
niels94 schreef:
Je bedoelt Cygnus.
Je bedoelt Cygnus.
Linksachter: Stephan73
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 januari 2012, 19:47 uur
Ferre Clabau schreef:

Je benen staan er wel op Ferre.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 januari 2012, 20:02 uur
Ferre, gadverdikke, al die omleidingen in Poperinge en weeral Madam GPS die me voortdurend over de markt in Poperinge stuurde
. Ik heb drie keren in cirkels rondgereden en dan beslist om over Ieper en Kortrijk terug te keren naar huis. Bij het oprijden van de autosnelweg stonden de Nonkels Politie om te blazen, maar ik was safe - niets gedronken - en uiteindelijk was ik om 00u30 thuis. Gisteren was een dagje van 650 km met de Spam-mobiel!
. Ik heb drie keren in cirkels rondgereden en dan beslist om over Ieper en Kortrijk terug te keren naar huis. Bij het oprijden van de autosnelweg stonden de Nonkels Politie om te blazen, maar ik was safe - niets gedronken - en uiteindelijk was ik om 00u30 thuis. Gisteren was een dagje van 650 km met de Spam-mobiel!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 januari 2012, 20:14 uur
Volgens mij zijn deze 20 gisteren op de meeting geweest of missen we nog iemand?
- Protonos
- wibro
- Stephan73
- Rizz
- Sir Spamalot
- Svendra
- Misterfool
- Ferre
- Niensel
- Paap
- Guitarwally
- Graf