De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2012, 20:53 uur
Ik heb me in ieder geval erg vermaakt gisteren ! Muziekparels gescoord, muziekpraatjes bij de vleet, interessant gezelschap en uitgebreid tafelen aan het eind van de rit
De platenmarkt was een gouden ingeving dus dank aan de degene die op dat idee kwam (wibro toch ?). Alleen jammer inderdaad dat ik het gevoel heb wat weinig mensen beter heb leren kennen maar dat komt hopelijk 1 van de volgende keren ? Mij zien jullie dan wel weer verschijnen 
De platenmarkt was een gouden ingeving dus dank aan de degene die op dat idee kwam (wibro toch ?). Alleen jammer inderdaad dat ik het gevoel heb wat weinig mensen beter heb leren kennen maar dat komt hopelijk 1 van de volgende keren ? Mij zien jullie dan wel weer verschijnen 
0
geplaatst: 15 januari 2012, 22:44 uur

Ik wil volgende keer ook wel eens meerijden met de Spam-mobiel.
Sir Spamalot en Robin gingen gisteren 650 km ver op missie.
Heel mooie foto.
Sommigen lijken echt niet op hun avatar.
Ik daarentegen ...
0
geplaatst: 16 januari 2012, 00:06 uur
maanvaarder schreef:
De platenmarkt was een gouden ingeving dus dank aan de degene die op dat idee kwam (wibro toch ?).
De platenmarkt was een gouden ingeving dus dank aan de degene die op dat idee kwam (wibro toch ?).

0
geplaatst: 16 januari 2012, 09:09 uur
madmadder schreef:
Volgens mij zijn de enige foto's die Micha gemaakt heeft zes slechte foto's van ons twee hoor.
Volgens mij zijn de enige foto's die Micha gemaakt heeft zes slechte foto's van ons twee hoor.
4 foto's van Maarten en Mads in de hoop dattie er op tenminste eentje z'n ogen open zou hebben. Drie van de vier heb ik dus gelijk weer verwijderd, die ene foto volgt nog. Had gisteren thuis een dode muis en geen reserve dus ik was computerloos. Ik geef de katten de schuld...
0
geplaatst: 17 januari 2012, 22:35 uur
Die foto is nog wel redelijk gelukt; check die vetkuif van me. En de uiterlijke overeenkomsten tussen Mads en Eefje zijn, net zoals Lukas al opmerkte, natuurlijk ook evident.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 22:45 uur
Ja, ik zou je als je voor de derde keer met me op de foto wil ook wel herkennen 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 januari 2012, 12:47 uur
En achter Madmadder zien we toch nog Ferre zitten 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 januari 2012, 17:17 uur
dazzler schreef:
http://www.kdx.be/nl/index.php
Ik kondig alvast aan dat er op zondag 29 januari weer platenbeurs is in Kortrijk.
Ik kondig alvast aan dat er op zondag 29 januari weer platenbeurs is in Kortrijk.
Bedankt voor de uitnodiging, het zit er dik dat ik ga, voorlopig niets op de agenda.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 21:31 uur
dazzler schreef:
Aanwezig. Ik loop er ergens rond vanaf 10 uur.
0
geplaatst: 28 januari 2012, 09:18 uur
Ik ben er ook pas vanaf 14.00u, jellorum.
Freddze komt ook. Met Sir Spamalot erbij kunnen we kaarten.
Tenminste als jij zolang blijft.
Ferre misschien ... kan hij dat nog bevestigen?
Freddze komt ook. Met Sir Spamalot erbij kunnen we kaarten.
Tenminste als jij zolang blijft.
Ferre misschien ... kan hij dat nog bevestigen?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 29 januari 2012, 18:23 uur
Terug thuis van de mini-meeting met de Heren Dazzler en Freddze, jammer genoeg heb ik Jellorum gemist. Best indrukwekkende ervaring want voor de eerste keer in mijn leven ben ik naar zo'n platenbeurs geweest. Vandaag was het te doen in de Xpo in Kortrijk waar het aangenaam shoppen was met een korte nabespreking bij een cola want ik was "Bob". Tien albums op vinyl voor de luttele prijs van 71,00 eur, houd het topic "Wat heb je als laatste gekocht" maar in de gaten. Begin maart is er opnieuw een platenbeurs, ditmaal in Gent. Lang geleden dat ik nog in Gent ben geweest.
0
geplaatst: 29 januari 2012, 18:31 uur
Met Sir Spamalot en freddze is het altijd leuk om op platenjacht te gaan.
Zelf had ik amper nog budget over, dus voor mij was het vooral om wat bij te kletsen.
En dat kon met een oude studiegenoot uit Leuven en met freddze die één van zijn grootste
budgettaire escapades hield sinds ik hem ken en met Spamalot over zijn metal collectie.
Plannen werden gesmeed, maar nog niks concreets over de beurs in Gent,
nog eens een dag in Antwerpen of een deelname aan de volgende in Nijmegen.
Jammer dat ik jellorum gemist heb en dat Ferre er niet bij kon zijn.
Zelf had ik amper nog budget over, dus voor mij was het vooral om wat bij te kletsen.
En dat kon met een oude studiegenoot uit Leuven en met freddze die één van zijn grootste
budgettaire escapades hield sinds ik hem ken en met Spamalot over zijn metal collectie.
Plannen werden gesmeed, maar nog niks concreets over de beurs in Gent,
nog eens een dag in Antwerpen of een deelname aan de volgende in Nijmegen.
Jammer dat ik jellorum gemist heb en dat Ferre er niet bij kon zijn.
0
geplaatst: 8 april 2012, 14:34 uur
Vanmiddag t/m morgen een minimeeting tussen korenbloem (Stefan), Paalhaas (Teun) en mijzelf bij Stefan thuis. Belooft een gezellige avond/nacht te worden met bier, films en natuurlijk de bekerfinale 

0
geplaatst: 8 april 2012, 14:39 uur
Mooie avonden zijn dat, heb ik ooit eens gedaan met wat gasten van een ander forum. Have fun!
0
geplaatst: 8 april 2012, 15:08 uur
Geinig, gister was hier ook al een miniminimeeting, met twee leden: Rock-Rick en ik. Game-middagje. 

0
geplaatst: 8 april 2012, 15:21 uur
Met veel bier, games en natuurlijk de bekerfinale tussen mij en Arrie!
* denotes required fields.