MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Brunniepoo en tangmaster heb ik (en hebben elkaar) ook al eens eerder op een meeting mogen ontmoeten. Met dat er ook links en rechts wel wat telefoonnrs uitgewisseld zijn, gok ik dat we er wel uitkomen

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Brunniepoo en tangmaster heb ik (en hebben elkaar) ook al eens eerder op een meeting mogen ontmoeten.

hier dus

Ik zie nu dat ik op z'n vroegst om 15:30 in AMS zijn, nog later dan ik dacht; als het echt alleen een middagprogramma moet ik het misschien toch helemaal aan me voorbij laten gaan.

Misschien kan iemand zijn telefoonnummer naar me pb'en, dan kan ik morgen kijken hoe het loopt, en als het nog zin heeft nog even bellen naar jullie whereabouts.

PB ontvangen van Casartelli. Vermaakt u allen morgen!

Misterfool
Storing bij de trein in lichtenvoorde, probeer met man en macht nog in Amsterdam te komen, maar ik ben waarschijnlijk te laat en het kan zelfs zo zijn dat het voor mij helemaal niet doorgaat

Casartelli (moderator)
ns-website schreef:
Oorzaak
Tussen Zutphen en Winterswijk rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden bussen tussen Zutphen en Winterswijk.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 10:00 uur verholpen.

Moet wel lukken dus. Maar een lekker reisbegin is anders.

Heren, ik zo die kant op, tot zo dadelijk!

Veel plezier meeters!

Misterfool
Ben nu ook op weg en kom zelfs nog op tijd aan.

Casartelli schreef:
(quote)

hier dus

Zoek ik in het MuMe fotoboek op usernames, vergeet ik het Meeting topic zelf

Muchos plezieros!

Ik vertrek nu. Tot straks!

Ik ben op cs en heb de frs gevonden. Maar zit ff buiten....

Ik zal ongeveer kwart over twee op centraal zijn.

Ik kan me op z'n vroegst rond half 5 bij jullie aansluiten, dus laat ik 'm toch maar overslaan . Mocht er binnenkort nog een Meeting zijn in Antwerpen wil ik daar graag bij zijn.

Casartelli (moderator)
En weer terug. Het was een zeer genoeglijke middag!

tangmaster
Yep.

Fijn om te horen dat jullie een gezellige tijd hebben gehad.

Jullie doen niet aan nachtelijke festiviteiten op meetings?

Misterfool
Ben ook een goed half uur geleden thuis aangekomen. Erg gezellige meeting en een goede gevulde plastic tas vol albums als aandenken.

Misterfool schreef:
Ben ook een goed half uur geleden thuis aangekomen. Erg gezellige meeting en een goede gevulde plastic tas vol albums als aandenken.

Vertel vertel!

Misterfool

En de foto's?

Die zijn er niet gemaakt.

k was er vrij kort, maar het was wel gezellig .

Sir Spamalot (crew)
Binnenkort starten de platenbeurzen weer in Belgenland. Verdere info: http://www.kdx.be/nl/index.php
9 september 2012: Antwerpen
23 september 2012: Hasselt
30 september 2012: Brugge
21 oktober 2012: Leuven
4 november 2012: Kortrijk
1+2 december 2012: Gent

Misschien een idee voor een (mini-)meeting?

Ik en mijn trouwe compagnon Masimo vroegen zich af waarom er geen meetings in Utrecht worden gehouden. Schijnt namelijk vrij centraal te liggen. Een gebrek aan goede platenzaken?

Sir Spamalot schreef:
Binnenkort starten de platenbeurzen weer in Belgenland. Verdere info: http://www.kdx.be/nl/index.php
9 september 2012: Antwerpen
23 september 2012: Hasselt
30 september 2012: Brugge
21 oktober 2012: Leuven
4 november 2012: Kortrijk
1+2 december 2012: Gent

Misschien een idee voor een (mini-)meeting?

In feite kan ik aan iedere meeting wel meedoen, vooral die in Gent. Antwerpen, Brugge, Leuven en Kortrijk zouden ook wel moeten lukken.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.