De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2007, 12:16 uur
Een geslaagde meeting en zeker voor herhaling vatbaar. Vrijdag of zaterdag maakt mij dan niet zoveel uit.
0
SelmaDuim
geplaatst: 6 januari 2007, 12:34 uur
Zaterdags in Den Bosch!? Leuk! Zullen we vandaag...? 

0
Omayyad
geplaatst: 6 januari 2007, 12:37 uur
Dan gaan we eerst met z'n allen bij paalhaas op de koffie... 

0
titan (crew)
geplaatst: 6 januari 2007, 12:53 uur
Het wordt een beetje eentonig, maar ook ik vond het een gezellige dag. Ik zag een beetje op tegen de grootte van de groep, maar dat viel in de praktijk best mee. Het viel me wel op dat iedereen de persoonlijke top 10 van iemand zo'n groot gewicht toekent. Het was zo'n beetje het belangrijkste gespreksonderwerp
.
.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 6 januari 2007, 12:57 uur
Ik vond het wel grappig om verschillende keren te constateren dat mensen in hun enthousiasme elkaar bij voornaam gingen roepen in de platenzaak als ze iets zagen, en dat de geroepenen vervolgens geen idee hadden van wie die stem nou was door wie ze geroepen werden, en verdwaasd om zich heen keken. 

0
geplaatst: 6 januari 2007, 13:07 uur
Hulde trouwens aan sq, voor het meenemen van alle top 10's en daarmee het belangrijkste gespreksonderwerp. Goed idee!
0
geplaatst: 6 januari 2007, 16:20 uur
Ik snap alleen niet hoe je langer dan 1 minuut over iemands top 10 kan lullen. Dat is een beetje mijn struikelblok denk ik
.
.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 16:22 uur
Dat heb ik ook met niemand gedaan geloof ik, heb regelmatig over mzuiek gepraat maar ook wel over andere dingen.
**Denkt terug aan de 'mannen van de radio'-praat met BoordAppel

0
geplaatst: 6 januari 2007, 16:36 uur
The Scientist schreef:
Dat heb ik ook met niemand gedaan geloof ik, heb regelmatig over mzuiek gepraat maar ook wel over andere dingen.

En aan de bromfiets die Johan vanuit Groningen afleverde bij de mannen van Jiskefet

0
JonnieBrasco
geplaatst: 6 januari 2007, 18:46 uur
En de boeiende discussie met bono en gemaster over hoe je met anderen uit je omgeving over een blinde spreekt. Noem je hem gemakshalve "de blinde" of noem je hem (uit respect voor andere onderdelen van zijn identiteit) bij zijn naam. Praatjes over top-10's waren er toch amper.
0
geplaatst: 6 januari 2007, 19:02 uur
Ik kreeg nog een sms van een aanwezige aldaar, toen ik werken was. 

0
geplaatst: 6 januari 2007, 20:26 uur
Exfrozen schreef:
Hmm, volgens mij heb ik iets onwijs tof gemist!
Hmm, volgens mij heb ik iets onwijs tof gemist!
dus volgende keer maar zorgen dat je/jullie meegaan he 
0
geplaatst: 6 januari 2007, 20:48 uur
Ik ben vanavond in ieder geval in Den Bosch op stap. Mocht er nog een last-minute MuMe-uitje georganiseerd worden voor vanavond laat maar even weten

0
geplaatst: 6 januari 2007, 22:18 uur
JonnieBrasco schreef:
En de boeiende discussie met bono en gemaster over hoe je met anderen uit je omgeving over een blinde spreekt. Noem je hem gemakshalve "de blinde" of noem je hem (uit respect voor andere onderdelen van zijn identiteit) bij zijn naam.
En de boeiende discussie met bono en gemaster over hoe je met anderen uit je omgeving over een blinde spreekt. Noem je hem gemakshalve "de blinde" of noem je hem (uit respect voor andere onderdelen van zijn identiteit) bij zijn naam.
wow.
0
titan (crew)
geplaatst: 6 januari 2007, 22:44 uur
Het ging heus wel over meer dan alleen elkaars top 10, maar het viel me op dat het (in mijn ogen) bovenmatig veel aandacht kreeg.
0
geplaatst: 7 januari 2007, 00:20 uur
Snik.. had ik toch maar er bij kunnen zijn.....
Nu.. ja.. binnenkort in Den Bosch
Nu.. ja.. binnenkort in Den Bosch

0
geplaatst: 7 januari 2007, 23:38 uur
Mag het ook in Utrecht? Als Linda en Exfrozen dan ook komen dan hebben we een kleine Tool afdeling 

0
geplaatst: 7 januari 2007, 23:41 uur
KampF schreef:
Mag het ook in Utrecht? Als Linda en Exfrozen dan ook komen dan hebben we een kleine Tool afdeling

Als er dan een kleine 20 man zoals in Leiden is, dan wil ik wel de lange reis maken, maar als er maar 2 man komen opdagen vind ik het een beetje gek....
0
geplaatst: 7 januari 2007, 23:46 uur
Zijn er mensen die de weg in Den Bosch een beetje kennen?
Ik was er toevallig vandaag nog, maar ik weet alleen maar W2 (poppodium) te vinden en dat ligt zo ongeveer tegen het station aan.
Ik was er toevallig vandaag nog, maar ik weet alleen maar W2 (poppodium) te vinden en dat ligt zo ongeveer tegen het station aan.

0
geplaatst: 7 januari 2007, 23:47 uur
KampF schreef:

hahahaha, ik ga niet de hele middag over tool praten hoor

* denotes required fields.