MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Een geslaagde meeting en zeker voor herhaling vatbaar. Vrijdag of zaterdag maakt mij dan niet zoveel uit.

SelmaDuim
Zaterdags in Den Bosch!? Leuk! Zullen we vandaag...?

Omayyad
Dan gaan we eerst met z'n allen bij paalhaas op de koffie...

titan (crew)
Het wordt een beetje eentonig, maar ook ik vond het een gezellige dag. Ik zag een beetje op tegen de grootte van de groep, maar dat viel in de praktijk best mee. Het viel me wel op dat iedereen de persoonlijke top 10 van iemand zo'n groot gewicht toekent. Het was zo'n beetje het belangrijkste gespreksonderwerp .

JonnieBrasco
Ik vond het wel grappig om verschillende keren te constateren dat mensen in hun enthousiasme elkaar bij voornaam gingen roepen in de platenzaak als ze iets zagen, en dat de geroepenen vervolgens geen idee hadden van wie die stem nou was door wie ze geroepen werden, en verdwaasd om zich heen keken.

Hulde trouwens aan sq, voor het meenemen van alle top 10's en daarmee het belangrijkste gespreksonderwerp. Goed idee!

Ziet er leuk uit mensen. Ik wil ook wel eens keer meedoen

leuk om te lezen allemaal

Wat een oude rotten allemaal zeg

Lin
Zwammer schreef:
Wat een oude rotten allemaal zeg

ik was eens niet de oudste, das prive wel eens anders

Kos
Ik snap alleen niet hoe je langer dan 1 minuut over iemands top 10 kan lullen. Dat is een beetje mijn struikelblok denk ik .

Dat heb ik ook met niemand gedaan geloof ik, heb regelmatig over mzuiek gepraat maar ook wel over andere dingen.

**Denkt terug aan de 'mannen van de radio'-praat met BoordAppel

The Scientist schreef:
Dat heb ik ook met niemand gedaan geloof ik, heb regelmatig over mzuiek gepraat maar ook wel over andere dingen.

**Denkt terug aan de 'mannen van de radio'-praat met BoordAppel

En aan de bromfiets die Johan vanuit Groningen afleverde bij de mannen van Jiskefet

JonnieBrasco
En de boeiende discussie met bono en gemaster over hoe je met anderen uit je omgeving over een blinde spreekt. Noem je hem gemakshalve "de blinde" of noem je hem (uit respect voor andere onderdelen van zijn identiteit) bij zijn naam. Praatjes over top-10's waren er toch amper.

Hmm, volgens mij heb ik iets onwijs tof gemist!

SelmaDuim
Exfrozen schreef:

Volgens mij ook.

Volgens mij ik ook....

Ik kreeg nog een sms van een aanwezige aldaar, toen ik werken was.

SelmaDuim
HiLL schreef:
Ik kreeg nog een sms van een aanwezige aldaar, toen ik werken was.

Misschien werd je gemist?

Zou ze.......

Lin
Exfrozen schreef:

dus volgende keer maar zorgen dat je/jullie meegaan he

SelmaDuim schreef:
Zaterdags in Den Bosch!? Leuk! Zullen we vandaag...?

Ik ben vanavond in ieder geval in Den Bosch op stap. Mocht er nog een last-minute MuMe-uitje georganiseerd worden voor vanavond laat maar even weten

Kos
JonnieBrasco schreef:
En de boeiende discussie met bono en gemaster over hoe je met anderen uit je omgeving over een blinde spreekt. Noem je hem gemakshalve "de blinde" of noem je hem (uit respect voor andere onderdelen van zijn identiteit) bij zijn naam.
wow.

titan (crew)
Het ging heus wel over meer dan alleen elkaars top 10, maar het viel me op dat het (in mijn ogen) bovenmatig veel aandacht kreeg.

Snik.. had ik toch maar er bij kunnen zijn.....
Nu.. ja.. binnenkort in Den Bosch

Mag het ook in Utrecht? Als Linda en Exfrozen dan ook komen dan hebben we een kleine Tool afdeling

KampF schreef:
Mag het ook in Utrecht? Als Linda en Exfrozen dan ook komen dan hebben we een kleine Tool afdeling

Als er dan een kleine 20 man zoals in Leiden is, dan wil ik wel de lange reis maken, maar als er maar 2 man komen opdagen vind ik het een beetje gek....

Zijn er mensen die de weg in Den Bosch een beetje kennen?

Ik was er toevallig vandaag nog, maar ik weet alleen maar W2 (poppodium) te vinden en dat ligt zo ongeveer tegen het station aan.

Lin
KampF schreef:

hahahaha, ik ga niet de hele middag over tool praten hoor

Gast
geplaatst: vandaag om 18:29 uur

geplaatst: vandaag om 18:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.