De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2007, 23:53 uur
Moest helaas onverwacht werken in verband met ziekte; vandaar afwezig bij de laatste metings , maar voor Den Bosch haak ik weer af.
Utrecht vind ik veel geschikter; met geweldige platenzaken ook als Da Capo; echt iets voor muziekfreaks als er hier gemiddeld rondwaren.
Utrecht vind ik veel geschikter; met geweldige platenzaken ook als Da Capo; echt iets voor muziekfreaks als er hier gemiddeld rondwaren.
0
geplaatst: 7 januari 2007, 23:58 uur
Mechelen-Utrecht is met de snelste verbinding 2.23 treinen, met een beetje geluk is het dus te doen...
Laatste connectie huiswaarts: 20.33
.
Laatste connectie huiswaarts: 20.33
.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 00:02 uur
Het kan natuurlijk ook allebei: een meeting in Den Bosch en Utrecht. Een meeting bij zoiets als Motel Mozaique in Rotterdam (waar je 's middags al gratis optredens hebt verspreid over de stad) lijkt me ook wel leuk.
0
Omayyad
geplaatst: 8 januari 2007, 00:11 uur
Ik zie niet in waarom deze meeting niet in Den Bosch kan plaatsvinden...
0
geplaatst: 8 januari 2007, 00:13 uur
Omayyad schreef:
Een halve dan?
(quote)
Een halve dan?

hehehe

kwartiertje, tops!
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 januari 2007, 00:28 uur
herman schreef:
Zijn er mensen die de weg in Den Bosch een beetje kennen?
Ik was er toevallig vandaag nog, maar ik weet alleen maar W2 (poppodium) te vinden en dat ligt zo ongeveer tegen het station aan.
Zijn er mensen die de weg in Den Bosch een beetje kennen?
Ik was er toevallig vandaag nog, maar ik weet alleen maar W2 (poppodium) te vinden en dat ligt zo ongeveer tegen het station aan.

Paalhaas woont in Den Bosch en ik ben er ook niet echt onbekend.

0
JonnieBrasco
geplaatst: 8 januari 2007, 11:49 uur
Omayyad schreef:
Omdat ik (vanuit Groningen) de vorige meeting ook al 450km heb gereden? Den Bosch is (evenals Leiden) nou niet echt centraal gelegen.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 11:57 uur
Vind ik ook een goede.. ook Groningen ben ik nog steeds wel een keer voor. Den Bosch vind ik wel weer ver weg.. dat zie ik wel tegen de tijd dat die plaats zou moeten vinden 

0
SelmaDuim
geplaatst: 8 januari 2007, 12:18 uur
Hmm, Den Bosch was itt tot de andere meetings voor mij nu net wel een keer in de buurt. Je blijft het altijd houden dat het voor bepaalde mensen niet echt te doen is, het is je eigen keus of je het er voor over hebt of niet. Maar goed, Utrecht is ook een stuk beter te bereizen dan Leiden, Rotterdam enzo. Dus organiseer het maar. Zolang het in het weekend valt vind ik het best. 

0
geplaatst: 8 januari 2007, 12:30 uur
In Utrecht lijkt mij het rockcafé Stairway to Heaven de beste locatie.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 12:36 uur
c-moon schreef:
Paalhaas, met die Belgen, bedoel je wellicht de Vlamingen tenzij je er vanuit gaan ook de Frantstaligen en Duitstaligen te zullen treffen..
en van "die belgen" was er toevallig wel al een op de vorige meetup (rotterdam, ikke) en een vandaag aanwezig (Arno).
Ik zou er normaliter vandaag trouwens ook bijgeweest zijn..
Dus waar jouw opmerking op slaat dat weet ik niet.. trouwens je was er ZELF niet eens bij...
(quote)
(quote)
Paalhaas, met die Belgen, bedoel je wellicht de Vlamingen tenzij je er vanuit gaan ook de Frantstaligen en Duitstaligen te zullen treffen..
en van "die belgen" was er toevallig wel al een op de vorige meetup (rotterdam, ikke) en een vandaag aanwezig (Arno).
Ik zou er normaliter vandaag trouwens ook bijgeweest zijn..
Dus waar jouw opmerking op slaat dat weet ik niet.. trouwens je was er ZELF niet eens bij...
Vlamingen, de Friezen van België.

Leuke foto's, trouwens.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 13:06 uur
Tja waarom de Friezen er nu weer bij moeten worden gehaald.... er is nog veel missiewerk nodig om vooroordelen over Friezen weg te werken.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 14:01 uur
bonothecat schreef:
Tja waarom de Friezen er nu weer bij moeten worden gehaald.... er is nog veel missiewerk nodig om vooroordelen over Friezen weg te werken.
(quote)
Ow jee.. Niet kwaad bedoeld.

Voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen Friezen (de meesten dan.. )
0
geplaatst: 8 januari 2007, 14:09 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik heb ook niks tegen mensen uit Ridderkerk (de meesten dan....)....maar ik word wel eens moe van het stereotiepe beeld van Friezen....Friesland is meer dan alleen koeien en weiland...maar goed misschien bedoelde je de vergelijking wel erg positief

0
geplaatst: 8 januari 2007, 14:26 uur
Juist, bono. Ik woon in Drogeham (Noordoost-Fryslân), en dat bevalt me uitermate goed (koeien en weilanden zijn hier wel belangrijke verschijnselen, maar er is zoveel meer!). Klein nadeel is wel, dat er niet al te veel platenzaken met een behoorlijk assortiment in de buurt zijn. Daarvoor moet ik de provinciegrens over (in Groningen zijn zeker fatsoenlijke platenzaken).
Mocht er ooit (weer) eens een meeting zijn in Groningen o.i.d., dan ben ik misschien ook wel van de partij.
Mocht er ooit (weer) eens een meeting zijn in Groningen o.i.d., dan ben ik misschien ook wel van de partij.
0
titan (crew)
geplaatst: 8 januari 2007, 14:29 uur
Ik ben voor Breda, een leuke stad en goed bereikbaar voor de Vlamingen.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 15:13 uur
bonothecat schreef:
Ik heb ook niks tegen mensen uit Ridderkerk (de meesten dan....)....maar ik word wel eens moe van het stereotiepe beeld van Friezen....Friesland is meer dan alleen koeien en weiland...maar goed misschien bedoelde je de vergelijking wel erg positief
(quote)

Ik heb zelfs kennissen uit Friesland.

Maar inderdaad, het vooroordeel is dat Friesland niet bij de rest van Nederland wil horen.
0
geplaatst: 8 januari 2007, 15:16 uur
Nicolage Rico schreef:

Maar inderdaad, het vooroordeel is dat Friesland niet bij de rest van Nederland wil horen.

Ok..voor eens en voor altijd.... De gemiddelde Fries wil wel bij Nederland horen.....uitzonderingen zijn er altijd...on topic....Wie gaat er een meeting organiseren in Friesland?
0
geplaatst: 8 januari 2007, 15:22 uur
hmm, hoe meer (vooroordelen) ik over die Friezen hoor, hoe sympathieker ik ze vind 

0
geplaatst: 8 januari 2007, 15:26 uur
Waldo Jeffers schreef:
hmm, hoe meer (vooroordelen) ik over die Friezen hoor, hoe sympathieker ik ze vind

Hoe meer ik er ken, hoe sympathieker ik ze vind

0
geplaatst: 8 januari 2007, 15:44 uur
0
Omayyad
geplaatst: 8 januari 2007, 17:36 uur
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dat het nu ineens een probleem is om de meeting in Den Bosch te houden. Weliswaar ligt Utrecht meer centraal (en was het om die reden ook mijn eerste keus voor de eerste meeting), maar Leiden en Rotterdam liggen nu ook niet echt in het midden van het land en daar heb ik niemand over gehoord.
Niet dat ik halsstarrig aan Den Bosch wil vasthouden, maar het lijkt me gewoon leuk om eens een meeting buiten de Randstad te houden.
Niet dat ik halsstarrig aan Den Bosch wil vasthouden, maar het lijkt me gewoon leuk om eens een meeting buiten de Randstad te houden.
0
Omayyad
geplaatst: 8 januari 2007, 19:31 uur
Omayyad schreef:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dat het nu ineens een probleem is om de meeting in Den Bosch te houden. Weliswaar ligt Utrecht meer centraal (en was het om die reden ook mijn eerste keus voor de eerste meeting), maar Leiden en Rotterdam liggen nu ook niet echt in het midden van het land en daar heb ik niemand over gehoord.
Misschien achteraf iets te heftig gereageerd.

Nuja... Als er in Utrecht meer mensen (kunnen) komen, zie ik weinig redenen om de meeting niet daar te laten plaatsvinden...
0
geplaatst: 8 januari 2007, 19:37 uur
Omayyad schreef:
Nuja... Als er in Utrecht meer mensen (kunnen) komen, zie ik weinig redenen om de meeting niet daar te laten plaatsvinden...
(quote)

Vond het helemaal niet zo heftig gereageerd hoor.
Ik vind trouwens Den Bosch ook wel prima hoor, ook al is het wat verder weg dan Utrecht.
* denotes required fields.