De Site / Gebruikers / Myspace / Facebook / Twitter (social media)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2006, 22:07 uur
Nee, niemand die ik ken heeft Myspace. Maar dat vind ik juist leuk, ik praat met mensen van de hele wereld. En het is bijvoorbeeld heel handig om achter informatie te komen want ik wil graag studeren in New York, en praat met meerdere studenten van daar:) En niemand die ik ken heeft ook Hyves eigenlijk.. Je moet het voor jezelf kijken wat je meer bevalt. Ik vind Myspace leuker.
0
Sietse
geplaatst: 17 december 2006, 22:08 uur
myspace is heel erg makkelijk, maar ook ellende...
het is dat het "belangrijk" is voor m'n muziek (dus....) anders zou ik mij uitschrijven bij beide...
het is dat het "belangrijk" is voor m'n muziek (dus....) anders zou ik mij uitschrijven bij beide...
0
geplaatst: 17 december 2006, 23:30 uur
Ik heb mij een tijdje geleden ook aangemeld bij myspace. Gewoon eens om te kijken waar alle fuzz nou precies om was. Aanvankelijk vond ik het dikke shit, deed er dus ook niks mee, maar de laatste tijd zie ik ook nog wel kleine lichtpuntjes. Soms kun je namelijk in contact komen met interessante mensen. Toffe muzikanten die je een cd'tje willen opsturen omdat je een aardig berichtje hebt achtergelaten (vandaag nog eentje) of mensen met vergelijkbare muzikale interesses. Ach, het is eigenlijk net een beetje wat je er zelf van maakt.
0
geplaatst: 18 december 2006, 18:17 uur
Ja, ik vermaak me er ook wel, eigenlijk. Vooral om op de hoogte te blijven van wat sommige van mijn favoriete artiesten de laatste tijd uitspoken. En ik heb er ook wel wat irl vriendjes en vriendinnetjes opzitten.
Daarnaast is het ook wel grappig om te zien dat er in mijn eigen stad een best wel levendige hardcorescene is.
Daarnaast is het ook wel grappig om te zien dat er in mijn eigen stad een best wel levendige hardcorescene is.
0
geplaatst: 19 december 2006, 16:00 uur
Begin MySpace steeds leuker te vinden, niet eens (meer) zozeer om de muziek maar omdat eigenlijk al mijn vrienden er ook op zitten. Ja op Hyves heb ik 100x meer 'kennissen', maar de mensen die ik tot mn beste vrienden reken hebben bijna allemaal wel MySpace.
Ook word ik er op de hoogte gehouden van feesten e.d., vrijdag ga ik bijvoorbeeld naar 'Penis in Vagina', ook mede door MySpace.
Ook word ik er op de hoogte gehouden van feesten e.d., vrijdag ga ik bijvoorbeeld naar 'Penis in Vagina', ook mede door MySpace.

0
geplaatst: 19 december 2006, 16:11 uur
Dazzled Kid schreef:
Begin MySpace steeds leuker te vinden, niet eens (meer) zozeer om de muziek maar omdat eigenlijk al mijn vrienden er ook op zitten. Ja op Hyves heb ik 100x meer 'kennissen', maar de mensen die ik tot mn beste vrienden reken hebben bijna allemaal wel MySpace.

Is dat niet zo'n newravefeest ?
Ik heb nogeens rondgekeken en ga het ook maar eens (nog een keer) proberen, deze kerstvakantie

Cath overtuigde me. Ik dacht eerst: dat is niet leuk, want niemand die ik ken heeft myspace. Maar de mensen die ik ken zijn niet bijster interessant, en ik wil wel wat creatieve mensen leren kennen

0
geplaatst: 19 december 2006, 16:47 uur
Hoe kan je eigenlijk kiezen wat er staat bij jouw profiel bij www.myspace.com/...
Ik kan nooit vinden waar je kan veranderen wat er op die puntjes staat.
Ik kan nooit vinden waar je kan veranderen wat er op die puntjes staat.
0
Sietse
geplaatst: 19 december 2006, 18:41 uur
Toen ik lid werd kon je dat nog niet kiezen, maar later kregen al de myspace mensen een bericht dat het kon...op dat moment heb ik dat voor beide gedaan...niet zeker of het nu nog kan...
0
geplaatst: 19 december 2006, 18:58 uur
Sietse schreef:
Toen ik lid werd kon je dat nog niet kiezen, maar later kregen al de myspace mensen een bericht dat het kon...op dat moment heb ik dat voor beide gedaan...niet zeker of het nu nog kan...
Ik heb het al gevonden, bedankt

Het enige probleem is nu dat ik bij het aanmelden per ongeluk female heb gekozen. Dat kan je volgens mij niet veranderen.
0
Improvision
geplaatst: 19 december 2006, 19:06 uur
luc011190 schreef:
Het enige probleem is nu dat ik bij het aanmelden per ongeluk female heb gekozen. Dat kan je volgens mij niet veranderen.
(quote)

wat is je link
0
geplaatst: 19 december 2006, 19:14 uur
0
Improvision
geplaatst: 19 december 2006, 19:18 uur
ik ga je adden en daarna zie ik wel

EDIT: waarom geef jij jezelf op als een 61-jarige vrouw?

0
geplaatst: 19 december 2006, 19:21 uur
Improvision schreef:
(quote)

Dat is het juist, ik heb mezelf per ongeluk als vrouw opgegeven. Geboortedatum heb ik expres hoog gedaan anders kreeg je problemen ofzo.
Is daar niets meer aan te doen?
0
Improvision
geplaatst: 19 december 2006, 19:24 uur
Jawel, home > edit profile > basic info (3e in die balk)
0
geplaatst: 19 december 2006, 19:26 uur
0
geplaatst: 19 december 2006, 20:30 uur
Waarom zitten jullie allemaal in mijn extended network terwijl ik geen eens een Myspace-pagina heb?
(Nee, ik snap er geen zak van)
0
Improvision
geplaatst: 20 december 2006, 07:54 uur
T.O. schreef:
Waarom zitten jullie allemaal in mijn extended network terwijl ik geen eens een Myspace-pagina heb?
Dat snap ik ook niet, ik denk dat het gewoon wil zeggen dat je op onze pagina zit.
0
geplaatst: 21 december 2006, 18:47 uur
luc011190 schreef:
Cath overtuigde me. Ik dacht eerst: dat is niet leuk, want niemand die ik ken heeft myspace. Maar de mensen die ik ken zijn niet bijster interessant, en ik wil wel wat creatieve mensen leren kennen

ik zou politicus moeten worden.. Beetje mensen overtuigen..of gaat dat te ver? 
(Ik heb je al toegevoegd haha)
www.myspace.com/0Cath0[/url]
0
geplaatst: 27 december 2006, 11:01 uur
Sietse schreef:
Idd, http://www.myspace.com/lucidreflections

0
geplaatst: 24 januari 2007, 19:54 uur
Voor de myspace-ers onder ons; zie hier de zojuist aangemaakte MuMe group page:
http://groups.myspace.com/musicmeter
Meld u aan zou ik zeggen en voeg u tot de ubercoole MySpace-MuMe-ers.
http://groups.myspace.com/musicmeter
Meld u aan zou ik zeggen en voeg u tot de ubercoole MySpace-MuMe-ers.

0
geplaatst: 24 januari 2007, 20:08 uur
0
geplaatst: 24 januari 2007, 20:24 uur
De eerste 6 leden zijn al aangeschoven, de MySpace servers kraken onder de toestroom! 
En voor de echte die-hards; via "account settings" --> "profile settings" kun je aangeven dat je je groups op je profielpagina wilt laten zien. Dan kan iedereen direct zien dat je tot de exclusieve MuMe groep behoort!

En voor de echte die-hards; via "account settings" --> "profile settings" kun je aangeven dat je je groups op je profielpagina wilt laten zien. Dan kan iedereen direct zien dat je tot de exclusieve MuMe groep behoort!
0
geplaatst: 24 januari 2007, 23:23 uur
Do you really want to join MusicMeter?
Hmm... eigenlijk niet.

0
Ruttekut
geplaatst: 25 januari 2007, 20:05 uur
Mijn myspace profiel:
http://www.myspace.com/dookiedoll
Van m'n band:
http://www.myspace.com/donkeypirates
http://www.myspace.com/dookiedoll