De Site / Gebruikers / Myspace / Facebook / Twitter (social media)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2012, 18:51 uur
Mijn account is opeens uitgeschakeld. Ik heb niets mis gedaan. Geen spam verzonden. Mozart niet belachelijk gemaakt. Ik snap er niets van. En het stomme is, als ik mijn mailadres wil verifiëren (om mogelijk weer terug te keren) krijg ik een foutmelding. Heeft de leven soms een hekel aan mij?
0
geplaatst: 23 juni 2012, 19:12 uur
Het is een stille hint R&P, gewoon niet aan beginnen dat Facebook.
1
geplaatst: 23 juni 2012, 20:29 uur
Je bestaat ook niet meer, ik vind alleen maar Rob van den Akker's 

0
geplaatst: 27 juni 2012, 14:49 uur
Ik heb een nieuwe account aangemaakt. Rob van den Aker | Facebook
0
geplaatst: 27 juni 2012, 16:41 uur
Nu ben ik wel benieuwd wat voor neppe informatie jij op Facebook hebt gezet 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 juni 2012, 19:25 uur
GrafGantz schreef:
Nou ja, iemand moet het doen.
Nou ja, iemand moet het doen.
Kennelijk dacht Mark Z. daar anders over.
0
geplaatst: 10 juli 2012, 09:46 uur
Mark vind Rob's waargebeurde verhalen blijkbaar niet aanstootgevend 

0
geplaatst: 17 juli 2013, 18:50 uur
tumblr gemaakt waarop ik zelfgemaakte plaatjes post...
Hightensionline - hightensionline.tumblr.com
Hightensionline - hightensionline.tumblr.com
0
geplaatst: 2 september 2014, 11:26 uur
Zijn er hier ook users die ook op instagram zitten?
Mijn username op instagram is ook oceanvolta waar ik foto's van mijn reizen plaats en van live optredens die ik bezoek. Ik zie in een ander topic weleens mooie foto's voorbij komen van reizen, natuur etc. Ik vind het altijd leuk om dat soort foto's te zien.
Mijn username op instagram is ook oceanvolta waar ik foto's van mijn reizen plaats en van live optredens die ik bezoek. Ik zie in een ander topic weleens mooie foto's voorbij komen van reizen, natuur etc. Ik vind het altijd leuk om dat soort foto's te zien.
0
geplaatst: 2 september 2014, 16:43 uur
Ik heet Glenn_find_hope_in_darkness op instagram. Ik post er zwart-wit foto's van de natuur, stad en ook van mijn boeken en platen.
0
geplaatst: 2 september 2014, 21:00 uur
0
geplaatst: 3 september 2014, 13:48 uur
herman schreef:
Ik ben er hrmnnhs, maar ben niet heel actief.
Dat valt best mee, als ik het zo zie. Ik hoef ook niet elke ochtend te zien waaruit je ontbijt bestaat.

En altijd leuk om mooie plaatjes uit mn hometown Den Haag te zien.
0
geplaatst: 3 september 2014, 19:07 uur
herman schreef:
Dan kun je wel die wordfeud uitslag van 4 maanden terug verwijderen

0
geplaatst: 7 oktober 2014, 22:16 uur
Ik ben vanavond een twitteraccount gestart: IndieTunesToday.
Ik hoor te veel goede muziek van nog onbekende bandjes wat ik anderen wil laten horen. En ik ben van plan dit langer dan 2 weken vol te houden.
Ik heb nog plek voor enkele volgers!
Ik hoor te veel goede muziek van nog onbekende bandjes wat ik anderen wil laten horen. En ik ben van plan dit langer dan 2 weken vol te houden.
Ik heb nog plek voor enkele volgers!

0
geplaatst: 6 december 2017, 22:27 uur
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus dan maar hier.
Want het zit namelijk zo. . .
Ik heb een facebookpagina aangemaakt over de Manic Street Preachers.
Die zijn er al wel maar nog niet een voor liefhebbers uit Nederland.
Ik kan wel redelijk Engels maar niet goed genoeg om precies te zeggen wat ik wil.
En ik ben iemand die ook wel eens een paar dagen geen computer aan heeft dus verwacht niet dat het alla minuut up to date is . Maar ik zet er af en toe iets op en daar ken je weer op reageren als je dat wilt
Het heeft naast mij al 2! leden dus vind je het leuk om die pagina ook leuk te vinden (en er wellicht wat op te zetten) kun je dat doen. De pagina kun je vinden door Manic Street Preachers fans Nederland in te typen in het zoekvakje.
Want het zit namelijk zo. . .
Ik heb een facebookpagina aangemaakt over de Manic Street Preachers.
Die zijn er al wel maar nog niet een voor liefhebbers uit Nederland.
Ik kan wel redelijk Engels maar niet goed genoeg om precies te zeggen wat ik wil.
En ik ben iemand die ook wel eens een paar dagen geen computer aan heeft dus verwacht niet dat het alla minuut up to date is . Maar ik zet er af en toe iets op en daar ken je weer op reageren als je dat wilt

Het heeft naast mij al 2! leden dus vind je het leuk om die pagina ook leuk te vinden (en er wellicht wat op te zetten) kun je dat doen. De pagina kun je vinden door Manic Street Preachers fans Nederland in te typen in het zoekvakje.
0
geplaatst: 18 maart 2019, 13:47 uur
Ik wist niet dat het nog bestond.
RA News: Myspace loses 12 years worth of music - residentadvisor.net
RA News: Myspace loses 12 years worth of music - residentadvisor.net
0
geplaatst: 19 maart 2019, 10:23 uur
Wist het ook niet nee, dacht dat ze net zoals hyves een vroege dood waren gestorven
Maar stel je voor dat dit bij Last.fm had plaatsgevonden. Dan was het leed nu niet te overzien geweest voor velen van ons
Maar stel je voor dat dit bij Last.fm had plaatsgevonden. Dan was het leed nu niet te overzien geweest voor velen van ons* denotes required fields.