De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 23 maart 2010, 23:06 uur
Ja ik ken de beste man alleen niet. Afrikaanse muziek ofzo? Productief manneke, en 9 reguliere albums uit 1975! 

0
geplaatst: 23 maart 2010, 23:21 uur
Ja, afrobeat wordt het genoemd. Talking Heads' I Zimbra is gebaseerd op een nummer van hem, dat zal je wel kennen, denk ik.
0
Lukk0
geplaatst: 24 maart 2010, 17:35 uur
Dead Can Dance stond er ook nog niet in toch? Closer is inderdaad een mooi album voor de top 10, bij mij hangt hij er ook tegen aan, Fela ken ik niet, die zal ik eens opzoeken.
0
Benno
geplaatst: 24 maart 2010, 17:48 uur
Misschien is het tijd voor het topic "Maak kennis met wereldmuziek en beoordeel" 

0
The Oath
geplaatst: 28 maart 2010, 03:33 uur
Master Of Puppets en Rust In Peace gewisseld van plaats.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 21:54 uur
De onderkant maar eens overhoop gegooid, onder meer om mijn punkgolf van de laatste tijd wat meer cachet te geven. Bran Van 3000, Raduza, Gang of Four en Motorpsycho hebben daarbij het veld moeten ruimen voor Wire, Eels, Descendents en Great Lake Swimmers.
0
geplaatst: 29 maart 2010, 22:24 uur
sxesven schreef:
Opwaardering Pink Flag ook hier gebeurd onlangs.
Intens coole plaat.
(quote)
Opwaardering Pink Flag ook hier gebeurd onlangs.
Intens coole plaat. Vooral in paint

0
geplaatst: 30 maart 2010, 19:38 uur
De lijst maar eens door elkaar gehutseld. Geen live-platen meer en slechts één album per artiest in de top-10. Begint er steeds meer op te lijken 

0
mathieudc
geplaatst: 30 maart 2010, 20:35 uur
The La's zijn mijn top-10 binnengekomen, op nummer 6 dan nog wel. Voorlopig althans, want misschien reageer ik momenteel wat over-enthousiast op het album, maar wauw, ik ben er dan ook echt van onder de indruk.
The Who's Tommy heeft momenteel plaats geruimd maar ook dat kan veranderen, want ik heb het van 5 naar 4,5 sterren teruggeschroefd. Ondertussen al een tijd geleden dat ik dat album heb gedraaid dus er zal veel afhangen van wat het bij de volgende luisterbeurt weer met me doet. We zien wel. Ik verwacht de eerstkomende dagen nog wel verschuivingen wat betreft positie van de cd's die erin staan (en evt. een herintrede van Tommy) en afhankelijk van hoe The La's nog verder groeien of het nu al dan niet op z'n toppunt zit.
The Who's Tommy heeft momenteel plaats geruimd maar ook dat kan veranderen, want ik heb het van 5 naar 4,5 sterren teruggeschroefd. Ondertussen al een tijd geleden dat ik dat album heb gedraaid dus er zal veel afhangen van wat het bij de volgende luisterbeurt weer met me doet. We zien wel. Ik verwacht de eerstkomende dagen nog wel verschuivingen wat betreft positie van de cd's die erin staan (en evt. een herintrede van Tommy) en afhankelijk van hoe The La's nog verder groeien of het nu al dan niet op z'n toppunt zit.
0
geplaatst: 31 maart 2010, 12:25 uur
Anthony Hamilton en Sam Dees zijn uit mijn top10 verdwenen. Daarvoor in de plaats zijn:
Erykah Badu - Mama's Gun
Marlena Shaw - Spice of Life
Verder nog wat aan de volgorde gesleuteld
Erykah Badu - Mama's Gun
Marlena Shaw - Spice of Life
Verder nog wat aan de volgorde gesleuteld
0
geplaatst: 31 maart 2010, 16:12 uur
Ach, ik vernieuw mijn top10 nog maar eens.
Al Green eruit, D'Angelo erin.
Al Green eruit, D'Angelo erin.
0
geplaatst: 31 maart 2010, 16:29 uur
Wat wave eruit gekeild; echte muziek ervoor in de plaats en wat ruimte ingeruimd voor Svenskmök, w.o. Per's eerste band en Kent en de zware, mede keyboard-gedreven, city-funk van Prince Charles
All-time fave DCD nog net een plekje.
All-time fave DCD nog net een plekje.
0
geplaatst: 1 april 2010, 15:16 uur
Miles Davis erin, welke eruit is weet ik niet meer (ik had per ongeluk mijn top 10 verwijderd
volgens mij was het Elbow - Seldom Seen Kid)
volgens mij was het Elbow - Seldom Seen Kid)
0
Benno
geplaatst: 1 april 2010, 15:48 uur
Zojuist een aantal wijzigingen gedaan. Zo heb ik lange tijd getwijfeld of ik een verzamelaar met het complete werk van Hank Williams erin mag zetten van mezelf, maar ik heb vandaag besloten dat ik dat mag.
0
geplaatst: 1 april 2010, 19:38 uur
Er uit
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Bettye Lavette - I've Got My Own Hell To Raise
Er in
Miles Davis - Kind of Blue
John Coltrane - A Love Suprime
Nu is mijn top 10 meer in overeenstemming met mijn muziekale voorkeuren als zegt zo'n Top 10 ook niet alles. staat nu bv geen Rock meer in.
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Bettye Lavette - I've Got My Own Hell To Raise
Er in
Miles Davis - Kind of Blue
John Coltrane - A Love Suprime
Nu is mijn top 10 meer in overeenstemming met mijn muziekale voorkeuren als zegt zo'n Top 10 ook niet alles. staat nu bv geen Rock meer in.
0
geplaatst: 3 april 2010, 18:34 uur
Er is een nieuw album er in gekomen, namelijk In The Aeroplane Over the Sea van Neutral Milk Hotel op nummer 7.
0
geplaatst: 9 april 2010, 19:09 uur
The Oath schreef:
En terecht.
Goddelijk is dat album.
0
geplaatst: 9 april 2010, 19:14 uur
Don Cappuccino schreef:
Er is een nieuw album er in gekomen, namelijk In The Aeroplane Over the Sea van Neutral Milk Hotel op nummer 7.

Bij mij Gorillaz - Gorillaz eruit, Outkast - Aquemini erin.
0
geplaatst: 18 april 2010, 22:11 uur
Eigenlijk ziet mijn top 10 er toch weer heel anders uit sinds ik terug ben op MuMe. Onder meer Cymande, Gazpacho en Muddy Waters staan er nu in en 'slechts' vier hiphopplaten, wat vinden jullie ervan?
0
The Oath
geplaatst: 18 april 2010, 23:15 uur
Sinds begin februarie leg ik regelmatig 3 albums van de stones op.
Daar komt Sticky Fingers uitstekend uit
Heb hem maar omgewisseld met In-a-gadda-da-vida.
Ik heb dit jaar mijn top10 al meer gewijzigd dan in eender welk jaar.
Daar komt Sticky Fingers uitstekend uit
Heb hem maar omgewisseld met In-a-gadda-da-vida.Ik heb dit jaar mijn top10 al meer gewijzigd dan in eender welk jaar.

0
Misterfool
geplaatst: 19 april 2010, 07:42 uur
Atmosphere When Life Gives You Lemons Eruit
Motorpsycho- Trust Us er in
Motorpsycho- Trust Us er in
0
geplaatst: 19 april 2010, 08:10 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Eigenlijk ziet mijn top 10 er toch weer heel anders uit sinds ik terug ben op MuMe. Onder meer Cymande, Gazpacho en Muddy Waters staan er nu in en 'slechts' vier hiphopplaten, wat vinden jullie ervan?
Cymande

0
geplaatst: 19 april 2010, 17:33 uur
Return to Olympus - Malfunkshun, eruit en Deep Six Compilation in de plaats 

0
geplaatst: 24 april 2010, 01:37 uur
Eruit:
N.W.A - Straight Outta Compton
Chrome - 3rd from the Sun
A Certain Ratio - The Graveyard and the Ballroom
Erin:
Tim Buckley - Starsailor
Pavement - Slanted and Enchanted
Hank Williams - The Complete Hank Williams
N.W.A - Straight Outta Compton
Chrome - 3rd from the Sun
A Certain Ratio - The Graveyard and the Ballroom
Erin:
Tim Buckley - Starsailor
Pavement - Slanted and Enchanted
Hank Williams - The Complete Hank Williams
0
geplaatst: 24 april 2010, 18:43 uur
Donald Byrd - Places and Spaces staat er nu in, Sigur Rós - () is uit de top 10 gevallen (is weer kanshebber voor de herfst/wintermaanden). Verder enkele verschuivingen, maar dat mag geen naam hebben.
* denotes required fields.