De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2007, 17:08 uur
2 veranderingen doorgevoerd. Pearl Jam - Ten en Muse - Origin of Symmetry eruit voor respectievelijk The Shins - Chutes too Narrow en Echo & The Bunnymen - Ocean Rain.
.
.
0
geplaatst: 26 januari 2007, 17:29 uur
Ik zit te twijfelen of ik Lilies van Arovane in m'n top 10 zal zetten..
0
geplaatst: 26 januari 2007, 17:34 uur
Er staat toch - nog maar eens - een wijziging aan te komen inmijn top 10. De eerste periode op mume bleeef ie praktisch maandenlang ongewijzigd, maar de laatste 2 maanden heb ik toch al wat zitten veranderen....
0
geplaatst: 27 januari 2007, 11:55 uur
Angel Dust eruit, Rain Dogs erin, beetje geschoven van 6-10.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 13:44 uur
Damien Rice - O en Gorki - Eindelijk Vakantie hebben plaatsgemaakt voor Okkervil River - Black Sheep Boy en Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great highway. Verder enkele verschuivingen in mijn top: The Arcade Fire neemt de eerste positie over van Bloc Party, Slint gaat van 10 naar 5 en Coldplay verliest 2 plaatsen.
0
Ruby1966
geplaatst: 27 januari 2007, 15:13 uur
Van Morrison's Astral Weeks is toegetreden tot mijn top 10 ten koste van The Queen is Dead van The Smiths.
Verder een beetje geschoven met de andere albums in mijn top 10.
Verder een beetje geschoven met de andere albums in mijn top 10.

0
geplaatst: 27 januari 2007, 15:44 uur
Comrade schreef:
Damien Rice - O en Gorki - Eindelijk Vakantie hebben plaatsgemaakt voor Okkervil River - Black Sheep Boy en Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great highway. Verder enkele verschuivingen in mijn top: The Arcade Fire neemt de eerste positie over van Bloc Party, Slint gaat van 10 naar 5 en Coldplay verliest 2 plaatsen.
okkervil river
goede zet!
0
sxesven
geplaatst: 27 januari 2007, 15:48 uur
Ys er maar eens in gezet.
Hope van Palace Songs moest pas op de plaats maken, maar er stonden toch twee Oldham platen in, dus da's niet zo erg.
Hope van Palace Songs moest pas op de plaats maken, maar er stonden toch twee Oldham platen in, dus da's niet zo erg.
0
geplaatst: 27 januari 2007, 18:08 uur
Wishbone Ash is eruit en de dubbelaar van de Pumpkins heeft zich in zeer korte tijd naar boven weten te vechten. Hiermee blijft er nog maar 1 album uit de jaren '70 in mijn top 10 over, terwijl ik op MuMe toch met een stuk of 5 70'ers begon...
0
geplaatst: 28 januari 2007, 12:41 uur
Nummer 10 (Frank Zappa & the Mothers.. - Absolutely free) eruit en Douwe Eisenga - Rose road/City lines erin (is eindelijk toegevoegd
)
)
0
geplaatst: 28 januari 2007, 13:03 uur
Nightrider schreef:
Wishbone Ash is eruit en de dubbelaar van de Pumpkins heeft zich in zeer korte tijd naar boven weten te vechten. Hiermee blijft er nog maar 1 album uit de jaren '70 in mijn top 10 over, terwijl ik op MuMe toch met een stuk of 5 70'ers begon...
dat is grappig.. ik heb juist het tegenovergestelde
0
geplaatst: 2 februari 2007, 13:09 uur
Het ondenkbare is toch gebeurd.
Een nieuwe nummer 1!!!
Die plaat van Wyatt is werkelijk fantastisch en heeft net wat meer onder de bovenlaag en is wat spannender.
Een nieuwe nummer 1!!!
Die plaat van Wyatt is werkelijk fantastisch en heeft net wat meer onder de bovenlaag en is wat spannender.
0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:54 uur
2 nieuwe binnenkomers:
- The Eagles - Eagles
- Wolfmother - Wolfmother
dit ging ten koste van The Wall en Californication...
ik vraag me vooral af of ik ook Kayleigh van Marillion erin moet zetten omdat het een verzamelaar is.. aan de andere kant is een live plaat als Alchemy dat ook min of meer.. daar moet ik nog even over nadenken
- The Eagles - Eagles
- Wolfmother - Wolfmother
dit ging ten koste van The Wall en Californication...
ik vraag me vooral af of ik ook Kayleigh van Marillion erin moet zetten omdat het een verzamelaar is.. aan de andere kant is een live plaat als Alchemy dat ook min of meer.. daar moet ik nog even over nadenken
0
geplaatst: 8 februari 2007, 19:55 uur
Nightrider schreef:
BTW: wel meteen een hele moooie jaren '70-er

0
geplaatst: 9 februari 2007, 16:56 uur
Voor het eerst sinds mijn komst hier is mijn Top 10 Pink Floydloos. Als nummer 8 verdwenen en 9 en 10 zijn doorgeschoven. Op 10 binnen: Miles Davis - Bitches Brew.
0
geplaatst: 9 februari 2007, 19:09 uur
Paap_Floyd schreef:
Voor het eerst sinds mijn komst hier is mijn Top 10 Pink Floydloos. Als nummer 8 verdwenen en 9 en 10 zijn doorgeschoven. Op 10 binnen: Miles Davis - Bitches Brew.

0
geplaatst: 9 februari 2007, 21:49 uur
Paap_Floyd schreef:
Voor het eerst sinds mijn komst hier is mijn Top 10 Pink Floydloos.
Voor het eerst sinds mijn komst hier is mijn Top 10 Pink Floydloos.
al is Miles Davis ook fantastisch 
0
geplaatst: 9 februari 2007, 22:14 uur
frankvankesteren schreef:
Ja, er bestaat te veel mooie muziek. In principe kunnen de meeste 4,5* nummers wel in mijn top¨10. Ik heb er alleen teveel (quote)

0
geplaatst: 9 februari 2007, 22:16 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Ja, er bestaat te veel mooie muziek. In principe kunnen de meeste 4,5* nummers wel in mijn top¨10. Ik heb er alleen teveel 
Dat probleem heb ik nu precies ook.. in principe zijn mijn nummers 6 t/m 10 niet zeker van een plek, omdat dat gewoon een niveau is wat (gelukkig) vele anderen ook halen...
Gelukkig zijn er gewoon altijd een paar toppers
0
geplaatst: 9 februari 2007, 22:20 uur
En ook ik heb dat probleem. Enkele albums die mogelijkerwijs in mijn top 10 zouden kunnen komen:
Pink Floyd - Wish You Were Here
Crosby, Stills, Nash And Young - Déjà Vu
Metallica - Master Of Puppets
Kate Bush - The Kick Inside
Clannad - Magical Ring
Net besteld, maar ik verwacht dat dit album kans gaat maken op een top 10-plaats: Pogues - Rum Sodomy & The Lash
Pink Floyd - Wish You Were Here
Crosby, Stills, Nash And Young - Déjà Vu
Metallica - Master Of Puppets
Kate Bush - The Kick Inside
Clannad - Magical Ring
Net besteld, maar ik verwacht dat dit album kans gaat maken op een top 10-plaats: Pogues - Rum Sodomy & The Lash
0
geplaatst: 10 februari 2007, 15:36 uur
Hail to the thief erin, nu 3 Radiohead albums, waarschijnelijk moet the Bends binnenkort het veld ruimen. Maar ik weet nog niet voor wat ...
0
geplaatst: 11 februari 2007, 00:52 uur
Jesse schreef:
Hail to the thief erin, nu 3 Radiohead albums, waarschijnelijk moet the Bends binnenkort het veld ruimen. Maar ik weet nog niet voor wat ...
Dit snap ik dus niet.. je wilt the Bends weghebben omdat je al een extra Radiohead album hebt?

0
MetalDex
geplaatst: 11 februari 2007, 01:00 uur
Dat doe ik ook met mijn top 10: ik wil dat dat een overzicht wordt van mijn muzieksmaak. In principe zou ik 4 Maidenalbums, 3 AC/DC albums, 3 Megadeth albums, 3 Deep Purple albums, 3 Rory Gallagher albums, 2 Overkill albums, 3 Anthrax albums, en ga zo maar even door erin kunnen hebben staan: omdat het te moeilijk kiezen wordt heb ik er voor gekozen om van elke artiest 1 album toe te voegen. The Number of the Beast vind ik bijna gelijkwaardig aan mijn nummer 1 Seventh Son of a Seventh Son, maar er zijn nog zoveel andere enorm goede albums, en die wil ik niet negeren. Ik zal binnenkort ook een John Mayall album toe gaan voegen, maar ik kan maar niet beslissen welke eruit moet (waarschijnlijk Deep Purple, Anthrax of Death)
0
handsome_devil
geplaatst: 11 februari 2007, 01:29 uur
Ik heb m'n top10 voor het grootste deel maar weer omgegooid. Alleen de eerste 5 staan wel een beetje vast, de rest zou ik gewoon om de dag kunnen wisselen dus misschien ga ik dat de komende tijd ook wel doen.
Gelukkig heb ik toestemming van Sietse om m'n top 10 zo vaak te veranderen.
Gelukkig heb ik toestemming van Sietse om m'n top 10 zo vaak te veranderen.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 01:48 uur
Iron maiden er uitgeknikkerd en Jenny Lewis With The Watson Twins op 10.
Maar ik verander heel erg vaak. Ik denk dat ik handsome-devil maar volg....
Maar ik verander heel erg vaak. Ik denk dat ik handsome-devil maar volg....
0
geplaatst: 11 februari 2007, 12:03 uur
Van der Graaf Generator- Pawn Hearts en Still Life zijn aan een opmars bezig. Radiohead, Dream Theater en King Crimson zakken daardoor.
0
sxesven
geplaatst: 11 februari 2007, 13:09 uur
handsome_devil schreef:
Ik heb m'n top10 voor het grootste deel maar weer omgegooid. Alleen de eerste 5 staan wel een beetje vast, de rest zou ik gewoon om de dag kunnen wisselen dus misschien ga ik dat de komende tijd ook wel doen.
En alweer zo mooi! 
* denotes required fields.