De Site / Gebruikers / Verschuivingen / Veranderingen in je top 10
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 25 april 2008, 00:12 uur
Mijn top 10 is niet mijn echte top 10. Ik zal hem aanpassen naarmate ik meer stemmen uitbreng.
Zie het op dit moment meer als een top 10 van de stemmen die ik heb uigebracht.
Zie het op dit moment meer als een top 10 van de stemmen die ik heb uigebracht.
0
geplaatst: 25 april 2008, 10:33 uur
Gooi heel mij top tien maar eens helemaal om:
Eruit
The doors-the doors
Spiderland-slint
R-queens of the stone age
Pinkerton-Weezer
Erin:
Fun House-The Stooges
Rid Of Me-PJ Harvey
Bad Moon Rising-Sonic Youth
Beautiful Freak-Eels
Eruit
The doors-the doors
Spiderland-slint
R-queens of the stone age
Pinkerton-Weezer
Erin:
Fun House-The Stooges
Rid Of Me-PJ Harvey
Bad Moon Rising-Sonic Youth
Beautiful Freak-Eels
0
geplaatst: 25 april 2008, 13:39 uur
Gut.
Ege Bamyasi kietelt Rock Bottom. Hopelijk (voor Wyatt) kan deze een beetje tegen kietelen, want anders hebben we een nieuwe nummer 1.
Ege Bamyasi kietelt Rock Bottom. Hopelijk (voor Wyatt) kan deze een beetje tegen kietelen, want anders hebben we een nieuwe nummer 1.
0
basketballerke
geplaatst: 25 april 2008, 14:10 uur
Ik moest maar eens iets verzinnen op mijn eeuwige top10 veranderingen. En sinds kort ik ben eruit, ik deel 'm gewoon seizoensgewijs in. Van Sigur Rós is natuurlijk geen sprake tijdens de lente en zomer, en Van Morrison vergaart mooi een bak aan stof tijdens de koude maanden, om twee voorbeelden te noemen.
0
geplaatst: 25 april 2008, 21:31 uur
Weer even een top tien ingevoerd, maar er zal de komende tijd veel geupdatet worden. Toch nog even de geïnteresseerden op de hoogte houden.
Het bruut geweld van Behemoth's Demigod erin gegooid, net zoals Agoraphobic Nosebleed's twintig minuten durende terreur Altered States of America. Hate Crew Deathroll van Children of Bodom komt na maanden weer even kijken, en ik heb The Fury of Our Maker's Hand van Devildriver vervangen door opvolger The Last Kind Words.
Het bruut geweld van Behemoth's Demigod erin gegooid, net zoals Agoraphobic Nosebleed's twintig minuten durende terreur Altered States of America. Hate Crew Deathroll van Children of Bodom komt na maanden weer even kijken, en ik heb The Fury of Our Maker's Hand van Devildriver vervangen door opvolger The Last Kind Words.
0
basketballerke
geplaatst: 27 april 2008, 12:24 uur
Paap_Floyd schreef:
Gut.
Gut.
Nou, daar kan Robert dus niet tegen

0
Woutt
geplaatst: 28 april 2008, 18:12 uur
Helaas toch Ride - Nowhere en NMH - In The Aeroplane Over The Sea eruit gegooid. Spacemen 3 - Sound Of Confusion en The Beatles - Sgt. Pepper's erin.
0
geplaatst: 28 april 2008, 22:26 uur
Ik heb een thema-top 10 ingevoerd. Ik denk dat ik in de nabije toekomst zo nog wel wat genres afga. Lijkt me leuk. 

0
Harco
geplaatst: 28 april 2008, 23:03 uur
Bomb the Bass - Into the Dragon eruit.
Ant Banks - Sittin' on Somethin' Phat erin.
Ant Banks - Sittin' on Somethin' Phat erin.
0
basketballerke
geplaatst: 28 april 2008, 23:11 uur
Paalhaas schreef:
Ik heb een thema-top 10 ingevoerd. Ik denk dat ik in de nabije toekomst zo nog wel wat genres afga. Lijkt me leuk.

Kijk, daar heb ik wat aan, heel wat nieuw materiaal voor m'n folk lijst
.
0
geplaatst: 29 april 2008, 01:25 uur
Paalhaas schreef:

Prachtige top tien Teun!
Ik heb overigens mijn oude top tien weer hersteld, ik dacht ook elke week een thema top tien te maken maar ben daar nu toch van afgestapt

0
geplaatst: 30 april 2008, 17:16 uur
Waits - Rain Dogs verplaatst door Portishead - Dummy. En ik vermoed dat deze laatste plaat in de toekomst ook nog wel een paar plaatsjes omhoog zal gaan.
0
sxesven
geplaatst: 5 mei 2008, 09:28 uur
Orchid's Chaos Is Me eruit ten faveure van Orchid's Gatefold (allebei 5* platen overigens, dus het ontloopt elkaar weinig) en meteen richting de #2 geschopt.
0
geplaatst: 5 mei 2008, 11:08 uur
Om de diversiteit wat te vergroten heb ik het tweede tool album eruitgegooid, zo was er plaats voor Refused. 

0
DonDijk
geplaatst: 5 mei 2008, 11:46 uur
Ook wat veranderd, 3 verse erin; Ed Kuepper, Radiohead en The Sound.
0
geplaatst: 8 mei 2008, 23:16 uur
Na deze warme dag fijn Endless Summer opgezet.............
en hij is zo ongelofelijk moooooooooooooooooooooooooooi!
Dus nu op 1
Dus nu op 1

0
geplaatst: 9 mei 2008, 13:05 uur
Toen ik Endless Summer las, dacht ik dat je dit bedoelde 
Ook een lekker plaatje

Ook een lekker plaatje

0
geplaatst: 10 mei 2008, 12:25 uur
0
clutch
geplaatst: 11 mei 2008, 17:10 uur
Vanuit het niets naar 1: Mastodon - Remission
Wat een killer plaat! Mastodon ftw!
Wat een killer plaat! Mastodon ftw!
0
geplaatst: 11 mei 2008, 21:26 uur
The Black Saint And The Sinner Lady voor Stars of the Lid and their refinement of the decline. Die is iets in mijn achting gezakt
0
wcs
geplaatst: 12 mei 2008, 18:07 uur
Ik kon het niet laten : stereophonics er nu al in, ze zijn ook zo goed
0
geplaatst: 13 mei 2008, 23:52 uur
Gyzzz schreef:
Dus nu op 1
Dus nu op 1

Ik ben het zóóóóóó roerend met je eens

* denotes required fields.