MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Hoeveel besteed je aan cd's en concerten?

zoeken in:
Als ik zie hoevaak de topic "Wat heb je als laatst gekocht"
van nieuwe aanwinsten wordt voorzien, verbaas ik me soms over de vele euro's die aan cd's worden gespendeerd.
Vandaar de vraag:

Hoeveel besteed je gemiddeld per (vul in: maand, week, dag ) aan cd's?
En daarnaast aan concerten?

Ikzelf heb niet zo'n gevulde portemonnee, en doe het met zo'n drie a vier per maand. Dat wil niet zeggen dat ik niet meer zou willen, mijn lijst met aan te schaffen albums wordt met de week langer

Oja, vertel er ook ff je 'situatie' bij. Werk je? Studeer je? Heb je alleen een bijbaan?
Ik ben student en werk momenteel niet.

neo
Ik koop gemiddeld toch wel een cd of 3 a 4 per week. Soms zoals 2 welken terug had ik er in 1 week 14 bij. Dat zijn voornamelijk hele goedkope cd's van bijvoorbeeld de plaatboef en ebay. Soms heb ik geluk en heb ik voor 10 euro bv 6 leuke aanwinsten. Schat in dat de gemiddelde prijs over een jaar gezien per cd zo rond de 3 euro ligt. Ik werk, maar zelfs met bijna geen geld zou ik nog kunnen voorzien in goede aankopen, want ik koop immers praktisch enkel hele goedkope. En voor mij zijn deze aankopen kwalitatief goed. Een concert ben ik nog nooit naar toe geweest.

Sinds ik mij begin januari heb aangemeld ben ik toch wel 250 euro kwijt. Ik heb nu weer even een stop ingelast, dus deze maand weer even niets.

Gemiddeld ben ik, denk ik, aan dvd's en cd's 75 euro per maand kwijt. Naar concerten ga ik niet dus dat scheelt wel. De bios is toch wel wat goedkoper.

Ik werk full-time

Sietse
gemiddeld per maand tussen de 100 en 150 euro aan platen en cd's denk ik. Misschien ook wel meer, iig niet minder.

handsome_devil
Zo'n 3 a 4 cd'tjes/lp'tjes per maand.

Ik ben scholier met een bijbaantje. Maar laatst nieuwe harde schijf gekocht dus toen kon ik even geen cd's meer kopen. Binnenkort kan ik weer

sxesven