MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Originele cd's in top 10?

zoeken in:
Rhythm & Poetry schreef:
Alleen A Piece of Strange (van CunninLynguists) ontbreekt nog. WLGYL, Hit the Floor en The Shining heb ik niet op cd maar op vinyl.

APOS is alweer een tijdje goed te verkrijgen. Klik voor $ 9.99

Voor de fans: Binary Star - Masters of the Universe daar ook voor een tientje.

Dat weet ik, ik had hem zelfs kunnen kopen toen ik in Duitsland was (het lag voor mijn neus), maar ik koos anders.

Alles gewoon legaal op CD of Vinyl.
Behalve The Police - Message In A Box (No. 07)

10x cd, 1x vinyl.

9 van 10 origineel. Hoewel niet helemaal, Sgt. Peppers heb ik gestolen van mijn ouders....

Alles origineel, top 100, 500 en 1000 ook trouwens...

Casartelli (moderator)
Alles origineel op cd. In mijn 4,5*-lijst zitten nog een paar verdwaalde download-only's en dat aandeel wordt in de lagere stemmenlijsten hoger.

't Is hier wel anders geweest, maar momenteel download ik in de praktijk eigenlijk alleen nog om uit te proberen en krijgen die werkjes, als ze niet op cd aangeschaft worden, eigenlijk nooit de aandacht die nodig is om ze echt hoog te waarderen.

MAS
P.O.W. schreef:
(quote)

APOS is alweer een tijdje goed te verkrijgen. Klik voor $ 9.99

Voor de fans: Binary Star - Masters of the Universe daar ook voor een tientje.

Thnx! APOS heb ik maar Binary Star nog niet. Wel een lelijke re issue.

Edit: 55 dollar verzendkosten voor een cd.

9/10 Time Being blijft moeilijk te krijgen voor goede prijs.

MAS schreef:
(quote)

Thnx! APOS heb ik maar Binary Star nog niet. Wel een lelijke re issue.

Edit: 55 dollar verzendkosten voor een cd.

Ik kom gewoon op 8 dollar hoor?

MAS
Ik zie dit staan als enige 2 opties bij het verzenden van 1 CD naar Nederland:

USPS Priority - $54.25
FedEx (Intl Economy) - $77.24

Ooit had ik mijn gehele top 10 origineel. Tot mijn spijt zie ik dat dat er nu nog maar 1 is. (Dat komt niet doordat 9 cd's zijn gestolen, maar doordat mijn top 10 is veranderd.)

Wel een rare inbraak als er dan bepaalde cd's wel of niet zijn gestolen. Dan kun je 'muzieksmaak' bij het signalement toevoegen

Op het moment heb ik Spinvis nog eventjes niet, die is net nieuw in mijn top 10, maar die ga ik zeer binnenkort kopen. Verder probeer ik altijd alle albums uit mijn top 10 in huis te halen, lukt ook altijd wel natuurlijk.

Ik heb elke week een nieuwe top 10 dus haal eigenlijk nooit een 100% score. Deze week heb ik de eerste 6 albums in bezit, wat ik een heel behoorlijke score vind

Germ Stoned
Ik heb alle cd's uit mijn top 10 in bezit. Dit zijn ook de cd's die ik het meest opzet (niet alleen als ik op de pc zit maar ook op mijn Ipod of mijn stereo.)
Dit is mijn motto: 'Als het goed is dan moet je het kopen' Alleen laat mijn budget dat jammer genoeg niet altijd toe ...

Vandaag de cd en lp van Os Mutantes opgehaald, dus ik ben bijna compleet.

Alleen Tago Mago en die plaat van USA zoek ik nog, maar die kom ik nooit (in de goede versie) tegen.

ik heb er maar 4 origineel

Ik heb nu alle CD's uit mijn top 10 origineel in mijn bezit. Als ik dan de lijn ga doortrekken naar mijn top 20, heb ik er daar 18 van in mijn bezit. Nog altijd werk aan de winkel, dus.

1. Slint - Spiderland (1991) Op cd
2. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea (1998) Op cd
3. Arcade Fire - Funeral (2004) Op cd
4. De Kift - Vlaskoorts (1999) Op cd
5. Radiohead - Kid A (2000) Op cd
6. Iron & Wine - The Creek Drank the Cradle (2002) Op cd
7. Nick Drake - Pink Moon (1972) Neen
8. Van Morrison - Veedon Fleece (1974) Neen
9. Sufjan Stevens - Illinois (2005) Op cd
10. Liars - Drum's Not Dead (2006) Neen

7 van de 10, redelijke score.

50% deze week (1 t/m 4 en 7).

Onweerwolf
Allemaal origineel op CD ja.

Alleen Spiderland van Slint heb ik nog niet origineel maar dat zal snel veranderen.

En herman, Tago Mago word eind dit jaar opnieuw uitgebracht. Die moet ik hebben!

Op 6 platen na heb ik alles origineel in bezit waar ik 4 sterren of hoger voor heb gegeven.

Ja, met zo weinig stemmen is dat natuurlijk geen kunst

Don Cappuccino schreef:
Alleen Spiderland van Slint heb ik nog niet origineel maar dat zal snel veranderen.

En herman, Tago Mago word eind dit jaar opnieuw uitgebracht. Die moet ik hebben!

Klopt, maar ik wil eigenlijk de originele uitgave.

Hoe dan ook ben ik erg benieuwd naar de rerelease en de extra´s die het met zich mee brengt.

Uit mijn top 10 heb ik verder alles origineel, alleen The United States of America ben ik nog nooit tegen gekomen. Bowie´s Low en Os Mutantes heb ik allebei op cd en vinyl.

Rizz
Ik heb alles origineel
Ik luister eigenlijk amper muziek online, ik koop een cd en zo nu en dan (zoals laatst Station To Station van David Bowie) belandt er een in mijn top10.

Ik heb nu eidelijk 9 orgineel. Alleen de Stones nog niet , het album wat ik het langs ken uit mijn top 10. Maar Anthony Braxton (OOP) is gelukkig binnen

Ik heb geen top 10, maar ik heb al mijn muziek op cd.

CD:
1. The Microphones - The Glow, Pt. 2
2. Oneida - Rated O
6. The Fall - The Complete Peel Sessions 1978 - 2004
9. Dead Kennedys - Plastic Surgery Disasters (1982)

Vinyl:
3. Slint - Spiderland
4. Unwound - New Plastic Ideas
5. Sonic Youth - Sister
8. David Bowie - Station to Station (1976)
10. Motorpsycho - Blissard (1996)

Vinyl én cd:
7. Sebadoh - Bakesale

Gast
geplaatst: vandaag om 21:18 uur

geplaatst: vandaag om 21:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.