menu

De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?

zoeken in:
Ik had hem uiteraard al voorbij zien komen, maar tof hoor kobe bryant fan!

Goede snor, Glen. Ik heb trouwens ooit Mjuman ontmoet.

Mjuman? Bwooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

https://i.imgur.com/vY6E8vi.jpg

Met rode ogen presenteer ik met trots mijn ontmoeting met Jay Watson (onder andere bekend uit Tame Impala). Hartstikke blij dat ik deze artiest heb mogen ontmoeten, hij is voor mij zeker een idool! Verder heb ik nog een lijstje vol staan met artiesten die ik wil ontmoeten, maar Jay Watson is in ieder geval alvast in de pocket. Later zou ik nog graag een andere trots willen delen

Er is helaas weinig te zien, Lars Muziek..

Arrie schreef:
Er is helaas weinig te zien, Lars Muziek..

Oh haha. Dat is raar, het lukte een aantal keren al niet de foto te plaatsen. Van mijn kant is deze dan weer wel te zien...

Gratis tip: de foto uploaden bij Imgur: The magic of the Internet

GrafGantz schreef:
Gratis tip: de foto uploaden bij Imgur: The magic of the Internet

Die tip heb ik hem letterlijk net gegeven via PM.

Leuke foto! Wel goed dat je ook een foto in het Fotoboek hebt geplaatst, anders had ik niet geweten wie wie was

aERodynamIC schreef:
De laatste tijd veel online contact met Nakhane Touré. Als ie weer eens in Nederland is dan zal er zeker persoonlijk contact volgen.
Ik heb hem na zijn concert in Amsterdam vorig jaar even kort gesproken.

Dat is inmiddels twee keer gebeurd. De tweede keer zelfs vrij lang: aangezien we in hetzelfde hotel verbleven (kwamen we achter), namen we niet eens de moeite om de stad in te gaan, maar bleven we hangen in de hotellobby. De foto's bespaar ik u verder.

Had ik al eens verteld dat ik Ron Brandsteder heb ontmoet, en Cees Nooteboom? Helaas niet gelijktijdig.

Slowgaze schreef:
Had ik al eens verteld dat ik Ron Brandsteder heb ontmoet

Was het niet warm in dat pakkie?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=2rX8VRgRU9I

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

aERodynamIC schreef:
De foto's bespaar ik u verder.

Als je ze echt zo erg vond had je ze vast niet op Facebook geplaatst ?

GrafGantz schreef:
(quote)

Als je ze echt zo erg vond had je ze vast niet op Facebook geplaatst ?

FB is alleen voor belangrijke mensen *drukt op ontvrienden van Graf*

Zonet, in de M&S te Station Sheffield, netjes in de rij achter Jarvis Cocker, die (o.a) z'n half gesneden wit ook weer binnen heeft.

Midden jaren 80 heb ik een tijdje over muziek geschreven voor het voormalige communistische dagblad de Waarheid en in die hoedanigheid heb ik Nick Cave met zijn Bad Seeds geinterviewd, waarbij vooral de kennismaking met Mick Harvey aangenaam was, Blixa en Nick Cave waren beide onuitstaanbaar.
Ook in deze hoedanigheid in die tijd twee dagen opgetrokken met Christian Death nog met Rozz Williams.
Verder heb ik toen nog Jim Thirwell (Foetus) en Lydia Luch ontmoet en geinterviewd.

AbleMable schreef:
Verder heb ik toen nog Jim Thirwell (Foetus) en Lydia Lunch ontmoet en geinterviewd.

Lydia Lunch schijnt ook nogal iemand te zijn die je beter niet op een slechte dag kan treffen... maar goed, je hebt het overleefd

Heb vanuit mijn werk diverse beroemdheden ontmoet. De meest bijzondere was toch wel Pim Fortuijn ergens eind 2000 op een bijeenkomst van een zorgverzekeraar. Dat kwam omdat wij allebei een sigaartje aan het roken waren in de pauze (toen mocht dat nog gewoon). Daar ging het gesprek ook over.

Michiel Cohen schreef:
Heb vanuit mijn werk diverse beroemdheden ontmoet. De meest bijzondere was toch wel Pim Fortuijn ergens eind 2000 op een bijeenkomst van een zorgverzekeraar. Dat kwam omdat wij allebei een sigaartje aan het roken waren in de pauze (toen mocht dat nog gewoon). Daar ging het gesprek ook over.

Juist nu missen we hier waar om je bekend staat, oh King of Links

Afgelopen zaterdag zou Ben Poole om 15:00 uur een Instore optreden geven bij mijn lokale platen- en CD-zaak. Er kwamen echter om 13:30 uur al wat paniekerige app-berichten binnen van Poole. Hij wou het optreden een dag verschuiven want alle instrumenten lagen in de zaal waar hij die avond had opgetreden. Alle toegangsdeuren zaten op slot en er was niemand in of bij het pand te bekennen.
De mensen van de platen- en CD-zaak lieten zich niet afschepen; het publiek was al aan het binnendruppelen, een filmploeg en diverse lokale (pers) fotografen.
Ik suggereerde dat ik mijn gitaar wel 'even' kon halen. Daar werd gretig op toegehapt. Na een 20 minuten heen en weer fietsen was ik terug met de gitaar. Nog geen Ben Poole. De geluidsman wilde graag soundchecken en of ik genegen was om even een nummer te spelen.
Ondertussen vlogen de app-berichten heen en weer. Het was nog niet zeker of hij kwam. Ik stond op het punt om de hele bende weer uitelkaar te trekken toen meneer binnenkwam. Met gitaar! De ironie ontging hem totaal toen ik hem vroeg of hij mijn gitaar nog nodig had. In plaats daarvan gaf hij me een hand, complimenteerde me met 'nice black guitar' en begon te spelen, uiteraard nadat er eerst opnieuw ge-soundcheckt was. Na vijf liedjes lastte hij eigenhandig een pauze in en bleef zo lang weg tot er naast het personeel nog drie man publiek over was. Voor die mensen heeft Poole nog één nummer gespeeld omdat ze zijn CD hadden gekocht.
Ondanks alles was het een gezellige middag!

Heb Mike Howe de hand mogen schudden tijdens Dynamo Open Air 1991. Hij leek wel verbaasd dat ie herkend werd.

nlkink schreef:
Afgelopen zaterdag zou Ben Poole om 15:00 uur een Instore optreden geven bij mijn lokale platen- en CD-zaak. Er kwamen echter om 13:30 uur al wat paniekerige app-berichten binnen van Poole. Hij wou het optreden een dag verschuiven want alle instrumenten lagen in de zaal waar hij die avond had opgetreden. Alle toegangsdeuren zaten op slot en er was niemand in of bij het pand te bekennen.
De mensen van de platen- en CD-zaak lieten zich niet afschepen; het publiek was al aan het binnendruppelen, een filmploeg en diverse lokale (pers) fotografen.
Ik suggereerde dat ik mijn gitaar wel 'even' kon halen. Daar werd gretig op toegehapt. Na een 20 minuten heen en weer fietsen was ik terug met de gitaar. Nog geen Ben Poole. De geluidsman wilde graag soundchecken en of ik genegen was om even een nummer te spelen.
Ondertussen vlogen de app-berichten heen en weer. Het was nog niet zeker of hij kwam. Ik stond op het punt om de hele bende weer uitelkaar te trekken toen meneer binnenkwam. Met gitaar! De ironie ontging hem totaal toen ik hem vroeg of hij mijn gitaar nog nodig had. In plaats daarvan gaf hij me een hand, complimenteerde me met 'nice black guitar' en begon te spelen, uiteraard nadat er eerst opnieuw ge-soundcheckt was. Na vijf liedjes lastte hij eigenhandig een pauze in en bleef zo lang weg tot er naast het personeel nog drie man publiek over was. Voor die mensen heeft Poole nog één nummer gespeeld omdat ze zijn CD hadden gekocht.
Ondanks alles was het een gezellige middag!

Een “beroemdheid” als Ben Poole kan zich dit natuurlijk veroorloven!

Leukste ontmoetingen zijn de meet and greets waar niemand komt opdagen. Volbeat voor het succes van Sad Mans Tongue. Letterlijk een maandje voor de hit kwam niemand opdagen voor een signeersessie. Uurtje kunnen babbelen. Super aardige mensen maar beetje kribbig dat er niemand was. Nu kom je niet meer in de buurt.

In de Enter dagen van Within Temptatiin Sharon gesproken. Na een concert had ik een vriend en ik de trein gemist naar huis dus we moesten een dik uur wachten. Aan de bar beetje hangen maar de zaal was na 10 minuten leeg. Na half uurtje vraagt bardame als ik iets wilde. Pas 5 minuten ater kwam ik achter dat het Sharon was met een soort jogging pak aan. Zonder jurk totaal niet herkend.

Meest verwonderlijke was een meet and greet van Hans Klok. Dat zat gratis bij zijn laatste theater tour als je de beste plaatsen kocht. Maar eigenlijk niet aan gedacht. Na het optreden werden we naar een afgesloten plek geleid en toen kwam hij. De verhalen zijn dat het een vervelende man is maar hij was heel geinteresseerd en nam de tijd voor een leuke foto. Eigenlijk wilden we direct gaan maar als de theatervrouw ons niet de andere kant op had gestuurd, hadden we het toch gemist.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:15 uur

geplaatst: vandaag om 02:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.