menu

De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Ik zie dat er een topic bestaat van 'Wie zou je willen ontmoeten' maar geen topic van 'Wie heb je al ontmoet'! Als jullie denken van dat kan daar ook wel... mag hier wel een slotje op.

De volgende beroemdheden heb ik al ontmoet:
Ugur Isilak
Gülben Ergen
Jody Bernal

en jullie?

avatar van herman
Wel een aantal, maar is dat zo boeiend? Sommigen waren erg vriendelijk, anderen wat minder. Wat dat betreft zijn het net echte mensen.

Tijanni Babangida - voetballer
Johan Derksen - ex-topvoetballer/hoofdredacteur VI
Shaun Greatbatch - darter
Gianni Romme - ex-schaatser

avatar van pjh1967
Zou leuker zijn als er foto's van deze ontmoetingen zijn.

avatar van herman
Nou, vooruit

Ik heb ooit een penalty mogen nemen, terwijl Hans van Breukelen op doel stond. Die werd natuurlijk gestopt, maar wat dat betreft, bevind ik me in goed gezelschap.


(afbeelding)


Verder:

Juul Ellerman - ex-voetballer
Paul Weller
James Dean Bradfield
Brian Molko en die andere twee van Placebo
Patrick Rafter - ex-tennisser

avatar van herman
pjh1967 schreef:
Zou leuker zijn als er foto's van deze ontmoetingen zijn.


Ik heb wel een foto van mijn ex met Paul Weller, maar die ga ik privacy-halve hier niet neerzetten.

avatar van Carow
Jullie hebben het al gezien in het fotoboek...

Katja Schuurman (die was bij mij thuis)
Bridget Maasland (idem)
Myrna Goossens (ook)

avatar van itchy
Wat is "ontmoet"? Hoi tegen gezegd, of nacht mee doorgehaald en samen lallend het ochtendgloren begroet op een parkbankje?

avatar van Paalhaas
Dat laatste natuurlijk. Mijn lijstje:

Lou Reed
Neil Young
Joni Mitchell
Eddie Vedder
Bruce Springsteen
Prince
Nils Holgersson

sxesven
Paalhaas schreef:
Nils Holgersson

Ditto.

neo
Een flink aantal mensen uit de filmwereld van elk facet. Weet alleen niet in hoeverre deze het label beroemheid dragen.

avatar van Reijersen
Op de Meeting in Utrecht, onder andere:

- C-Moon
- bonothecat
- Sietse
- BoordAppel
- Handsome_devil
- El Ninjo
- KoenR
- Jazper

and more

avatar van HiLL
Anouk en Postmen, die hielp ik vaak in de videotheek waar ik vorig jaar nog werkte. Praatje maken etc.. aardige lui.

Als klein kindje Hans Wiegel

avatar van herman
Paalhaas schreef:

Joni Mitchell



avatar van The Scientist
Naast Leon de Winter in het vliegtuig gezeten .. daar houdt het voor mij wel ongeveer op

en natuurlijk Kader Abdolah als oude achterbuurman

avatar van KampF
Bij Ruud Gullit op schoot !

avatar van aslan
aslan (crew)
ik bij de kerstman! ooit 'ns


avatar van KampF
Teun je hebt wel een lijst met grote namen. Misschien is het leuk als je er iets bij vertelt

avatar van itchy
Mee gesproken:
Lee Ranaldo (Sonic Youth)
Kristin Hersch
Omar Rodriguez-Lopez
Brendan Canning/Amy Millan (Broken Social Scene)
David Sardy (Barkmarket/proodjoeser)
Hen Koorn (Hallo Venray)
Dave Yow (Jesus Lizard)
Hakan Gebhardt (ex-Motorpsycho)
Tamaki (Mono)
En nog wat mindere goden

Op twee meter afstand gestaan:
Arnold Schwarzenegger

avatar van Paalhaas
KampF schreef:
Teun je hebt wel een lijst met grote namen. Misschien is het leuk als je er iets bij vertelt

Vooruit. Lou Reed kwam ik - totaal onverwacht - tegen op de kermis in Boekel een paar jaar terug. Hij liep daar lekker anoniem rond en was aanvankelijk not amused dat hij herkend werd, maar toen ik hem een pilsje aanbood, verdween zijn humeur als sneeuw voor de zon. We hebben nog de hele nacht lopen zeveren over van alles en nog wat, o.a. de snor van Nico, John Cale's lappenpop die hij op tournee altijd bij had en David Bowie's incontinentieproblemen. 's Ochtends zijn we nog bij mijn oom eieren wezen bakken en heb ik hem op het vliegveld afgezet (vlucht gemist).

De rest vertel ik later nog wel eens. Vooral mijn avond met Nils Holgersson was onvergetelijk.

avatar van Paalhaas
itchy schreef:
Mee gesproken:
Lee Ranaldo (Sonic Youth)
Kristin Hersch
Omar Rodriguez-Lopez
Brendan Canning/Amy Millan (Broken Social Scene)
David Sardy (Barkmarket/proodjoeser)
Hen Koorn (Hallo Venray)
Dave Yow (Jesus Lizard)
Hakan Gebhardt (ex-Motorpsycho)
Tamaki (Mono)
En nog wat mindere goden

Op twee meter afstand gestaan:
Arnold Schwarzenegger

Indrukwekkend lijstje.

avatar van KampF
LOL.
Mooi verhaal.

avatar van psychonaatje
Volgens mij heb ik het ergens anders al gepost, maar ik heb ooit naast Ellen ten Damme gestaan in de Slegte in Amsterdam (bij de tweedehands muziekboeken natuurlijk). En het was niet eens dat ik haar stalkte, want zij kwam naast mij staan! Natuurlijk, verlegen als ik ben, heb ik geen woord durven uitbrengen, ondanks dat ik haar wel één van de mooiste vrouwen van Nederland vind en zelfs haar cd I Am Here heb, die ik nog goed vind ook. In het echt is ze overigens nog mooier dan op televisie, alleen is ze wel kleiner dan ik dacht. Ik denk dat ze zo'n 1,60 meter meet (als ze zichzelf zou opmeten. Op de juiste manier. Met een correct meetlint).

avatar van Paalhaas
psychonaatje schreef:
(als ze zichzelf zou opmeten. Op de juiste manier. Met een correct meetlint.)


avatar van Cygnus
Herman Finkers

Sietse
Stefan Knappe (van Troum) aardige tijd mee zitten ouwe hoeren bij een optreden van Troum. Ik was daar tevens op "zijn uitnodiging"
John "Xela" Twells
Erik Skodvin (Deaf Center en Svarte Greiner)
Keith Kenniff (Goldmund en Helios)
Connor Kirby-Long (Khonnor)
Rutger Zuydervelt (Machinefabriek)
Mitchell Akiyama
Jérôme Deuson (aMute)
Janek Schaefer
Ruaridh Law (The marcia blaine school for girls en the village orchestra)
(en zo kan ik nog wel ff doorgaan)





en dan mensen die misschien wat meer zeggen:
Jereon Krabbé
woont of woonde in een postwijk die ik wel eens heb gelopen. Een keer stond ik blijkbaar zijn kat te aaien en toen kwam hij met een auto aangereden en begon een praatje dat ik de post wel in de andere brievenbus mocht doen volgende keer...tsja wist ik veel dat hij er twee had)
Daniëlle Overgaag
Zelfde straat, zelfde dag alleen dan ongeveer 30 huizen eerder. Ik doe de post in de brievenbus terwijl zij een klein raampje in de deur open trekt en bijna schreeuwt "Schrik niet". En daarna de deur opent en lachend weg gaat.

Hans Sibbel (Lebbis)
Ooit illegaal 1e klas in de trein gezeten, toen zat hij tegenover mij. Tot dat ongeveer 10 minuten later er daadwerkelijk iemand aan kwam met een 1e klas kaartje...toen ben ik maar opgestaan en tussen de rest van de mensen gaan staan.

Ik heb Orphax eens ontmoet.

avatar van pjh1967
Björk in G-sus / Arnhem. Ik was daar net een broek aan het passen, stond mevrouw net een stapeltje kleding af te rekenen. Was zo verbaasd dat voor ik er verder erg in had zij alweer verdwenen was. Gemiste kans op een praatje / handtekening.

Rick de Leeuw op de platenbeurs in Utrecht, was daar zijn debuutroman aan het promoten. Kort babbeltje gemaakt.

Marg van Eensbergen van About (en voorheen Seedling) tijdens de Popronde in Wageningen.

Agnostic Front liep vrij rond tijdens bevrijdingsfestival in Wageningen zo'n 7 jaar geleden. Over life-on-the-road gesproken met Roger Miret (zanger) en drummer. Toffe gasten.

kArIzMa_TuRk
Ow, gaan we het hier ook over voetballers/acteurs en andere beroemdheden hebben? Ik bedoelde eigenlijk alleen zangers en zangeressen... (Het is tenslotte Musicmeter)

Maargoed.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:32 uur

geplaatst: vandaag om 22:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.