menu

De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?

zoeken in:
Harco
kArIzMa_TuRk schreef:
Die kerel die ik volgende week donderdag ga ontmoeten is Jörgen Raymann! (nou, ontmoeten...)


Al die voetballers heb je dus gewoon op het veld zien lopen toen jij op de tribune zat.

avatar van luc011190
Berzerker schreef:
De zanger van Spinvis, zijn zoon Tibor zat bij mij op de basisschool.

Hij ís Spinvis.

kArIzMa_TuRk
Harco schreef:
Al die voetballers heb je dus gewoon op het veld zien lopen toen jij op de tribune zat.
ownee hoor, ik heb hun allemaal een hand gegeven en gesproken, uiteraard

~Jewel~
TORI AMOS, wilde haar zeggen wat haar muziek voor mij betekend, sleurt haar manager haar voor mijn neus weg , ik kwam dus niet verder dan een tikje op haar schouder en een blik van haar terug, helaas, volgende keer beter!

Mensen die ik WEL gesproken heb:
- Johan van der Veen & Mirjam Timmer (oftewel Twarres) + foto, was groot fan jaren geleden, heb ze vaak gesproken. Heb mijn demo nog aan Mirjam beloofd.

- DOLF JANSEN van Spijkers met Koppen (ging met hem aanpappen omdat ik een Meet & Greet met Tori Amos wilde, zij was te gast in zijn show was, april dit jaar). Niet gelukt uiteraard

- RUDOLPH VAN VEEN van 'Live & Cooking' bij een festival, heb geprobeert een optreden te regelen in de show

- ELLEN EVERS na voorstelling Musical Turks Fruit

- ANTHONY KAMERLING na voorstelling Musical Turks Fruit

- PIA DOUWES na voorstelling Musical Passion + foto

- STANLEY BURLESON Na voorstelling Musical Passion + foto

- VERA MANN Na voorstelling Musical Passion

en vast nog een paar anderen maar die kan ik me even niet voor de geest halen...

Zondag a.s. ga ik voor DAMIEN RICE!

avatar van charlezzz
met deze man spreek / mail / dineer / drink ik nog wel eens


(afbeelding)

Bobiej
Ik heb eergister Thomas Berge gezien in de Efteling, man o man, arrogant kereltje...

avatar van charlezzz
ow ja, in de serie dommigheden:

ooit eens achter het hoofdpodium van parkpop wat staan babbelen met een man. hij sprak engels dus ik nam aan dat hij artiest was. ik vroeg hem dat op een gegeven moment en hij zei dat hij in mansun speelde, waarop ik (onwetend van deze band) riep "ow marilyn manson", waarop hij netjes 'nee' zei en de bandnaam herhaalde. ahum, was niet zo slim.

verder babbeltje/handje/biertje met ondermeer...
David Gilmour
Richard Wright
Dick Parry
(Parijs 2002 bij de nazit van een David Gilmour concert)

geïnterviewd:
Snowy White
Sam Brown (samen met Omayyad)

whisky gehaald voor:
Dave Brock

zonsverduistering meegemaakt dankzij:
Steve Rothery


eerste beroemdheden waren begin jaren tachtig
Dick Passchier en Judith Bosch die een scholenkwis presenteerden in Roermond. Dat waren nog echte beroemdheden!

avatar van Cygnus
charlezzz schreef:


zonsverduistering meegemaakt dankzij:
Steve Rothery


Verklaar eens nader.

avatar van charlezzz
het werd inene donker en toen stond bij Porcupine Tree (ergens in Londen in de najnties) Steve Rothery voor ons. Ik was met een vriend die destijds de enige PT site die er was onderhield en Rothery sprak ons daarop aan. hij was toen al bijzonder vet.

avatar van Cygnus
charlezzz schreef:
het werd inene donker en toen stond bij Porcupine Tree (ergens in Londen in de najnties) Steve Rothery voor ons. Ik was met een vriend die destijds de enige PT site die er was onderhield en Rothery sprak ons daarop aan. hij was toen al bijzonder vet.

Ja, dan wordt je het zich even ontnomen...

Ontopic weer: Na afloop van het concert van Explosions in the Sky een paar biertjes gedronken met Nick Talbot en Dave Collingwood van Gravenhurst. Relaxte lui, en Dave bleek een groot fan van Slint te zijn...

avatar van bonothecat
Ik heb van de week Candy Dulfer ontmoet. Ze was in de studio bij Radio Valerius....en ze babbelde honderd uit. Erg leuk mens....en de volgende keer neemt ze de saxofoon mee

avatar van snarf349
jaren geleden bij het amstel hotel bruce springsteen met de estreet band. heb er nog een foto van ( klein mannetje die bruce)

LocoHermano
John Garcia (ex-Kyuss) na een optreden met zijn band Hermano. Ik vertelde hem dat ik reeds jaren een album van Unida in mijn bezit heb. Reden voor hem om met me op de foto te willen en een praatje aan te knopen ('Fuckin appreciate it, maaaan!). Aardige gozer.

avatar van Lennonlover
David Bowie in Zwitserland. Gewoon puur toevallig in een winkel! Was wel graaf. Mijn moeder had hem gezien en herkende hem. Ze zei het tegen mij en toen David keek, gaf ik hem een knikje en knikte hij gewoon vriendelijk terug. Ik ben niet naar hem opgestapt ofzo want ik weet dat die mensen dat toch niet graag hebben. Hij was ten slotte op vakantie. Was niet echt een ontmoeting natuurlijk maar toch...

avatar van Arno
Lennonlover schreef:
David Bowie in Zwitserland. Gewoon puur toevallig in een winkel! Was wel graaf. Mijn moeder had hem gezien en herkende hem. Ze zei het tegen mij en toen David keek, gaf ik hem een knikje en knikte hij gewoon vriendelijk terug. Ik ben niet naar hem opgestapt ofzo want ik weet dat die mensen dat toch niet graag hebben. Hij was ten slotte op vakantie

En ik was al blij toen ik vorige week Jo van Damme zag in de Fnac in Gent. Kom jij daar even toevallig Bowie tegen in een winkel.

Arno schreef:
(quote)

En ik was al blij toen ik vorige week Jo van Damme zag in de Fnac in Gent. Kom jij daar even toevallig Bowie tegen in een winkel.

Who the fuck is Jo van Damme?

avatar van Arno
by_the_way schreef:
(quote)

Who the fuck is Jo van Damme?

'Beroemdheid' in België (onder andere presentator van het komische tv-programma De Rechtvaardige Rechters). 't Is maar dat je 't weet

avatar van Lennonlover
hehe. Bowie is wel lelijk.

Maar Jo Van Damme presenteert wel een héérlijk programma: De Rechtvaardige Rechters!


avatar van Arno
Lennonlover schreef:
hehe. Bowie is wel lelijk.

Maar Jo Van Damme presenteert wel een héérlijk programma: De Rechtvaardige Rechters!


En die bril van 'm is écht gigantisch

Raekwon the chef
Paul de Leeuw
Gordon
Rik Felderhof
Monique van de Ven
Marco Borsato

allemaal tegengekomen in de Albert Heijn

avatar van Lennonlover
Arno schreef:
(quote)

En die bril van 'm is écht gigantisch


Of de snor van de overigens zéér lachen Bert Kruismans

avatar van charlezzz
bonothecat schreef:
Ik heb van de week Candy Dulfer ontmoet. Ze was in de studio bij Radio Valerius....en ze babbelde honderd uit. Erg leuk mens....en de volgende keer neemt ze de saxofoon mee


nog hete gossip over prince?

avatar van Paalhaas
Gisteren raakte ik na het optreden van zijn nieuwe project Paramount styles met Scott McCloud (beter bekend als de zanger/gitarist van Girls vs Boys) aan de praat en hij is daarna bij me achter op de fiets gesprongen (volgens mij had-ie een oogje op een vriendin van me) en toen hebben we nog luttele uurtjes in een café staan ouwebetten. Erg aardige kerel!

avatar van itchy
Paalhaas schreef:
Gisteren raakte ik na het optreden van zijn nieuwe project Paramount styles met Scott McCloud (beter bekend als de zanger/gitarist van Girls vs Boys) aan de praat en hij is daarna bij me achter op de fiets gesprongen (volgens mij had-ie een oogje op een vriendin van me) en toen hebben we nog luttele uurtjes in een café staan ouwebetten. Erg aardige kerel!



En is het wat, Paramount Styles?

avatar van Paalhaas
itchy schreef:
(quote)



En is het wat, Paramount Styles?

Ja hoor, live is het in ieder geval erg goed te pruimen. Verwacht niks baanbrekends, maar het rockt wel lekker weg. Ik heb me prima vermaakt.
Op de vraag of-ie 'any time soon' weer naar NL komt met GvsB had-ie trouwens geen antwoord.

avatar van Smoes
- John Norwood Fisher bassist van Fishbone, vorig jaar in de W2 een jointje mee gerookt.

- Rob de Nijs en Belinda Meuldijk , ik werkte toen in Bilthoven in een boekenwinkel, kwam regelmatig met zoonlief spulletjes kopen.
Rob is een aardige vent, Belinda laat ik me maar niet over uit.

- Aantal Nederlandse hardcore DJ's geinterviewd zoals Outblast en Pavo.

Niet echt een indrukwekkend lijstje tot nu toe.

avatar van Bertus
Even met de leden van Franz Ferdinand staan ouwehoeren toen ze een paar uur na hun concert in de Tivoli Kafé België in kwamen zeilen.

Stijn_Slayer
Harry Sacksioni

En dan een lading oud-voetballers:

Jurrie Koolhof
Anton Janssen
Aron Winter
Jan Van Halst
Henk Pieneman
Theo Bos

avatar van Sir Spamalot
The Voice of Europe: Eddy Wally. Echt waar...
Het was tijdens de Paulusfeesten in Oostende, ieder jaar halverwege augustus, voor de liefhebbers: http://www.paulusfeesten.be/

avatar van Von Helsing
Ontmoet, die gast van de Walkabouts, ergens in 1993, ná Vlietpop, en een uur of twee na afloop met gebruik van de bierpomp over van alles en nog wat gepraat.

Paradise Lost een aantal keren ontmoet in Den Haag, ook backstage geweest. Nee, niet als groupie.

KISS een aantale keren ontmoet, maar dat was meer bij fanclubdagen dus dat telt niet. De dagen zijn er juist om elkaar te ontmoeten.

Wel e-mail ik af en toe met de originele drummer van KISS, Peter Criss. Maar die mailtjes gaan nergens over.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.