De Site / Gebruikers / Welke beroemdheden heb je al ontmoet?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2016, 10:34 uur
Opzich wel een aantal, ene bekender dan de ander.
Ik heb een praatje gemaakt met Elvis Perkins, die vervolgens een handtekening zette op mijn CD en vervolgens e-mail adressen uitgewisseld. Vervolgens nooit meer wat mee gedaan trouwens
Ik heb bier gedronken (toen ik dat nog dronk) met Janneke Nijhuis, bassiste van The Deaf en the Indien.
Ik heb Sean Lennon gesproken de ochtend na zijn optreden met the Goastt in Rotown, toen ze bezig waren met het inladen van gear.
Ik heb een LP van J.J. Cale verkocht aan Ethan Johns. (maakt zelf platen, zoon van Glyn Johns, producer van oa the Stones, Led Zeppelin). Hij produceerde o.a. Ray LaMontagne, Ryan Adams, Emmylou Harris, McCartney en Crosby Stills and Nash.
Ik heb Jacco Gardner op de vooravond van zijn 'doorbraak' (voor zijn bekendheid in de USA etc.) in de winkel gehad, toen speelde hij semi-akoestisch. Toen heb ik hem verteld dat hij geweldig speelde, kreeg ik een verlegen gemompel terug.
Ik heb plaatjes verkocht aan de gasten van the Pains of Being Pure at Heart en ze succes gewenst met hun show in Rotown, vervolgens zette ze me op de gastenlijst.
Maar meestal ben ik zelf te verlegen of denk ik van laat die gasten lekker met rust, als ik de kans heb
Ik heb een praatje gemaakt met Elvis Perkins, die vervolgens een handtekening zette op mijn CD en vervolgens e-mail adressen uitgewisseld. Vervolgens nooit meer wat mee gedaan trouwens

Ik heb bier gedronken (toen ik dat nog dronk) met Janneke Nijhuis, bassiste van The Deaf en the Indien.
Ik heb Sean Lennon gesproken de ochtend na zijn optreden met the Goastt in Rotown, toen ze bezig waren met het inladen van gear.
Ik heb een LP van J.J. Cale verkocht aan Ethan Johns. (maakt zelf platen, zoon van Glyn Johns, producer van oa the Stones, Led Zeppelin). Hij produceerde o.a. Ray LaMontagne, Ryan Adams, Emmylou Harris, McCartney en Crosby Stills and Nash.
Ik heb Jacco Gardner op de vooravond van zijn 'doorbraak' (voor zijn bekendheid in de USA etc.) in de winkel gehad, toen speelde hij semi-akoestisch. Toen heb ik hem verteld dat hij geweldig speelde, kreeg ik een verlegen gemompel terug.
Ik heb plaatjes verkocht aan de gasten van the Pains of Being Pure at Heart en ze succes gewenst met hun show in Rotown, vervolgens zette ze me op de gastenlijst.
Maar meestal ben ik zelf te verlegen of denk ik van laat die gasten lekker met rust, als ik de kans heb

0
geplaatst: 29 maart 2016, 11:05 uur
buizen schreef:
Waarom zou je iemands verhaal niet geloven?
Omdat het een bijzonder verhaal is? Soms gebeuren er bijzondere dingen, dat maken mensen nu eenmaal mee.
Nou ja, gelukkig is Kiedis 'een idioot' waardoor je het blijkbaar wel geloofd, EttaJamesBrown.
Omdat het een bijzonder verhaal is? Soms gebeuren er bijzondere dingen, dat maken mensen nu eenmaal mee.
Nou ja, gelukkig is Kiedis 'een idioot' waardoor je het blijkbaar wel geloofd, EttaJamesBrown.
Het was zeker niet bedoeld om het verhaal in twijfel te trekken, wel om te benadrukken dat het een sterk verhaal is.
Kijk, als hij Ivo Niehe of zo uit het water had gehaald, dan was ik echt gaan twijfelen....
0
geplaatst: 29 maart 2016, 11:07 uur
EttaJamesBrown schreef:
Kijk, als hij Ivo Niehe of zo uit het water had gehaald, dan was ik echt gaan twijfelen....
(quote)
Als Ivo Niehe zou stellen dat ie Kiedis uit het water gehaald zou hebben, dan zou ik pas echt zijn gaan twijfelen.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 11:47 uur
Als Ivo Niehe in het water gevallen zou zijn, dan was ik gaan twijfelen...
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 maart 2016, 13:26 uur
buizen schreef:
Als jij het had verteld had ik het zeker niet geloofd.
1
geplaatst: 29 maart 2016, 14:07 uur
EttaJamesBrown Ik begon mijn bericht ook met de mededeling dat het een sterk verhaal was. Maar het is inderdaad echt gebeurd. Het nummer 'Saviour' op Californication is zelfs aan mij opgedragen. Nee sorry, dat laatste is niet waar. Volgens mij gaat dat nummer over Ivo Niehe...
0
geplaatst: 29 maart 2016, 15:08 uur
Ik houd van sterke verhalen, maar de volgende keer niet eerst iemand erin duwen hoor om hem daarna eruit te vissen!
0
buizen
geplaatst: 29 maart 2016, 15:40 uur
nlkink schreef:
Mooi verhaal. Gewoon te gek om niet waar te zijn......
Mooi verhaal. Gewoon te gek om niet waar te zijn......
Precies.
De werkelijkheid is soms zo dat het niet in de grootste fantasieën bedacht kan worden. Dat geldt ten positieve en helaas soms ook ten negatieve.
0
geplaatst: 29 maart 2016, 17:27 uur
Yotam (Useless ID), Joey Cape (Lagwagon) en Douwe van Death Alley op Paaspop afgelopen weekend. Stuk voor stuk hele toffe gasten. Zeker Yotam vond ik een hele bijzondere en vriendelijke man, speelde ook fantastisch.
0
geplaatst: 15 mei 2016, 20:58 uur
EttaJamesBrown schreef:
Bij nader inzien meer mensen dan ik dacht...
Verder heel wat mensen uit literaire en filosofische hoek, teveel om hier op te noemen.
In mijn metawereld heb ik ze ook allemaal ontmoet al zullen ze het allemaal met de bekende smoesjes ontkennen. Kierkegaard zat op dat moment in een gesloten kliniek, Descartes was er met zijn lijf niet bij, Plato was slechts een schaduw van zichzelf en Anselmus schoof het af op de aanwezigheid van God.
Nietzsche was ten minste eerlijk: hij had geen tijd voor mij. Hij was vrouwen aan het slaan.
Bij nader inzien meer mensen dan ik dacht...
Verder heel wat mensen uit literaire en filosofische hoek, teveel om hier op te noemen.
In mijn metawereld heb ik ze ook allemaal ontmoet al zullen ze het allemaal met de bekende smoesjes ontkennen. Kierkegaard zat op dat moment in een gesloten kliniek, Descartes was er met zijn lijf niet bij, Plato was slechts een schaduw van zichzelf en Anselmus schoof het af op de aanwezigheid van God.
Nietzsche was ten minste eerlijk: hij had geen tijd voor mij. Hij was vrouwen aan het slaan.
Gezien jouw promoveren nu toch wel een beetje spijt van mijn pesterige reactie destijds, Franck Maudit.
0
Franck Maudit
geplaatst: 15 mei 2016, 21:31 uur
EttaJamesBrown schreef:
Gezien jouw promoveren nu toch wel een beetje spijt van mijn pesterige reactie destijds, Franck Maudit.
Het is jou vergeven.
Durf zelf ook wel eens de duivelshoorntjes opzetten.
Maar ik beweeg me nu eenmaal in filosofische kringen en heb banden met de uitgeverswereld, dan kan een mens al eens iemand ontmoeten. Niet dat ze nog weten wie ik ben hoor

0
geplaatst: 10 juni 2016, 10:42 uur
Updeetje:
Mee gesproken:
Lee Ranaldo (Sonic Youth)
Kristin Hersch (Throwing Muses)
Omar Rodriguez-Lopez (At the Drive-In/The Mars Volta)
Brendan Canning/Amy Millan (Broken Social Scene)
David Sardy (Barkmarket/proodjoeser)
Hen Koorn (Hallo Venray)
Dave Yow (Jesus Lizard)
Hakan Gebhardt (ex-Motorpsycho)
Tamaki (Mono)
Lou Barlow (Sebadoh)
Steve Albini (Shellac/engineer)
Bob Weston (Shellac)
Todd Trainer (Shellac)
En nog wat mindere goden ?
Op twee meter afstand gestaan:
Arnold Schwarzenegger
Mee gesproken:
Lee Ranaldo (Sonic Youth)
Kristin Hersch (Throwing Muses)
Omar Rodriguez-Lopez (At the Drive-In/The Mars Volta)
Brendan Canning/Amy Millan (Broken Social Scene)
David Sardy (Barkmarket/proodjoeser)
Hen Koorn (Hallo Venray)
Dave Yow (Jesus Lizard)
Hakan Gebhardt (ex-Motorpsycho)
Tamaki (Mono)
Lou Barlow (Sebadoh)
Steve Albini (Shellac/engineer)
Bob Weston (Shellac)
Todd Trainer (Shellac)
En nog wat mindere goden ?
Op twee meter afstand gestaan:
Arnold Schwarzenegger
0
geplaatst: 10 juni 2016, 14:56 uur
Praatjes gemaakt met:
Matt Berninger (The National, EL VY)
Eefje de Visser
Conor O'Brien (Villagers)
Cœur de Pirate
Amy Macdonald
Molly Rankin (Alvvays)
Ellie Rowsell (Wolf Alice)
Lissie
Alexz Johnson
Kate Voegele
Marit Larsen
Halve meter afstand + vriend op de foto gezet:
Colin Greenwood (Radiohead)
Matt Berninger (The National, EL VY)
Eefje de Visser
Conor O'Brien (Villagers)
Cœur de Pirate
Amy Macdonald
Molly Rankin (Alvvays)
Ellie Rowsell (Wolf Alice)
Lissie
Alexz Johnson
Kate Voegele
Marit Larsen
Halve meter afstand + vriend op de foto gezet:
Colin Greenwood (Radiohead)
0
geplaatst: 10 juni 2016, 15:18 uur
Waarom sta ik niet in dat lijstje? Volgens VanDeGriend ben ik een "prominent en erudiet lid van Music Meter".
0
geplaatst: 6 november 2016, 12:45 uur
Ik sta er eigenlijk nooit zo bij stil maar ik kwam met enige regelmaat Sander en Arnoud Brinks van Tangarine tegen. Soms gewoon in het centrum van Assen, maar ik heb ze ook wel eens meegemaakt en gesproken tijdens en na optredens. Omdat ze Assenaren waren - ze zitten nu wat centraler in Zwolle heb ik vernomen - geven ze ook graag instore optredens bij de lokale platenboer. Zeer recent nog om hun nieuwe album There And Back te promoten. Na afloop blijven ze altijd graag een tijdje hangen.
0
geplaatst: 28 november 2016, 10:15 uur
Jammergenoeg nog geen enkele beroemdheid ontmoet persoonlijk.. Ik zal hier een keertje werk van moeten maken haha
0
emmo73
geplaatst: 1 december 2016, 01:56 uur
Ik heb een avond in de kroeg gezeten met Adrian Belew in De Spieghel in Groningen. Ik heb Motörhead ontmoet op Lowlands in '07. Ook in Groningen Exodus 'ns begeleid naar een shoarma-boer.
1
Altaria
geplaatst: 27 december 2016, 01:22 uur
Als student journalistiek en journalist heb ik al een aantal bekenden ontmoet, alleen weinig uit de muziekwereld. Het ging hierbij voornamelijk om interviews.
Qua muziek:
- Tom America van Ghaspetti en MAM, interviewde ik voor mijn opleiding.
- Jan Smit, die kwam op de middelbare school CDs uitdelen en zingen, ik vroeg een handtekening voor een tante die fan is. Toen hij ging zingen, verstopte ik me op de WC, ik moet er niks van hebben.
- Harry van Hoof, was jurylid bij een Eindhovense koren-talentenjacht waarvan ik verslag deed voor het Eindhovens Dagblad tijdens mijn stage daar, ik heb hem kort gesproken.
Niet-muziek (erg veel voetbal):
- Hugo Borst (schrijver en presentator NOS Langs De Lijn)
- Robbert Meeder (presentator NOS Langs De Lijn)
- René van der Gijp (Voetbal Inside, oud-speler o.a. PSV en SC Heerenveen)
- Phillip Cocu (speler en oud-trainer Phillip Cocu)
- Toon Gerbrands (PSV-directeur)
- Marinus Dijkhuizen (pas ontslagen bij NAC Breda als trainer, daarvoor Excelsior en Brentford)
- Jean-Paul de Jong (assistent-coach FC Utrecht, toen trainer FC Eindhoven)
- Alex Pastoor (trainer Sparta Rotterdam, daarvoor o.a. Excelsior en NEC)
- Jean-Pierre Geelen (Volkskrant-columnist)
- Rik Grashoff (kamerlid voor GroenLinks, oud-partijvoorzitter)
- Tom Boere (momenteel topscorer Jupiler League, speelt bij FC Oss, toen bij FC Eindhoven)
- Frits Wester (politiek verslaggever RTL)
Qua muziek:
- Tom America van Ghaspetti en MAM, interviewde ik voor mijn opleiding.
- Jan Smit, die kwam op de middelbare school CDs uitdelen en zingen, ik vroeg een handtekening voor een tante die fan is. Toen hij ging zingen, verstopte ik me op de WC, ik moet er niks van hebben.
- Harry van Hoof, was jurylid bij een Eindhovense koren-talentenjacht waarvan ik verslag deed voor het Eindhovens Dagblad tijdens mijn stage daar, ik heb hem kort gesproken.
Niet-muziek (erg veel voetbal):
- Hugo Borst (schrijver en presentator NOS Langs De Lijn)
- Robbert Meeder (presentator NOS Langs De Lijn)
- René van der Gijp (Voetbal Inside, oud-speler o.a. PSV en SC Heerenveen)
- Phillip Cocu (speler en oud-trainer Phillip Cocu)
- Toon Gerbrands (PSV-directeur)
- Marinus Dijkhuizen (pas ontslagen bij NAC Breda als trainer, daarvoor Excelsior en Brentford)
- Jean-Paul de Jong (assistent-coach FC Utrecht, toen trainer FC Eindhoven)
- Alex Pastoor (trainer Sparta Rotterdam, daarvoor o.a. Excelsior en NEC)
- Jean-Pierre Geelen (Volkskrant-columnist)
- Rik Grashoff (kamerlid voor GroenLinks, oud-partijvoorzitter)
- Tom Boere (momenteel topscorer Jupiler League, speelt bij FC Oss, toen bij FC Eindhoven)
- Frits Wester (politiek verslaggever RTL)
0
geplaatst: 31 december 2016, 17:09 uur
Leuk topic ja,
Heb na optreden/dance avondje gesproken met:
- Carol van Dijk van Bettie Serveert
- Pat (Patrick Smeets) van oud Nu-Metal band Dreadlock Pussy
- Noel Wessels (DJ Hidden)
- cdtje laten signeren van Elle Bandita
- heb met een kameraad een drankje gekocht/gebracht naar Dani Filth, dacht een tonicje, hij had zich voorgaande keren wel eens misdragen vertelde hij tussen de nummers door
Heb na optreden/dance avondje gesproken met:
- Carol van Dijk van Bettie Serveert
- Pat (Patrick Smeets) van oud Nu-Metal band Dreadlock Pussy
- Noel Wessels (DJ Hidden)
- cdtje laten signeren van Elle Bandita
- heb met een kameraad een drankje gekocht/gebracht naar Dani Filth, dacht een tonicje, hij had zich voorgaande keren wel eens misdragen vertelde hij tussen de nummers door
0
geplaatst: 1 januari 2017, 16:22 uur
Interessant topic. Ik moest flink nadenken.
Simon Gilbert (drummer Suede, in 1993 bij een concert in Keulen)
Manic Street Preachers (handtekeningen van alle 4, bij hetzelfde concert als waar Suede optrad in 1993.
Yukka (Nederlands bandje, klein 'hitje' gehad met Don't Be Sad)
Verder voor een radioprogramma dat ik 12,5 jaar gedaan heb verschillende mensen telefonisch geinterviewed, waaronder
Carol van Dijk (Bettie Serveert)
Anneke van Giersbergen (ze was net solo, ex-zangeres The Gathering)
Eloi Youssef (Kensington)
Misschien nog wel meer mensen gesproken, maar ik kan me het niet meer herinneren, of er is gewoon niet meer.
Simon Gilbert (drummer Suede, in 1993 bij een concert in Keulen)
Manic Street Preachers (handtekeningen van alle 4, bij hetzelfde concert als waar Suede optrad in 1993.
Yukka (Nederlands bandje, klein 'hitje' gehad met Don't Be Sad)
Verder voor een radioprogramma dat ik 12,5 jaar gedaan heb verschillende mensen telefonisch geinterviewed, waaronder
Carol van Dijk (Bettie Serveert)
Anneke van Giersbergen (ze was net solo, ex-zangeres The Gathering)
Eloi Youssef (Kensington)
Misschien nog wel meer mensen gesproken, maar ik kan me het niet meer herinneren, of er is gewoon niet meer.
3
geplaatst: 4 januari 2017, 09:12 uur
Soms haalt de tijd je in bij dit topic. Annelotte de Graaf (Amber Arcades) komt, net als ik, uit Utrecht. We hebben enkele gemeenschappelijke vrienden, dus ik heb haar wel eens op een feestje gezien. Op Best Kept Secret 2013 heb ik nog een tijdje met haar staan praten, zoals een goed wingman betaamt, omdat een vriend van mij een vriendin van haar probeerde te regelen. Ze vertelde toen al wel dat ze wat met muziek deed, maar aangezien ik behoorlijk wat mensen ken 'die wat met muziek doen', nam ik er toen niet al te veel notie van. 3 jaar later was ik verbaasd dat ik opeens muziek van haar op de radio hoorde en inmiddels is ze toch behoorlijk doorgebroken en telt ze wel als 'beroemdheid' 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 januari 2017, 18:19 uur
DjFrankie schreef:
Ook nog gesproken met Ge Reinders en Rene Megens (oor-journalist), tijdens een popkwis.
Binnenkort heb ik een verjaardagsfeest waar Sandy Dane een huiskamerconcert verzorgt, lijkt me ook wel leuk
Ook nog gesproken met Ge Reinders en Rene Megens (oor-journalist), tijdens een popkwis.
Binnenkort heb ik een verjaardagsfeest waar Sandy Dane een huiskamerconcert verzorgt, lijkt me ook wel leuk
Update
Aafke Romein gesproken na een optreden.
en in het kader van onze popkwis 2016 op bezoek geweest bij Joop Roelofs (Q65) en wim Kerkhofs (Amazing Stroopwafels) geweldig on hun thuis te bezoeken. Ook is Anneke van Giersbergen bij een vriend van me thuis geweest om een filmpje op te nemen voor onze kwis.
Ook gesproken met de zanger van de Slow show bij een in-store.
0
geplaatst: 24 februari 2017, 20:20 uur
Gesproken
- Sufjan Stevens
- Lowell
- De man van Will & the People
- Nick en Simon
Toch wel een triest lijstje zo.
Oh, en ik heb een gesigneerde single van Roef (van Roef en Marian).
- Sufjan Stevens
- Lowell
- De man van Will & the People
- Nick en Simon

Toch wel een triest lijstje zo.
Oh, en ik heb een gesigneerde single van Roef (van Roef en Marian).
0
geplaatst: 25 februari 2017, 02:56 uur
Nouja, de eerste die je noemt... Zou ik echt fantastisch vinden! Al heb ik zo'n vermoeden dat ik dan niets durf te zeggen. 

1
geplaatst: 25 februari 2017, 09:50 uur
Waar blijft kobe bryant fan met de nieuwste aanwinst in z'n plakboek? 

3
geplaatst: 25 februari 2017, 13:26 uur
Had zelfs geen weet van dit topic maar here we go: dondedagavond na de set van Hexa (Lawrence English en Jamie Stewart, van Xiu Xiu) Jamie aangesproken wat een leuke babbel opleverde en een foto.
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16865147_1338519976214840_6703679793682573058_n.jpg?oh=9103c25d55bc74d22b4c0c0e3505d84e&oe=59480F64
1
geplaatst: 25 februari 2017, 16:48 uur
Ik had hem uiteraard al voorbij zien komen, maar tof hoor kobe bryant fan!
* denotes required fields.