De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 14:54 uur
Ik vind close-ups van menselijke lichamen doorgaans onsmakelijk. Zo ook die van Lennonlover.
Maar ik zal mild zijn: 4
Maar ik zal mild zijn: 4
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:19 uur
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:33 uur
Die van Schizo is wel mooi, maar ook wat druk, net als die van basketballerke.
Maar voor basketballerke heb ik een zwak! Zijn eerste concert gaat een Cureconcert worden. Mijn eerste concert was ook een Cureconcert (1989, Heerenveen).
6 en 8
Maar voor basketballerke heb ik een zwak! Zijn eerste concert gaat een Cureconcert worden. Mijn eerste concert was ook een Cureconcert (1989, Heerenveen).
6 en 8
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:37 uur
Spijtoptant schreef:
6 en 8
6 en 8
? Geef je een hogere cijfer voor een avatar omdat die persoon meer bij je smaak past? Dat kan en mag, zie alleen niet echt het verband.
Overigens een 7
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:39 uur
? Geef je een hogere cijfer voor een avatar omdat die persoon meer bij je smaak past? Dat kan en mag, zie alleen niet echt het verband.
Overigens een 7[/quote]
Ik geef jou avatar toch ook maar een 1 omdat ik jou niet mag?
1*

0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:40 uur
schizodeclown schreef:
Overigens een 7
(quote)
Overigens een 7
Bedankt voor je 7.
Ja, ik doe dit puur op gevoel.
En hecht er waarde aan een kleine toelichting te geven.
Het gaat me niet om de smaak van basketballerke, maar om het historische feit.

Overigens heb ik niets tegen jou hoor, ik ken jou noch basketballerke.
EDIT: ja, eerlijk is het wellicht niet, maar waar gaat dit topic nu over? Over een eerlijke score, of louter over een score? Ik deed het op mijn manier.
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 16:08 uur
Spijtoptant schreef:
Bedankt voor je 7.
EDIT: ja, eerlijk is het wellicht niet, maar waar gaat dit topic nu over? Over een eerlijke score, of louter over een score? Ik deed het op mijn manier.
Bedankt voor je 7.

Prima hoor
Ik vroeg het me alleen ff af 
Suarez: afgerond een 8*
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 16:44 uur
Louis2703:
Een mooie rustige zonsondergang.
Wellicht een standaardfoto, je ziet ze veel, die zonsondergangetjes, maar blijft melancholiek, zo'n plaatje. Ik weet niet of net deze foto voor jou meerwaarde heeft, maar ik kijk er graag naar.
8
EDIT: het kan ook een zonsopkomst zijn?
Een mooie rustige zonsondergang.
Wellicht een standaardfoto, je ziet ze veel, die zonsondergangetjes, maar blijft melancholiek, zo'n plaatje. Ik weet niet of net deze foto voor jou meerwaarde heeft, maar ik kijk er graag naar.
8
EDIT: het kan ook een zonsopkomst zijn?
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:23 uur
Weer een drukke.
Maar die blauwe vlek(*), dat shirt, steekt wel mooi af tegen de rest van het plaatje. In één oogopslag herkenbaar.
7 (nee, een 8!, mooie tint blauw, edit)
(*) Niet zulke beste ogen en te beroerd om een bril te dragen.
Maar die blauwe vlek(*), dat shirt, steekt wel mooi af tegen de rest van het plaatje. In één oogopslag herkenbaar.
7 (nee, een 8!, mooie tint blauw, edit)
(*) Niet zulke beste ogen en te beroerd om een bril te dragen.
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:38 uur
Die van Fredpit is lekker fris wat kleuren betreft.
Geeft me een winter-gevoel (voor de jongeren onder ons: winter was de tijd dat het nog eens vroor en je kon schaatsen, vroeger).
Verder natuurlijk ook weer zo'n druk plaatje. De rode stip daarboven geeft echter een leuk breek-gevoel. Een idee van 'er tegenaan schoppen'.
Een 7 voor de avatar van Fredpit.
Geeft me een winter-gevoel (voor de jongeren onder ons: winter was de tijd dat het nog eens vroor en je kon schaatsen, vroeger).
Verder natuurlijk ook weer zo'n druk plaatje. De rode stip daarboven geeft echter een leuk breek-gevoel. Een idee van 'er tegenaan schoppen'.
Een 7 voor de avatar van Fredpit.
0
Sammael
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:39 uur
8,5 voor voltazy. Mooi, rustgevend en toepasselijk voor deze tijd van het jaar.
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:40 uur
voltazy: ja, een mooie rustige avatar. Lekker om te zien. Geeft me veel herinneringen aan oude zomers. Geweldig.
Bockbier!
9
Bockbier!
9
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 17:44 uur
Sammael: Scherp, onrustig, driftig.
Als dat is waar je voor staat is de avatar perfect. Ik word er wat ongedurig van, zeker van dat onleesbare stukje tekst aan de rechterzijde. Probeer dat met photoshop weg te halen.
4
Als dat is waar je voor staat is de avatar perfect. Ik word er wat ongedurig van, zeker van dat onleesbare stukje tekst aan de rechterzijde. Probeer dat met photoshop weg te halen.
4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.