MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:

Spijtoptant
bennerd: Mooi symmetrisch, maar wat onduidelijk (en wederom druk, ik blijf het herhalen). Is het een vogel? Ik denk een snavel te zien.
Wel opvallend en zwart/wit drukt de drukte.

8

voltazy
8,5

ik vind het mooi om de argumentaties van spijtoptant te lezen

Spijtoptant
voltazy schreef:

ik vind het mooi om de argumentaties van spijtoptant te lezen

Leuk.
Natuurlijk post ik hier nu even te veel, maar het idee van enkel een cijfer geven zonder commentaar kwam zo leeg op me over.
Ik probeer de eerste associaties die ik heb snel te vatten in ideeën, en die in enkele woorden weer te geven. Niemand mag zich aan mijn oordeel storen hoor, het is maar een mening van mij, en wie ben ik nou helemaal?

EDIT: de eerste associatie, dat is toch waar een avatar o.a. voor moet staan.

Sammael
Spijtoptant, ik heb voor de gein mijn avatar bewerkt, en het bevalt me eigenlijk wel zo. Dus bedankt voor de tip

Spijtoptant
Sammael:

Een 8 is je beloning. Er is nu een mooi evenwicht tussen de drukke linker- en de lege rechterzijde.

EDIT: Wat zo'n klein stukje tekst verschil kan maken, ik sta er zelf van te kijken!

voltazy
die van sammael is nu wel een 8 waard, ja

en iets van ulver is altijd leuk

Spijtoptant schreef:
bennerd: Mooi symmetrisch, maar wat onduidelijk (en wederom druk, ik blijf het herhalen). Is het een vogel? Ik denk een snavel te zien.
Wel opvallend en zwart/wit drukt de drukte.

8

Mooie commentaar, maar het is geen vogel
Het is een stuk uit deze hoes.

lambf
4

voltazy
2

Jamaican
9

alle 4 een 10!

Jij ook, geniale avatar

10

Spijtoptant
Die van Brain Stew is toch wel mooi. Door het effect met dat bolletje achter dat hoofd (van Dommel?) krijgt het een 3D gevoel. Ook rustige en weinig schreeuwende kleuren. Zeker een 8, misschien een 9.

De avatar van Jamaican is nauwelijks van die van bennerd te onderscheiden, eigenlijk zag ik aanvankelijk niet eens dat ze verschillend waren. Jammer.
Waar die van bennerd nog wel enige kwaliteiten heeft, vind ik die van Jamaican toch duidelijk enkel druk en lelijk. Die krijgt een 3 (lager ga ik niet)

lambf:
Lelijk kan ook kenmerkend zijn (mijn eigen avatar als lichtend voorbeeld!).
Jouw avatar staat als een huis, lambf, al is hij erg lelijk.
Onoverhethoofdzienbaar!

9!! (Want erg lelijk is niet gelijk aan erg slecht)

fredpit
Johanv4434

verrassend en grappig..9

Spijtoptant
Een spannende avatar, doet me denken aan de oude tovenaar Catweazle. Jij zult te jong zijn om te weten wie dat was, JohnWilliams, maar het was me er eentje. Kon mensen in padden omtoveren.

Mooi in donker omvat gelaat, met een loerende blik. Lekker. Een loerende gluipende genieperd, zo komt die avatar op me over.

8

Spijtoptant: 7

Spijtoptant
DaarGaJeFaber:

Daar ga je inderdaad. Een foto van een sportheld uit de 50er of 60er jaren? Geen idee wie het is.
Wel een idee over de avatar, een foto die mijn blik direct trekt naar de persoon die achter het hoofd van de figuur-in-het-midden schuilt. Wie is dat? Hij kijkt in de lens, toch, kijkt naar mij! Lacht er zelfs bij.

Wie is dat?

Een afleidende avatar. Maar wel intrigerend. 7

dix
vanwege het cut & pastewerk toch een ...

8

rico-bballer
dix 6

Spijtoptant schreef:
DaarGaJeFaber:

Daar ga je inderdaad. Een foto van een sportheld uit de 50er of 60er jaren? Geen idee wie het is.
Wel een idee over de avatar, een foto die mijn blik direct trekt naar de persoon die achter het hoofd van de figuur-in-het-midden schuilt. Wie is dat? Hij kijkt in de lens, toch, kijkt naar mij! Lacht er zelfs bij.

Wie is dat?

Een afleidende avatar. Maar wel intrigerend. 7

Het is Féderico Bahamontes, die fietste af en toe nogal hard tegen bergen op, om op de top rustig de concurrentie op te wachten. Persoon links staat er toevallig op. Die moet ik nog een keer donkerder maken als ik uitgevogeld heb hoe zo'n simpel fotoshoptrucje werkt (over een jaar of tien )

Spijtoptant
@DaarGaJeFaber:

De Adelaar van Toledo!

Geweldig, dacht al dat het een fietser was.

(Edit: ja ik ken de Tourhelden, dus ook Federico, maar de beelden en plaatjes uit die tijd, die ken ik niet. Erg leuk, Bahamontes als avatar!)

Nu even wat korter, want ik kan niet blijven schrijven (kom op jongens, motiveer je cijfer met een klein tekstje, maakt het zoveel leuker, dit topic).

Dix: origineel, een auto, of auwto, zoals sommigen het schrijven. Het merk ken ik niet, het type ook niet, maar het zal voor jou gesneden koek zijn. De foto zelf vind ik wat saai en blijft waarschijnljk niet hangen. Sorry. 4

rico-bballer: Tsja, een speelgoedhond met dichtgenaaide mond, meer kan ik er niet van maken. Ik zou kunnen zeggen dat het me direct aan drugstransporten doet denken. Laat ik dat dan ook maar doen. Wel een opvallende avatar, simpel als een kkoe. 7

Spijtoptant schreef:
dat hoofd (van Dommel?)

Vind je het echt ogen als een hond?

Spijtoptant
Brain Stew schreef:
(quote)

Vind je het echt ogen als een hond?

Nee. Wel als Dommel

Brain Stew: 7,5
Spijtoptant: 6

Raekwon the chef
aERo: 8
Spijtoptant: 8,5
Brain Stew: 8

Spijtoptant
Aero: Een simpele doch stijlvolle avatar. De A en E aanéén geschreven, doet me denken aan Deens, een taal waarin dat volgens mij vaker gebeurd. Het zal een aparte klank zijn. Dat je de R groot schrijft en de o laat zweven maakt het een eenheid. De o past goed bij de bocht van de R. Goede avatar. 8

Raekwon the chef: een plaatje van, alweer, een hond. Deze van jou kijkt nogal minachtend opzij, of misschien is laatdunkend het betere woord. Jammer van het te veel aan wit in de avatar. Nu blijft het hangen als een wit plaatje met een zwarte vlek (de snuit) aan de linkerkant. Maar vanwege het mooie rode halsbandje geef ik toch een 6 in plaats van een 5.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:17 uur

geplaatst: vandaag om 05:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.