De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
voltazy
geplaatst: 11 oktober 2007, 23:21 uur
Spijtoptant schreef:
Raekwon the chef: een plaatje van, alweer, een hond. Deze van jou kijkt nogal minachtend opzij, of misschien is laatdunkend het betere woord. Jammer van het te veel aan wit in de avatar. Nu blijft het hangen als een wit plaatje met een zwarte vlek (de snuit) aan de linkerkant. Maar vanwege het mooie rode halsbandje geef ik toch een 6 in plaats van een 5.
Raekwon the chef: een plaatje van, alweer, een hond. Deze van jou kijkt nogal minachtend opzij, of misschien is laatdunkend het betere woord. Jammer van het te veel aan wit in de avatar. Nu blijft het hangen als een wit plaatje met een zwarte vlek (de snuit) aan de linkerkant. Maar vanwege het mooie rode halsbandje geef ik toch een 6 in plaats van een 5.
dat is brian van family guy (ben bang dat je dat niet heel veel zegt) en ook al is het plaatje niet geweldig, toch een 9
aero: 10
spijtoptant: 8,5
0
Spijtoptant
geplaatst: 11 oktober 2007, 23:25 uur
voltazy schreef:
dat is brian van family guy (ben bang dat je dat niet heel veel zegt) en ook al is het plaatje niet geweldig, toch een 9
Inderdaad, zegt me niets. Ik beoordeel avatars dan eigenlijk ook alleen op de avatar zelf. (Alleen bij basketballerke heb ik een uitzondering gemaakt, maar die gaat een Cureconcert zien, als eerste concert ooit, en dat maakt emoties in me los!)
Arno nog vergeten!
De Marsipulami! Direct gedachten aan die vreselijke Danny Christiaan, met dat rotliedje, maar de strips van Franquin (?) over Robbedoes, Kwabbernoot en de Marsipulami komen weer boven.
Een springerig, hyperactief en eigenwijs baasje, die Marsipulami. Ik hoop dat Arno wat ingetogener is.
Een herkenbare avatar, doch niet bijzonder: 6
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 23:50 uur
Ik heb dit topic nauwelijks meer gevolgd, maar deze beoordelingen maken het zeker aantrekkelijker

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:00 uur
10 (die van Spijtoptant)
Ik heb het logo van de Neubauten als tatoeage, en dit vind ik een leuke variant er op.
Ik heb het logo van de Neubauten als tatoeage, en dit vind ik een leuke variant er op.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:01 uur
Ja, en nu wil jij er natuurlijk ook eentje hebben?
Een moeilijk zichtbaar plaatje, HiLL, een man in pak met een wit streepje over zijn voorhoofd.
Op dat witte streepje staat waarschijnlijk een tekst, maar het is niet goed te zien.
De kleur van de achtergrond, dat viesgroene/viesbruine, maakt het wel fijn drabberig, wat een kwaliteit is. Het maakt het plaatje een geheel.
Maar ja, dat witte strookje, dat irriteert. Net als eerder bij een ander zou ik je adviseren dat strookje weg te photoshoppen, maar het is jouw avatar, en jij hebt wellicht hele andere gedachten bij het plaatje.
Zoals het nu is is een 5 mijn uiterste.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:05 uur
deric raven schreef:
10
10
Op mijn rechterelleboog staat al sinds '91 een anarchisten-a (je weet wel, zo'n A met een rondje erom) getatoueerd. Klein.
Ik ben al jaren bezig om op mijn linkerelleboog het Neubautenpoppetje te krijgen als tatouage, maar steeds vergeet ik het, of denk er niet aan. Het zal er ooit van komen en jouw kleine opmerking is weer een stevige duw in de richting! Dank je wel.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:05 uur
geweldig!Ja dat 'streepje' zit dus achter zijn hoofd
http://www.eelstheband.com/gallery/images/053lg.jpg
Is ook de enige reden om binnenkort toch weer afscheid te nemen van de toch prachtige foto.
Ik meld mij dan weer bij u.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:09 uur
Spijtoptant schreef:
Op mijn rechterelleboog staat al sinds '91 een anarchisten-a (je weet wel, zo'n A met een rondje erom) getatoueerd. Klein.
Ik ben al jaren bezig om op mijn linkerelleboog het Neubautenpoppetje te krijgen als tatouage, maar steeds vergeet ik het, of denk er niet aan. Het zal er ooit van komen en jouw kleine opmerking is weer een stevige duw in de richting! Dank je wel.
(quote)
Ik heb hem al 13 jaar op mijn rechter bovenbeen
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:09 uur
Overigens doet de avatar van Deric Raven me aan de Fabeltjeskrant denken. Het kan bijna geen figuur uit die televisieserie zijn, lijkt me, want het lijkt wel erg duister (qua verschijning, niet qua kleur), en de Fabeltjeskrant was zeker geen horrorserie.
Toch zie ik er zo'n papieren pop in. Uiteraard van een raaf, want daar denk je meteen aan bij 'Deric Raven'.
Mooie kleuren, dat diepblauw met zwart en wit, en ook een mooie manier hoe het poppetje uit je beeldscherm op je neerkijkt. Neerhakt eigenlijk.
9
Toch zie ik er zo'n papieren pop in. Uiteraard van een raaf, want daar denk je meteen aan bij 'Deric Raven'.
Mooie kleuren, dat diepblauw met zwart en wit, en ook een mooie manier hoe het poppetje uit je beeldscherm op je neerkijkt. Neerhakt eigenlijk.
9
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:10 uur
deric raven schreef:
(quote)
Jij moet een gelukkig mens zijn.
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:15 uur
Per ongeluk op internet gevonden; dacht eerst dat het van Alfred Jodokus Kwak was, maar dat is het ook niet. Het duistere past wel bij mij, had eerst een plaatje van Eric Draven (van de film The Crow), waar mijn naam van afgeleid is, maar deze is wat vriendelijker.
Als je goed kijkt zie je de raaf zelfs lachen.
P.S. Ik ben zeker een gelukkig mens, een kennis van mij heeft het logo op zijn rug, maar daarbij zijn de pootjes even lang, ik heb hem precies als het logo.
P.S. Ik ben zeker een gelukkig mens, een kennis van mij heeft het logo op zijn rug, maar daarbij zijn de pootjes even lang, ik heb hem precies als het logo.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:20 uur
Ja, inderdaad, maar zeker gezien die lichte vlek (van de camera?) op 's mans voorhoofd was dat niet echt goed te zien.
Nu ik de grote foto gezien heb kan ik het ook wel weer in je avatar zien, maar het blijft een minpunt.
Een eerste indruk blijft eenmalig.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:22 uur
deric raven schreef:
Per ongeluk op internet gevonden; dacht eerst dat het van Alfred Jodokus Kwak was, maar dat is het ook niet. Het duistere past wel bij mij, had eerst een plaatje van Eric Draven (van de film The Crow), waar mijn naam van afgeleid is, maar deze is wat vriendelijker.
Mijn allereerste Neubautenconcert eindigde met dat ik Paradiso uitliep en er buiten mensen stonden met nep-neubautenposters. Ik zag direct dat de verhoudingen van het poppetje niet klopten met wat ik kende en heb lekker niet zo'n poster gekocht!
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:23 uur
Prima, ben wel benieuwd wie er een tattoo heeft; en welke.
Ik heb hem ook wel omdat ik groot Nick Cave fan ben, en Blixa speelt ook bij de Neubauten.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:24 uur
Nu heeft HiLL geen avatar meer?
Jongens toch, ik probeer alleen dit topic meer leven in te blazen, mensen aan te sporen hun oordeel van een opmerking te voorzien, maak je niet zo druk over wát ik zeg!
edit: ik zie dat HiLL een nieuw avatar heeft. Zo kan ik bezig blijven natuurlijk!
Jongens toch, ik probeer alleen dit topic meer leven in te blazen, mensen aan te sporen hun oordeel van een opmerking te voorzien, maak je niet zo druk over wát ik zeg!
edit: ik zie dat HiLL een nieuw avatar heeft. Zo kan ik bezig blijven natuurlijk!

0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:26 uur
deric raven schreef:
Ik heb hem ook wel omdat ik groot Nick Cave fan ben, en Blixa speelt ook bij de Neubauten.
(quote)
"Blixa speelt ook bij de Neubauten"

0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 00:30 uur
Weer een moeilijk te zien plaatje, HiLL. Een foto van een man, in een rood pak. Met een bruine achtergrond plus wat wits naast de man.
Echt, of mijn ogen zijn vreselijk slecht, of het plaatje heeft niet meer te bieden.
Waarschijnlijk is het een bekend persoon, eventueel uit een film, een bekende film wellicht, maar het blijft uiteindelijk een man in een rood pak, en en bruine achtergrond. Plus dat witte naast die man.
Ik ga niet lager dan ik je vorige avatar gaf, dus blijf ik bij 5
(echt sorry, maar ik moet wel eerlijk blijven)
Edit 01.55. Nogmaals bekeken, en zie ik goed dat de man in het rode pak een wit kostuum ophaalt bij de stomerij o.i.d.?
Ergens doet het me aan bowlen (bowling) denken, maar dat lijkt me te ver gezocht. Moeilijk en lelijk plaatje, after all.
Echt, of mijn ogen zijn vreselijk slecht, of het plaatje heeft niet meer te bieden.
Waarschijnlijk is het een bekend persoon, eventueel uit een film, een bekende film wellicht, maar het blijft uiteindelijk een man in een rood pak, en en bruine achtergrond. Plus dat witte naast die man.
Ik ga niet lager dan ik je vorige avatar gaf, dus blijf ik bij 5
(echt sorry, maar ik moet wel eerlijk blijven)
Edit 01.55. Nogmaals bekeken, en zie ik goed dat de man in het rode pak een wit kostuum ophaalt bij de stomerij o.i.d.?
Ergens doet het me aan bowlen (bowling) denken, maar dat lijkt me te ver gezocht. Moeilijk en lelijk plaatje, after all.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 02:28 uur
Ja, nu zal ik er niet aan ontkomen mijn eigen avatar te beoordelen.
Zoals Deric terecht zegt is het een afgeleide, van het album 'Kollaps' van de Einstuerzende Neubauten, om precies te zijn. Ik heb er een treurig kijkend smileypoppetje in geplaatst.
Erg fantasieloos. En de kleuren zijn ook lelijk.
Dat laatste is overigens weloverwogen gebeurd, dat gele op het ook al lelijke goud, dat vind ik wel goed vloeken. Een avatar die wat kleur betreft smaakvol lelijk is.
Het poppetje zelf, dat moeten jullie maar beoordelen, hier istie:

Ik geef mijn avatar een 5, maar het is dan ook makkelijker andermans avatars te beoordelen, dan die van jezelf onder de loep te houden.
Zoals Deric terecht zegt is het een afgeleide, van het album 'Kollaps' van de Einstuerzende Neubauten, om precies te zijn. Ik heb er een treurig kijkend smileypoppetje in geplaatst.
Erg fantasieloos. En de kleuren zijn ook lelijk.
Dat laatste is overigens weloverwogen gebeurd, dat gele op het ook al lelijke goud, dat vind ik wel goed vloeken. Een avatar die wat kleur betreft smaakvol lelijk is.
Het poppetje zelf, dat moeten jullie maar beoordelen, hier istie:

Ik geef mijn avatar een 5, maar het is dan ook makkelijker andermans avatars te beoordelen, dan die van jezelf onder de loep te houden.
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 02:35 uur
Mooie avatar, freddze. Doet me denken aan die Belgische kunstschilder, die meneer die surrealist was. Ben even zijn naam kwijt, sorry. Help me eraan te herinneren!
Je ziet iemand, en je ziet hem niet. Eenvoudig en toch doeltreffend. En dan dat frisse blauw, Lente in Twente, maar dan vrolijker!
Edit: Echt hele mooie avatar, prachtig om te zien. Geen 10, maar wel zeker een dikke 9!!
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 02:44 uur
Oneindige fantasie had Rene Magritte. Echt, prachtige werken maakte de man, maar ergens bleef het, voor mij, altijd steken in ideeën. Niets ter negatieve, maar het bleven altijd ideeën, ik ken geen uitgewerkt doek van de man.
Die toch een groot schilder was, dat zeker!
Die toch een groot schilder was, dat zeker!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.