De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 13 oktober 2007, 17:48 uur
Spijtoptant schreef:
En de mijne geef je een 9 (dank je wel daarvoor), terwijl die allesbehalve kleurig is.
Dit is nu precies zoiets waarom ik graag een kleine toelichting zou willen. Hoe moet ik nu die 9 voor mijn avatar plaatsen?
(quote)
En de mijne geef je een 9 (dank je wel daarvoor), terwijl die allesbehalve kleurig is.
Dit is nu precies zoiets waarom ik graag een kleine toelichting zou willen. Hoe moet ik nu die 9 voor mijn avatar plaatsen?
Ik weet niet wat jouw definitie van kleur is maar die van jou springt er toch ook uit tussen de zwart/witten en de grijzen, plus dat hij met muziek te maken heeft. Verder vind ik dat gele kopje op die rune gewoon erg leuk!
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 19:32 uur
Dat is dat italiaanse tekenfilmpje of niet lebowski? Stijlvol blauw: 8,5
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 19:59 uur
DaarGaJeFaber schreef:
Yep, La Linea, ooit ontworpen voor een reclame voor snelkookpannen als ik me niet vergis, maar een zelfstandige hit geworden. Vroeger altijd als pauzefilmpjes bij de VPRO.
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 20:31 uur
8
op een of andere manier krijg ik zin in reizen van die foto
op een of andere manier krijg ik zin in reizen van die foto
0
Spijtoptant
geplaatst: 13 oktober 2007, 21:38 uur
Die van lebowski valt me al een paar uur erg op. Een fijne eenvoudige avatar met een aangename kleur blauw.
Ik lees dat het een tekenfilmfiguurtje is of zo, en er valt wel een mannetje in te ontdekken. Een eigenwijs mannetje met een grote neus en zijn handen in zijn zij.
8
Ik lees dat het een tekenfilmfiguurtje is of zo, en er valt wel een mannetje in te ontdekken. Een eigenwijs mannetje met een grote neus en zijn handen in zijn zij.
8
0
Spijtoptant
geplaatst: 13 oktober 2007, 22:17 uur
Heerlijke avatar!
Misschien wel de mooiste die ik tot nog toe heb gezien. Eenvoud, warmte, herkenbaarheid, vrolijkheid, en toch nog niet eens saai ook.
9,5
Misschien wel de mooiste die ik tot nog toe heb gezien. Eenvoud, warmte, herkenbaarheid, vrolijkheid, en toch nog niet eens saai ook.
9,5
0
Spijtoptant
geplaatst: 14 oktober 2007, 00:48 uur
Lelijke avatar, Jesusfreen. Goed beschouwd lijkt die erg op de mijne. Als je de tekst wegdenkt is het bijna dezelfde. Beetje goudachtige achtergrond met wat zwarts en een gele vlek.
Dat zwarte van jou is een rots, het zwarte van mij dat symboolpoppetje van de Neubauten. Beide moet het natuurlijk iets standvastigs, krachtigs uitstralen.
Tjsa, ik vind de mijne ook niet mooi, dus kan ik de jouwe moeilijk de hemel in prijzen.
Ik gaf de mijne een 5, dus geef ik de jouwe hetzelfde cijfer: 5
Dat zwarte van jou is een rots, het zwarte van mij dat symboolpoppetje van de Neubauten. Beide moet het natuurlijk iets standvastigs, krachtigs uitstralen.
Tjsa, ik vind de mijne ook niet mooi, dus kan ik de jouwe moeilijk de hemel in prijzen.
Ik gaf de mijne een 5, dus geef ik de jouwe hetzelfde cijfer: 5
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 00:58 uur
Spijtoptant schreef:
Die van lebowski valt me al een paar uur erg op. Een fijne eenvoudige avatar met een aangename kleur blauw.
8
8
Het figuurtje heet La Linea, op youtube is wel het nodige te vinden.
Voor de jouwe eveneens een 8.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.