De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 12 oktober 2007, 23:50 uur
En de mijne geef je een 9 (dank je wel daarvoor), terwijl die allesbehalve kleurig is.
Dit is nu precies zoiets waarom ik graag een kleine toelichting zou willen. Hoe moet ik nu die 9 voor mijn avatar plaatsen?
0
voltazy
geplaatst: 12 oktober 2007, 23:51 uur
Spijtoptant schreef:
En de mijne geef je een 9 (dank je wel daarvoor), terwijl die allesbehalve kleurig is.
Dit is nu precies zoiets waarom ik graag een kleine toelichting zou willen. Hoe moet ik nu die 9 voor mijn avatar plaatsen?
(quote)
je hebt een bijzondere, herkenbare avatar die op een of andere manier wel bij je nickname past . warme kleur, met een bijzonder gevormd poppetje. De beentjes lijken aan te geven dat het mannetje loopt terwijl het gezicht niet al teveel vrolijks uitstraalt, misschien wel een tocht naar een blijere tijd in gedachten. En de eerste stappen worden al gezet. Weglopen naar een gelukkig leven voor het poppetje

een 9 van mij dan (ik dacht: zal het ook even toelichten dan)
0
Spijtoptant
geplaatst: 13 oktober 2007, 00:33 uur
voltazy schreef:
je hebt een bijzondere, herkenbare avatar die op een of andere manier wel bij je nickname past . warme kleur, met een bijzonder gevormd poppetje. De beentjes lijken aan te geven dat het mannetje loopt terwijl het gezicht niet al teveel vrolijks uitstraalt, misschien wel een tocht naar een blijere tijd in gedachten. En de eerste stappen worden al gezet. Weglopen naar een gelukkig leven voor het poppetje
(quote)

Zo wordt het nog eens iets, met dit topic!
0
Spijtoptant
geplaatst: 13 oktober 2007, 01:17 uur
Een oud, voorhistorisch masker. Eng, afschrikwekkend. Het doet me denken aan de dood.
De compositie klopt, maar het plaatje is griezelig. Brrrr....
Ik weet niet wat je bedoeling is met deze avatar, reptile, maar ik zou er een nachtmerrie van kunnen krijgen.
8
Ik weet niet wat je bedoeling is met deze avatar, reptile, maar ik zou er een nachtmerrie van kunnen krijgen.
8
0
geplaatst: 13 oktober 2007, 02:04 uur
Spijtoptant schreef:
Een oud, voorhistorisch masker. Eng, afschrikwekkend. Het doet me denken aan de dood.
Goed gezegd dat heb ik ook, nogal macaber.
En hoewel dit plaatje een engere sfeer heeft, dacht ik op 1 of andere manier hierbij ook aan het liedje Spray van Can.
0
rico-bballer
geplaatst: 13 oktober 2007, 10:29 uur
Spijtoptant schreef:
@DaarGaJeFaber:
rico-bballer: Tsja, een speelgoedhond met dichtgenaaide mond, meer kan ik er niet van maken. Ik zou kunnen zeggen dat het me direct aan drugstransporten doet denken. Laat ik dat dan ook maar doen. Wel een opvallende avatar, simpel als een kkoe. 7
@DaarGaJeFaber:
rico-bballer: Tsja, een speelgoedhond met dichtgenaaide mond, meer kan ik er niet van maken. Ik zou kunnen zeggen dat het me direct aan drugstransporten doet denken. Laat ik dat dan ook maar doen. Wel een opvallende avatar, simpel als een kkoe. 7
Ken je Jack niet van Nightmare before christmas? Nou ja dit is hem

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:04 uur
reptile71 schreef:
3 Het ziet er echt uit als niks voor mij. Heb je uitleg?
nope gewoon lekker simpel 3 Het ziet er echt uit als niks voor mij. Heb je uitleg?

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 12:19 uur
bbaadd schreef:

Wat is het dan?(quote)
nope gewoon lekker simpel 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.