De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
Spijtoptant
geplaatst: 14 oktober 2007, 01:22 uur
Doet me ergens denken aan zo'n stripmannetje van het waterbedrijf of het energiebedrijf, ergens eind jaren zeventig. Dan stond hij onder de douche lekker te verspillen en kwam er een moralistische boodschap achteraan.
Ik kan zo geen link vinden. Jammer ook dat ik niet weet of het van een water- of energiebedrijf was.
Het was wel ook zo'n mannetje zonder details met een grote neus.
Ik kan zo geen link vinden. Jammer ook dat ik niet weet of het van een water- of energiebedrijf was.
Het was wel ook zo'n mannetje zonder details met een grote neus.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 01:32 uur
Komt me bekend voor wat je daar zegt... weet ook niet meer waarvan...
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 22:34 uur
hele mooie
beetje rothko beetje armando
en goed 'leesbaar'
heeft op een mume forum wellicht niets te zoeken maar wie zit er te wachten op weer de kop van thom yorke of wie dan ook
een 9
beetje rothko beetje armando
en goed 'leesbaar'
heeft op een mume forum wellicht niets te zoeken maar wie zit er te wachten op weer de kop van thom yorke of wie dan ook
een 9
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 22:41 uur
dix schreef:
Niemand. Op een caravan daarentegen...

6
0
fredpit
geplaatst: 15 oktober 2007, 11:30 uur
@ dix
Ik vond je avatar keuze in eerste instantie niet geweldig...maar moet zeggen dat ik nu om ben....Origineel thema, en ben benieuwd wat je volgende gaat worden
9
Ik vond je avatar keuze in eerste instantie niet geweldig...maar moet zeggen dat ik nu om ben....Origineel thema, en ben benieuwd wat je volgende gaat worden
9
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.