menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
avatar van ZAP!
Omdat het zo'n zoet helderziend hondje is (van de achterkant van de Butthole Surfers plaat 'Electriclarryland').

avatar van voskat
ZAP! schreef:
Omdat het zo'n guitig helderziend hondje is (van de achterkant van de Butthole Surfers plaat 'Electriclarryland').


Ik meende haar al eens eerder gezien te hebben..
Nu heb ik zin om oude live momentjes van de Surfers te kijken op yt. Dat was nog eens entertainment!

avatar van ZAP!
Ik heb er zoet van gemaakt, guitig is toch anders. Veel plezier met de billenmannen!

avatar van Eveningguard
Nina Kraviz is leuk!

avatar van ZAP!
Ode aan een muzikale held. En als je niet weet wie het is, zijn we geen vrienden meer.

avatar van trebremmit
Nieuw jaar, nieuwe avater. De vorige was van Conforce en deze is van Caterina Barbieri - Patterns of Consciousness (2017)

avatar van Juul1998B
ZAP! schreef:
Ode aan een muzikale held. En als je niet weet wie het is, zijn we geen vrienden meer.

Doei vriendschap?
Ben nu wel benieuwd wie het is

avatar van Kronos
Juul1998B schreef:
Ben nu wel benieuwd wie het is
Hoor je te weten, maar anders "afbeelding zoeken met Google" hè.

avatar van Poles Apart
Juul1998B schreef:
(quote)

Doei vriendschap?
Ben nu wel benieuwd wie het is

ZAP! heeft er geen vertrouwen meer in, Mister, je Bunglelt nu onderaan

avatar van ZAP!
Juul1998B schreef:
Doei vriendschap?
Ik denk dat we elkaar gewoon even niet moeten zien.
Ik heb tijd en ruimte nodig om dit te verwerken.
Toch fijn dat je wel Joy Division in je top-10 hebt staan.

Mike Patton (dat is niet mijn echte naam ter ondertekening, maar de god die je op mijn avatar ziet).

avatar van Juul1998B
ZAP! schreef:
(quote)
Ik denk dat we elkaar gewoon even niet moeten zien.
Ik heb tijd en ruimte nodig om dit te verwerken.
Toch fijn dat je wel Joy Division in je top-10 hebt staan.

Mike Patton (dat is niet mijn echte naam ter ondertekening, maar de god die je op mijn avatar ziet).

Tot volgend jaar!

avatar van esteban
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/0/597.jpg

Mijn nieuwe avatar is Scott Pilgrim die hier met gesloten ogen op z'n gitaar speelt. Maar blijkbaar is er op MuMe ook een andere interpretatie van die blik. Demon-ogen zowaar! Waarbij ze eigenlijk geopend zijn, de onderste lijnen (wat nochtans zijn gesloten oogleden moet voorstellen) donkere wallen zijn en er geen pupillen te zien zijn omdat de ogen pure evil licht uitstralen. En nu kan ik dat (soms) niet ontzien. Héhé. En ik maar denken dat het voor iedereen even onschuldig zou ogen.

Kalamitsi
Twee clichés als motief: verandering van spijs doet eten en ijdelheid is des duivels oorkussen.

avatar van Deranged
Kom nu eindelijk gevoelsmatig wat dichter tot mijn ware ik en een stukje zelfacceptatie welke mij in staat stelt om anderen lief te hebben daar ik werkelijk heel veel heb te geven.

Kalamitsi
Zachtmoedigen zullen de aarde beërven.

avatar van Barney Rubble
Hé Bert.....
Wat is er Ernie?
Mijn hoofd is een camera, Bert. *Giechel*
Bert:https://i.imgflip.com/4/c98jz.jpg


Gekkigheid daargelaten. Poolse filmposters zijn gewoon gaaf. Zoals ook deze. De film moet ik nog bekijken.

avatar van Mssr Renard
Een zomerfoto met wat minder baard. Of was het herfst?

avatar van ZAP!
Kalamitsi schreef:
Zachtmoedigen zullen de aarde beërven.
Zijn ze dan maar mooi klaar mee, die rotzooi.

Kalamitsi
Enige ironie is mij niet vreemd. De teneur van je opmerking is helaas meer dan terecht.

avatar van Mssr Renard
Vandaag even een avatar uit eerbetoon aan één van mijn jeugdhelden: Tony Clarkin.

avatar van ZAP!
Het werd weer tijd voor een nieuwe, een deel van: Snakefinger's Vestal Virgins - Night of Desirable Objects (1986) - MusicMeter.nl. Niet eens mijn favoriete plaat van De Vinger, maar nog steeds fijn en het beeld sprak me aan.

https://www.musicmeter.nl/images/cover/131000/131479.jpg?cb=1684344614

avatar van Juul1998B
geplaatst:
Omdat, psv fan.
En een keer wat anders dan een donkere profielfoto.

avatar van Deranged
Dit is wat jij bent voor mij elke keer als ik naar jou kijk.

avatar van Fathead
Deranged schreef:
Dit is wat jij bent voor mij elke keer als ik naar jou kijk.

Een hoge boom die veel wind vangt? Een lentebloesem? Of toch gewoon een takkewijf?

avatar van Deranged
Licht dat doorbreekt en schoonheid en kleur weergeeft.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:11 uur

geplaatst: vandaag om 16:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.