menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Slowgaze schreef:
Waarschijnlijk Téa Leoni.

Debra Messing zou ik wel logisch vinden en ik ben erg goed in reeksen.

Debs is al geweest, Rudi S. Wel opletten hè.

Vind deze wel mooi, stukje van Rio van Duran Duran.

Willen Superbitch en TornadoEF5 zich even bij de meester melden?

Oorspronkelijk had ik Christina Aguilera als avatar, omdat mijn gebruikersnaam uit Keeps Gettin' Better komt. Daarna ben ik een paar keer veranderd, o.a. naar Björk. In het huidige decennium is Grimes degene die die spirit het beste vertegenwoordigt. Iemand met gekleurd haar is vaak fotogeniek.

De vraag is natuurlijk: wie was er eerder?

Maar waarschijnlijk komen we daar niet zo snel achter. En dus: een duel om het recht op de Grimes-avatar.

Ik zal de mijne veranderen, naar een andere van Grimes.

Heb zelf mijn ankerlicht gekozen.

Het lampje brandt weer.

Mijn avatar, het album The Dirty South van Drive-By Truckers, is al zo'n 10 jaar mijn persoonlijk nummer-1 album. Alles wat ik zoek in muziek, komt er in terug. Destijds heb ik bij het album de volgende recensie geplaatst, misschien dat dit e.e.a. verklaart

Het klinkt cliché, dat woord "groeiplaat", maar het is hier echt het geval. De muziek is als goede wijn die steeds beter wordt naarmate de jaren vorderen. Je proeft als het ware het leven in Athens, Georgia als je deze plaat tot je door laat dringen. Je proeft de sfeer van verlaten dorpjes in de diepste binnenlanden van Amerika, temidden van uitgestrekte, schier eindeloze woestijnvlakten. Het is een sfeer die kennelijk voldoende inspiratie heeft geboden, zo blijkt wel uit dit album.

Daar waar 95% van de hedendaagse artiesten pretentieus en weinig origineel klinkt en bovendien maar al te graag een gooi doet naar commercieel succes, klinken de Truckers nog echt authentiek. Tegelijkertijd is echter ook vernieuwing hoorbaar in hun muziek en heeft de band een uit duizenden herkenbare stijl, waardoor het feitelijk de concurrentie mijlenver voor is. Op deze plaat komt dat het best tot uiting.

De band klinkt als een dampende Rolling Stones als in hun beste dagen, gecombineerd met de boogie woogie van Creedence Clearwater Revival en de absolute bevlogenheid van Bruce Springsteen en voegt daar een bijzonder overtuigende hedendaagse sound aan toe.

Maartenn (crew)
Een uitstekende nummer 1 Pietro

Dank je Leuk dat je een album van Jason Isbell in je top 10 hebt staan, ik ben erg benieuwd naar Southeastern. Ik ken van Isbell solo alleen zijn meest recente album (The Nashville Sound) en dat viel zeer in de smaak bij mij.

Dit jaar mag Lana het doen.

jordidj1 schreef:
Dit jaar mag Lana het doen.

Wat mag ze doen?

jordidj1 schreef:
Dit jaar mag Lana mij doen.

Maartenn (crew)
Pietro schreef:
Dank je Leuk dat je een album van Jason Isbell in je top 10 hebt staan, ik ben erg benieuwd naar Southeastern. Ik ken van Isbell solo alleen zijn meest recente album (The Nashville Sound) en dat viel zeer in de smaak bij mij.

Wel, Southeastern is het absolute meesterwerk. Daar kan ik kort over zijn

Johnny Marr schreef:
Wat mag ze doen?

'Het'.

Maartenn schreef:
(quote)

Wel, Southeastern is het absolute meesterwerk. Daar kan ik kort over zijn

Ben het helemaal met je eens. Heb het album vorige week beluisterd en ben onder de indruk. Prachtig album.

(afbeelding)
Bovenstaande is een uitsnede uit een creatief samenwerkingsopdrachtje dat ik enkele jaren geleden op de Hogeschool moest maken. Met twee anderen voegde ieder een eigen kleur toe. Ik was geel.

Dolfo
Mijn avatar is gelieerd aan mijn username.

Het was het persoonlijke teken van Adolf Galland en bevond zich onder de cockpit van zijn Me-109.

Google maar eens.

geplaatst:
Ik adoreer het latere werk van Talk Talk en het solo album vóór zijn verdwijning in de anonimiteit van Mark Hollis.

HipHop Fiend
geplaatst:
Favoriete 7".

Geralt of rivia
geplaatst:
Gandalf voor mijn fascinatie voor tolkien en lord of the rings .zo Fantastichs verhaal en de muziek zo ongelooflijk mooi.heb veel heftige dingen mee gemaakt naar van die muziek kom ik altijd nog helemaal tot rust groet geralt of rivia

De avatar is Hartmann. Met de E ervoor.

Mijn avatar is de afbeelding van een abessijn. Een kattenras waar ik gek op ben. Er lopen er twee in mijn huis rond. Hun oren zijn verhoudingsgewijs erg groot, vooral als ze nog jong zijn, Tja en om goed naar muziek te luisteren zijn goede oren onontbeerlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.