De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 8 juni 2007, 11:24 uur
Je bedoelt O'Sheas?
Mwah... aardig personeel en ook een leuke inrichting, maar behoort verder niet echt tot mijn favorieten
Ik vind The Shamrock in Maastricht een aanrader en verder is Shannon's in Venlo ook wel de moeite waard
Ik was laatst in Rotterdam in een pub en dat beviel me ook erg goed, maar de naam daarvan ben ik alweer vergeten.
Mwah... aardig personeel en ook een leuke inrichting, maar behoort verder niet echt tot mijn favorieten
Ik vind The Shamrock in Maastricht een aanrader en verder is Shannon's in Venlo ook wel de moeite waard
Ik was laatst in Rotterdam in een pub en dat beviel me ook erg goed, maar de naam daarvan ben ik alweer vergeten.
0
geplaatst: 8 juni 2007, 11:50 uur
DutchViking schreef:
Je bedoelt O'Sheas?
Je bedoelt O'Sheas?
Zou goed kunnen! Als je binnenkomt links trappetje omhoog linksachter kan je darten rechts podium.

Erg ver reizen voor mij

Toevallig ook niet O'Sheas?

0
DutchViking
geplaatst: 8 juni 2007, 12:11 uur
Het is goed mogelijk dat het bovenstaande pub was. Het lag in ieder geval ergens aan (of in de buurt van) de Coolsingel, meen ik me te herinneren 

0
geplaatst: 8 juni 2007, 15:51 uur
DutchViking schreef:
Het is goed mogelijk dat het bovenstaande pub was. Het lag in ieder geval ergens aan (of in de buurt van) de Coolsingel, meen ik me te herinneren

héérlijke avatar!
Guiness, my goodness!
Ben je saint patricks day gaan vieren? Ik ben alle pubs in antwerpen gaan "bezoeken"
De cyder van Magners vind ik ook fantastisch!Ik ga in juli naar schotland dus dat gaat niet goed aflopen vrees ik...

0
geplaatst: 8 juni 2007, 16:44 uur
Waarom deze? Geen idee eigenlijk: mijn nick is nl. aERodynamIC (misschien pastte dat er niet op of zo) 

0
DutchViking
geplaatst: 8 juni 2007, 18:54 uur
Lennonlover schreef:
héérlijke avatar!
(quote)
héérlijke avatar!
Dank je

Lennonlover schreef:
(quote)
Leuk. Ik wil ook ooit nog eens naar Antwerpen (moet bekennen dat ik er nog nooit geweest ben). Zij daar veel leuke pubs?
Dit jaar heb ik St. Patrick's Day overgeslagen, waar ik achteraf wel een beetje spijt van heb gehad. I.v.m. mijn werk zat het er echter niet in. Vorig jaar wel gevierd en toen was het in ieder geval groot feest

Je gaat naar Schotland? Daar zul je wellicht ook wel een aantal leuke pubs hebben. Een land wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat. Alvast een fijne vakantie en veel plezier!

0
geplaatst: 8 juni 2007, 19:49 uur
0
geplaatst: 8 juni 2007, 19:55 uur
aan jouw heb ik tenminste wat, opbouwende kritiek is welkom en ik kan daar doorgaans goed tegen
0
geplaatst: 8 juni 2007, 20:03 uur
charlezzz schreef:
aan jouw heb ik tenminste wat, opbouwende kritiek is welkom en ik kan daar doorgaans goed tegen
nu krijgt ie een 10...
0
geplaatst: 8 juni 2007, 20:44 uur
Cygnus schreef:
nu krijgt ie een 10...
(quote)
nu krijgt ie een 10...biertje mag ook hoor!
0
geplaatst: 8 juni 2007, 20:52 uur
dvdschaaf schreef:
Waarvan is die foto? Een brand of zo???Of is het de zon??
(quote)
Waarvan is die foto? Een brand of zo???Of is het de zon??
Nee, het is de foto van een rood lampekapje. Het midden is natuurlijk gelig omdat het aan stond

0
geplaatst: 9 juni 2007, 00:20 uur
waarom deze avatar??
omdat ik mezelf erg sexy vind
;P,,
alleen jmmr dat ik niet de hele foto kon zetten :/
omdat ik mezelf erg sexy vind
;P,,alleen jmmr dat ik niet de hele foto kon zetten :/
0
geplaatst: 9 juni 2007, 01:02 uur
Milan 10!!!
Hij lijkt wel erg veel op de hoes van Justin Sullivan - Navigating by the Stars, maar dit is de mooiste en een van de orgineelste Avatar die ik gezien heb.

Hij lijkt wel erg veel op de hoes van Justin Sullivan - Navigating by the Stars, maar dit is de mooiste en een van de orgineelste Avatar die ik gezien heb.

0
geplaatst: 10 juni 2007, 14:08 uur
Omdat het de lelijkste hoes is die ik ooit heb gezien, en omdat het mijn favoriete CD is...
0
geplaatst: 10 juni 2007, 21:38 uur
Little Brittain is gewoon zo lachen. 
En Lou & Andy zijn mijn favoriete karakters uit die serie.
Dan kun je deze: Amon Tobin - Chaos Theory hier in je top 10 zetten.

Exfrozen schreef:
Splinter Cell, omdat het gewoon één van de meest meeslepende games is die ik ken.
Deel 1 briljant zou zeer waarschijnlijk een mooi plekje in mijn Top-10 krijgen *kuch*-----Gamesmeter-----*kuch*
Splinter Cell, omdat het gewoon één van de meest meeslepende games is die ik ken.
Deel 1 briljant zou zeer waarschijnlijk een mooi plekje in mijn Top-10 krijgen *kuch*-----Gamesmeter-----*kuch*
Dan kun je deze: Amon Tobin - Chaos Theory hier in je top 10 zetten.

0
geplaatst: 11 juni 2007, 11:49 uur
Osiris Apis schreef:

Idd
.Deel I
Deel II
0
geplaatst: 11 juni 2007, 12:28 uur
Om jullie een plezier te doen
Ik heb zelf namelijk de av's uitstaan, maar wilde er voor jullie eentje plaatsen om geen lege ruimte achter te laten 
(het is Sam Cooke btw.)
Ik heb zelf namelijk de av's uitstaan, maar wilde er voor jullie eentje plaatsen om geen lege ruimte achter te laten 
(het is Sam Cooke btw.)
0
geplaatst: 11 juni 2007, 13:24 uur
Ik heb de avaters momenteel ook uitstaan, maar speciaal voor jullie zal ik de mijne laten staan omdat ik me anders zo leeg voel
.
.
0
geplaatst: 11 juni 2007, 15:59 uur
Pff, ja onwaarschijnlijk heerlijke sfeer, ik zal hem binnenkort eens pindakazen. Ik heb de laatste Amon Tobin nog toegevoegd

0
sxesven
geplaatst: 11 juni 2007, 16:31 uur
Fijn EP'tje + fijn ontwerp = fijne avatar. 
Komt van Machinefabriek - Manchester, overigens.

Komt van Machinefabriek - Manchester, overigens.
* denotes required fields.