De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Deranged
geplaatst: 29 oktober 2024, 09:57 uur
Als je zo doorgaat schop je het misschien nog wel eens tot mijn tweede favoriete meisje in de hele wereld.
En dat is heel wat waard geloof jij mij.
Zo veel meer dan de nummer één van menigeen.
En dat is heel wat waard geloof jij mij.
Zo veel meer dan de nummer één van menigeen.
1
Deranged
geplaatst: 29 oktober 2024, 10:54 uur
De voorvechters van skraalove rechten oftewel schrale mensen kunnen zich laten scratchen als een oude funk disco record.
Het is een love story die een inspiratie mag vormen voor velen.
De liefde zoals deze ooit bedoeld was.
Het is een love story die een inspiratie mag vormen voor velen.
De liefde zoals deze ooit bedoeld was.
1
geplaatst: 13 december 2024, 12:19 uur
Of dit een geweldige avatar is?… maar ik vond het wel een van de mooiere hoes afbeeldingen van het jaar. En geweldige muziek…
Lance Gurisik - Proffer (2024) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 13 december 2024, 12:35 uur
vivalamusica schreef:
Of dit een geweldige avatar is?… maar ik vond het wel een van de mooiere hoes afbeeldingen van het jaar. En geweldige muziek…
Klopt, top 10 eindlijst, en op vinyl in huis.

0
Deranged
geplaatst: 14 december 2024, 00:58 uur
Personificatie van prestige en grenzeloze groei zonneklaar zichtbaar in een duizelingwekkend daverende aaneenschakeling van paraderende prestatie op de wonderlijke weg van wemelend weelderig voorwaarts vergarende pronte perfectie benadering. Zelfs de mini mens geplaagd door de kwellende frustratie van zeurderige zelfverachting naar het evenbeeld van realistische verwachting geschapen. Maxi mens magistraal ijverig ingenieur van innerlijke expansiedrift pionier alomvattend geweldenaar vlammend victorieus op elk denkbaar vlak van voortvarendheid. Nog altijd hier voor jou dag en nacht in de weer om je levenspad te verhelderen, je de principes van progressie bij te brengen en dan eindelijk je opwaartse levenswending in definitieve activatie te stellen.
1
Deranged
geplaatst: 14 december 2024, 01:43 uur
Dat is het effect dat ik hoop te bewerkstelligen.
Synergie.
We hebben connects.
Ik schreef bovenstaand lopend op straat.
Synergie.
We hebben connects.
Ik schreef bovenstaand lopend op straat.
0
geplaatst: 21 december 2024, 21:22 uur
Bij Muziek > Muziekgames > De Mooiste Avatar:
Bij Kendrick Lamar - GNX:
Ff offtopic maar hoe heet die film ook alweer van je Avatar?
Bij Kendrick Lamar - GNX:
Ward schreef:
Deze begint wel te groeien. Vanaf de eerste luisterbeurt vond ik het al verfrissend dat Kendrick hier met een meer rechttoe rechtaan hiphopplaat op de proppen komt. Al ben ik ook zeker wel een liefhebber van zijn ambitieuzere projecten. Qua productie vond ik het ook meteen een sterke plaat.
Waar ik bij Kendrick het meeste moeite heb, is zijn stemgebruik. Ik vind de stemmetjes die hij opzet soms vrij irritant (en dat komt van een grote Danny Brown-fan) en hij heeft van nature sowieso ook niet een heel fijn stemgeluid. Dat maakt hij op zijn beste albums ruimschoots goed met zijn geweldige techniek. Ook op dit album vond ik het bij de eerste luisterbeurten regelmatig vrij irritant. Maar hoe meer ik het luister, hoe meer de irritatie wegebt. Bovendien staan er weer een paar fantastische nummers op. Dus gaat uiteindelijk toch weer een hoge score opleveren.
Deze begint wel te groeien. Vanaf de eerste luisterbeurt vond ik het al verfrissend dat Kendrick hier met een meer rechttoe rechtaan hiphopplaat op de proppen komt. Al ben ik ook zeker wel een liefhebber van zijn ambitieuzere projecten. Qua productie vond ik het ook meteen een sterke plaat.
Waar ik bij Kendrick het meeste moeite heb, is zijn stemgebruik. Ik vind de stemmetjes die hij opzet soms vrij irritant (en dat komt van een grote Danny Brown-fan) en hij heeft van nature sowieso ook niet een heel fijn stemgeluid. Dat maakt hij op zijn beste albums ruimschoots goed met zijn geweldige techniek. Ook op dit album vond ik het bij de eerste luisterbeurten regelmatig vrij irritant. Maar hoe meer ik het luister, hoe meer de irritatie wegebt. Bovendien staan er weer een paar fantastische nummers op. Dus gaat uiteindelijk toch weer een hoge score opleveren.
Ff offtopic maar hoe heet die film ook alweer van je Avatar?
2
Deranged
geplaatst: 30 december 2024, 19:54 uur
Zure prick kantoorpik super creep en ik flashen met het recht van de threatste.
Even snel je shirt optillen en showen wat je daar hebt zitten.
De threat zal zegevieren.
Even snel je shirt optillen en showen wat je daar hebt zitten.
De threat zal zegevieren.
0
Deranged
geplaatst: 20 januari 2025, 18:10 uur
Een man. De mens het geschenk. Aanwezigheid van spektakel. Ontegenzeggelijk zeer wenselijk. Een fonkelend fenomeen dat glinstert aan de hemel deze doorluchtige dag van hartverwarmende voortschrijdingen in winterse omlijsting. Radertjes begonnen onmiddellijk te ratelen toen hij stapvoets je woonplaats kwam binnengereden met de mooie muziek van de radio uit de omlaag gedraaide ramen van zijn wagen. Je loopt op hem af je hebt wel een paar vragen. Eindelijk heb je genoeg moed weten te verzamelen. Je hart bonst in je keel maar hij lacht je vriendelijk toe en je weet dit zit goed. Van hier af aan kan het alleen nog maar beter worden.
2
Deranged
geplaatst: 20 januari 2025, 19:26 uur
Ga de mijne niet meer veranderen denk ik.
Alles zit er wel in wat mij omvat.
Reuringen van de ziel, stekeligheden op een kraakheldere dag.
En uiteindelijk de velvet touch.
1
geplaatst: 20 januari 2025, 19:44 uur
Deranged schreef:
Bekvechtende draken en sakura. Niks mis mee.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 20 januari 2025, 21:20 uur
De politieke uitstapjes heb ik weg gehaald. Oprechte dank aan allen voor het zelf-corrigerend vermogen!
0
Deranged
geplaatst: 24 januari 2025, 18:55 uur
Mijn mensen vinden mijn mensen de bom.
Zo van yes ik ben een awesome bitch.
Zeg je dan letterlijk tegen jezelf bitch.
Begin je te glowen in de nacht als een baken van hoop en ongebreidelde coolheid.
Steunpilaar voor de gemeenschap.
Zo van yes ik ben een awesome bitch.
Zeg je dan letterlijk tegen jezelf bitch.
Begin je te glowen in de nacht als een baken van hoop en ongebreidelde coolheid.
1
geplaatst: 26 januari 2025, 21:26 uur
Deranged schreef:
Ik heb werkelijk geen idee over welke gemeenschap je het hebt, maar als jij er maar gelukkig mee bent.
1
geplaatst: 8 februari 2025, 04:28 uur
Na een tijdje 'op zwart' gestaan te hebben, weer een avatar.
Opnieuw een stukje platenhoes, afkomstig van:
Jackson Browne - Lives in the Balance (1986) - MusicMeter.nl
Waarmee genoeg gezegd moet zijn, denk ik.
Opnieuw een stukje platenhoes, afkomstig van:
Jackson Browne - Lives in the Balance (1986) - MusicMeter.nl
Waarmee genoeg gezegd moet zijn, denk ik.
2
geplaatst: 10 februari 2025, 23:24 uur
0
Deranged
geplaatst: 26 februari 2025, 05:35 uur
Nog steeds de super champ romanticus met de love story van mijn leven gaande met ridders op paarden en witches en draken.
En heel veel magie en sparkle dingen.
En de voorvechters van skraalove rechten oftewel schrale mensen die zich kunnen laten scratchen als een oude funk disco record.
En heel veel magie en sparkle dingen.
En de voorvechters van skraalove rechten oftewel schrale mensen die zich kunnen laten scratchen als een oude funk disco record.
2
Deranged
geplaatst: 1 maart 2025, 08:28 uur
Momenteel toch even een andere.
Alle eerdere toelichtingen blijven wel van toepassing ook op deze.
Alle eerdere toelichtingen blijven wel van toepassing ook op deze.
0
Deranged
geplaatst: 19 maart 2025, 14:13 uur
In het dagelijks leven word ik vuil aangekeken door mensen die mij verder totaal niet kennen maar wel weten hoe ik eruitzie.
Vanwege hoe ik eruitzie.
Blijkbaar.
En ik word natuurlijk vuil aangekeken hier op deze site bijvoorbeeld door mensen die mij verder ook niet kennen maar dan weer wel weten tot op zekere (beperkte) hoogte waar ik voor sta en waar ik toe in staat ben.
Staat voor mij voor balans en symmetrie.
Bevestiging van hen dat ik mijn zaakjes op orde heb niets meer en niets minder.
Klaar om te gaan.
Plaatje klopt gewoon.
Vanwege hoe ik eruitzie.
Blijkbaar.
En ik word natuurlijk vuil aangekeken hier op deze site bijvoorbeeld door mensen die mij verder ook niet kennen maar dan weer wel weten tot op zekere (beperkte) hoogte waar ik voor sta en waar ik toe in staat ben.
Staat voor mij voor balans en symmetrie.
Bevestiging van hen dat ik mijn zaakjes op orde heb niets meer en niets minder.
Klaar om te gaan.
Plaatje klopt gewoon.
0
Deranged
geplaatst: 19 maart 2025, 15:09 uur
Je ziet ook wel dat er een periode van rouw afgekondigd kan worden door een van beide partijen wanneer zij eenmaal de andere zijde van mijn persoon bereiken.
https://i.postimg.cc/nz5HjgGT/IMG-3898-Copy.jpg
Ze zullen dan de persoon moeten begraven die zij hoopten dat ik ging zijn en dat kan pijn doen.
https://i.postimg.cc/nz5HjgGT/IMG-3898-Copy.jpg
Ze zullen dan de persoon moeten begraven die zij hoopten dat ik ging zijn en dat kan pijn doen.
0
geplaatst: 20 maart 2025, 20:45 uur
Deranged schreef:
In het dagelijks leven word ik vuil aangekeken door mensen die mij verder totaal niet kennen maar wel weten hoe ik eruitzie.
Een van de redenen waarom vrouwlief en ik niet meer in Nederland wonen...
2
Deranged
geplaatst: 20 maart 2025, 20:59 uur
Grauwe gap Berend met geen benul of controle over zijn gelaat spasmen.
Sitting duck hulpeloos huppelend hertje in deze wereld wachten op de dag van de grasmaaier.
Sitting duck hulpeloos huppelend hertje in deze wereld wachten op de dag van de grasmaaier.
1
geplaatst: 5 april 2025, 03:21 uur
* denotes required fields.