menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
avatar van Timo710
Omdat Talib Kweli een hele dope MC is. En de advance van z'n nieuwe album de shit is!

avatar van musicfriek
Snoopy associeer ik met jazz (een genre waar ik momenteel veel mee bezig ben) en vind die hond gewoon cool. Dat lieve kleine gele vogeltje is zijn beste vriend en die heet: Woodstock

avatar van Arno
Ik vind King Crimson natuurlijk een geweldige band, maar ik ben ook altijd al heel gefascineerd geweest door de Court-hoes. Nog even gespiegeld, en dan leek het mij wel een passende avatar.

Mojo Pin
Lou Reed. Omdat het een baas is.

avatar van sq
sq
Ook ik heb mijn avatar van een hoes (Change - The Glow of Love). Ik heb de hoes altijd heel mooi gevonden, en wat ook wel meespeelt is dat het een (bij mij 5*) album is dat verder bijna niemand schijnt te kennen (aldus beschouw ik het dan net iets méér als mijn eigen symbooltje). Tenslotte is het een disco-album en ik wil mijn reputatie als eerste discofreak op de MuMe wel een beetje in ere houden.


(edit ook nog)
Het plaatje was heel en vogue voor zijn tijd (1980) maar voor nu toch net ietwat opvallend uit de tijd (Airbrushtechniek, waar zie je t nog?). Ik vind dat ook wel bij mij passen, eigenlijk.

avatar van herman
Mijn avatar is de hoes van Primal Scream's Screamadelica, wat naast een geweldige plaat ook een van de belangrijkste platen uit mijn collectie is. Vanwege het historische belang (overgang van rock naar dance) en ook omdat het afkomstig is uit de tijd dat ik begon met muziek luisteren.

avatar van Paap_Floyd
dvdschaaf schreef:
Het leek me wel leuk om te weten waarom gebruikers van dit forum juist voor die bepaalde avatar hebben gekozen...

Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen, omdat ik al jáááren fan ben van zijn comedy's . Van The Young Ones via Filthy Rich & Catflap, naar het meesterlijke Bottom (mijn all-time-favorite) en bijv. Alan B'Stard. Ook was hij hoofdrolspeler in de clip van Art of Noise (Peter Gunn -theme)

Ik zag Osiris Apis met de cast van Little Brittain ook zo'n geweldige comedy.
Ha tof Bottom is briljant. Daarom deze. (okee niet beste kwailteit )

avatar van Comrade
Omdat een duif een dom beest is.

avatar van John Doe
herman schreef:
Mijn avatar is de hoes van Primal Scream's Screamadelica, wat naast een geweldige plaat ook een van de belangrijkste platen uit mijn collectie is. Vanwege het historische belang (overgang van rock naar dance) en ook omdat het afkomstig is uit de tijd dat ik begon met muziek luisteren.
leuk plaatje voor zoeen kleine avatar.

Verder een plaat die ik al een tijdje wil horen.

avatar van tnf
tnf
Ik vond het gewoon een chique plaatje (overigens genomen van een modellenbureau-site). Ik houd van dat soort ouderwetse glamour. Zelf heb ik er een oordopje bij getekend.

Edris
Omdat ik het plaatje mooi vind.

avatar van herman
John Doe schreef:
leuk plaatje voor zoeen kleine avatar.


Ja, het moest ook wel iets herkenbaars en duidelijks zijn, natuurlijk. Ik zie hier de mooiste kunstwerkjes langskomen, maar door het kleine formaat komt het lang niet altijd over.

avatar van Shangri-la
Ik heb deze genomen omdat ik hem mooi vind, herkenbaar en hem goed uit vind komen op het kleine avatar vlak (rustig).

avatar van Snowblood
Omdat Infernal Love mijn lievelingsalbum is. Het is ook mijn avatar op het dvdforum en vind het ook een mooie cover/avatar.

avatar van Exfrozen
Splinter Cell, omdat het gewoon één van de meest meeslepende games is die ik ken.
Deel 1 briljant zou zeer waarschijnlijk een mooi plekje in mijn Top-10 krijgen *kuch*-----Gamesmeter-----*kuch*

Relax
Omdat ik niet op hem lijk.

avatar van Jazper
Mijn avatar is een stukje foto. De foto heb ik gemaakt met mijn mobiele telefoon en ik was er erg tevreden over. Het is ook de foto die mijn beeldscherm opfleurt als ik mijn computer opstart. Dan ziet ie er zo uit

(afbeelding)

avatar van P Jay
Omdat ik enkele weken terug -na een paar commentaren op berichten of meningen- bestempeld werd als een soort smaakpolitie van de hiphop.

Ik vond dat wel grappig, vandaar mijn ietwat ironische (doch zonder ook maar enige rancune, eerder als grap) afbeelding.

avatar van KampF
Hier ben ik in het klein
Ik draai plaatjes op een dies.
Dat was het weer.

avatar van deric raven
Deric Raven is afgeleid van Eric Draven; wat een personage uit de film The Crow is.
Dus raven en kraai.
Op zoek gegaan naar een mooi plaatje van een van beide vogels, en toen deze kraai tegen gekomen.
Is volgens mij niet van iets bekends.

avatar van Fianosther
Omdat het een zeer aardig gelukte plaat is uit de reeks testfoto's van m'n nieuwe camera. Plus het feit dat het een gitaar is en dat dit een muzieksite is.

Omdat "meh." het geniaalste en meest functionele woord in de gescheidenis van het internet is! Het is namelijk een universeel antwoord op elke mogelijke vraag. En de punt maakt het natuurlijk helemaal af.

Uit The Simpsons:

Homer: Kids, how would you like to go... to Blockoland!
Bart & Lisa: Meh.
Homer: But the TV. gave the impression that--
Bart: We said "meh".
Lisa: M-E-H. Meh.

avatar van UndahCovah
Omdat er in de CD-inlay van X&Y een mooi alfabet stond van een leuke code. Toen heb ik helemaal zelf in paint met die kleurcode iets geschreven. Iedereen die X&Y van Coldplay gekocht heeft moet nu zn CD-inlay pakken en mijn avatar gaan vertalen

Avatar Groot

avatar van grovonion
obsessed schreef:
Omdat "meh." het geniaalste en meest functionele woord in de gescheidenis van het internet is! Het is namelijk een universeel antwoord op elke mogelijke vraag. En de punt maakt het natuurlijk helemaal af.

Uit The Simpsons:
(quote)
weer iets bijgeleerd

avatar van grovonion
Ik woon al een tijdje in China en studeer de taal (als hobby). Ik wou dus een of ander Chinees karakter gebruiken. Laatst vond ik een nectarine in een plaatselijke supermarkt die dit teken (fu? - vraagteken geeft toon aan) had ingebrand. Het karakter betekend zoiets als "good fortune" of zo. Heb de nectarine gekocht, een foto van gemaakt (zwaar overbelicht), wat bewerkt en sindsdien is het mijn avatar.

Dr.Greenthump
Cool, grappig om dit allemaal te lezen

avatar van dvdschaaf
Jazper schreef:
Mijn avatar is een stukje foto. De foto heb ik gemaakt met mijn mobiele telefoon en ik was er erg tevreden over. Het is ook de foto die mijn beeldscherm opfleurt als ik mijn computer opstart. Dan ziet ie er zo uit
(afbeelding)


Waarvan is die foto? Een brand of zo???Of is het de zon??

avatar van luc011190
Ik vind Fight Club een toffe film, maar niet uitzonderlijk geniaal. Het personage van Marla, en in het bijzonder deze foto, vind ik wel heel intrigerend.

DutchViking
Waarom ik voor Guinness heb gekozen, is een goede vraag. Het antwoord ligt voor de hand, maar ik zal proberen er een wat bredere uitleg voor te geven. Het komt erop neer dat ik graag in een pub, bij voorkeur een Ierse, vertoef en een pub zonder Guinness is natuurlijk niet compleet Sowieso spreekt de relaxte sfeer in een Ierse pub me erg aan. Toen ik twee jaar geleden in het pubwalhalla Dublin was, merkte ik meteen welke belangrijke plek een pub inneemt in het dagelijkse leven aldaar.

Een Irish pub is veel meer dan een kroeg, het is al enkele eeuwen lang een ontmoetingsplaats, een plek waar je niet zelden ook goed kunt eten. Vooral mijn bezoek aan Temple Bar, waar de beste uitgaansgelegenheden van Dublin te vinden zijn, was een unieke ervaring. Altijd live muziek, altijd een prima en relaxte sfeer en bovenal de unieke inrichting maken Temple Bar ‘the place to be’ voor een Guinness-liefhebber.

Pubs zijn er in alle soorten en maten, van hippe tot traditionele inrichting. Ze hebben echter één ding gemeen: overal hoor je (live-)muziek, niet zelden de karakteristieke Ierse folkmuziek, die van generatie op generatie overgaat en anno 2007 nog springlevend is, zonder oubollig te klinken.

Ierland in het algemeen, en Dublin in het bijzonder, hebben mijn hart gestolen en ik zal er dan ook zeker eens teruggaan. Ik heb menig pub in Nederland en België bezocht, maar ondanks de Guinness die ze er schenken, komt slechts een enkeling in de buurt van de pubs die ik in Cork, Galway, Dublin en elders op het groene eiland heb mogen bewonderen. De sfeer in een authentieke Ierse pub is niet te beschrijven, die moet je beleven. Toen ik Temple Bar ‘beleefde’, wist ik genoeg: ooit keer ik hier terug.

Maar even terugkomend op Guinness, dat is naar mijn gevoel toch wel een biertje dat je moet leren drinken. Ik weet nog dat ik de eerste keer Guinness dronk en het ongelooflijk goor vond, het gevoel dat ik ook had toen ik voor de eerste keer bier dronk. Uiteindelijk is echter alles goed gekomen

avatar van Exfrozen
DutchViking schreef:
Waarom ik voor Guinness heb gekozen...............

Leuk!

Komt de Irish Pub in Eindhoven een beetje in de buurt?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:04 uur

geplaatst: vandaag om 03:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.