menu

De Site / Gebruikers / In wiens profile zit je regelmatig te koekeloeren?

zoeken in:


Rene1979


Thanks dat is check ook een insta @waxcollector dan zie je wat er zoal in de collectie zit

bennerd
Rene1979 schreef:
(quote)


Thanks dat is check ook een insta @waxcollector dan zie je wat er zoal in de collectie zit
Doe ik al een tijdje, altijd goede content

Rene1979
bennerd schreef:
(quote)
Doe ik al een tijdje, altijd goede content


Dan ben je dubbel aan het kijken
Thanks!!

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
In mijn updates volg ik -SprayIt-, bennerd, brooklyn, Dakduivel, Dreten Bukgat, Gyzzz, I-do-not-exist, Improvision, kemm, luc011190, thgryda, en tomtom137, maar niet al deze gebruikers zijn nog (actief) aanwezig op de site. Dit zijn denk ik wel de users waar ik het meeste heb weggepikt qua luistervoer - of, zoals in het geval van bijv. kemm of bennerd, mensen die ik volg omdat ik gewoon graag hun berichten lees.

Verder volg ik de Afrekeninglijsten van herman, Titmeister, en Dance Lover graag, omdat er altijd wel wat moois tussen zit. En ook als Teunnis, trebremmit, Koenr en Masimo ergens posten let ik extra goed op!

Ook ex-user tuktak mag hier w.m.b. niet ontbreken, daar heb ik bizar veel goede muziektips van weggesnoept.

avatar van -SprayIt-
Rene1979 = @waxcollector? Nice!

Rene1979
-SprayIt- schreef:
Rene1979 = @waxcollector? Nice!


Yes… that’s me… ik wist niet dat mensen hier dat account kende

bennerd
panjoe schreef:
Ook ex-user tuktak mag hier w.m.b. niet ontbreken, daar heb ik bizar veel goede muziektips van weggesnoept.
Zeer zeker! Van hem, Sietse en sxesven vind ik het heel jammer dat de profielen niet helemaal meer te bekijken zijn. Behalve als je hun usernummer nog kent, dan kan je de toevoegingen en recensies nog zien, als ik het goed heb.

Tot voor kort zou ook lambf / lambfv2 in dat lijstje moeten staan, maar nu dus niet meer.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
sxesven was ik alweer vergeten, dat was ook een super sympathieke guy met een goeie smaak en die ook nog eens open stond om andere dingen te proberen.

avatar van GrafGantz
Ik, die door niemand genoemd wordt:


avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Oh ja en weet je wie ook een topper is, die goeie ouwe GrafGantz.

avatar van GrafGantz
panjoe schreef:
Oh ja en weet je wie ook een topper is, die goeie ouwe GrafGantz.


Valt wel mee hoor, ik kijk te veel films en series vandaag vrees ik. Maar toch bedankt

lambfv2
bennerd schreef:
(quote)
Tot voor kort zou ook lambf / lambfv2 in dat lijstje moeten staan, maar nu dus niet meer.


Zou er maar niet al teveel hoop op vestigen, het is niet mijn bedoeling om hier heel actief te zijn Maar als je nog wat tips wilt PM je maar ofzo.

avatar van thgryda
panjoe schreef:
In mijn updates volg ik -SprayIt-, bennerd, brooklyn, Dakduivel, Dreten Bukgat, Gyzzz, I-do-not-exist, Improvision, kemm, luc011190, thgryda, en tomtom137, maar niet al deze gebruikers zijn nog (actief) aanwezig op de site. Dit zijn denk ik wel de users waar ik het meeste heb weggepikt qua luistervoer - of, zoals in het geval van bijv. kemm of bennerd, mensen die ik volg omdat ik gewoon graag hun berichten lees.

Verder volg ik de Afrekeninglijsten van herman, Titmeister, en Dance Lover graag, omdat er altijd wel wat moois tussen zit. En ook als Teunnis, trebremmit, Koenr en Masimo ergens posten let ik extra goed op!

Ook ex-user tuktak mag hier w.m.b. niet ontbreken, daar heb ik bizar veel goede muziektips van weggesnoept.


Nice bro. Ik ga wel terug wat vaker muziek luisteren en wat actiever worden. Alleen komt er zo weinig goed meer uit dat in mijn (en blijkbaar ons) straatje valt. Met die mumblerap scene van tegenwoordig heb ik echt weinig. Qua moderne artiesten dig ik alleen Kendrick, J. Cole, Krit, het eerdere werk van Logic,... En uiteindelijk zijn die zelfs al niet meer modern.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:16 uur

geplaatst: vandaag om 19:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.