De Site / Gebruikers / In wiens profile zit je regelmatig te koekeloeren?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 16:30 uur
- Aero
- bubbachups
- Sander B.
- L_T_B
- nevyn
en eigenlijk zo ongeveer iedereen die in de top100 gebruikers staat of vaak stemmen geeft aan albums van 2007.
- bubbachups
- Sander B.
- L_T_B
- nevyn
en eigenlijk zo ongeveer iedereen die in de top100 gebruikers staat of vaak stemmen geeft aan albums van 2007.
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 16:34 uur
Ik volg eigenlijk alle regelmatig postende users wel, maar iets meer in het bijzonder misschien:
- Musicfriek
- Herman
- El Ninjo
- Tribal Gathering
- Toon1
- The Scientist
- aERo
- Paap_Floyd
- Edwin
- Herman
- Dynamo d
- Obsessed
- Musicfriek
- Herman
- El Ninjo
- Tribal Gathering
- Toon1
- The Scientist
- aERo
- Paap_Floyd
- Edwin
- Herman
- Dynamo d
- Obsessed
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 21:09 uur
Nakur
The Scientist
Sietse
Paalhaas
eviljoke
bubbachups
blabla
fredpit
Twilight
The Scientist
Sietse
Paalhaas
eviljoke
bubbachups
blabla
fredpit
Twilight
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 23:36 uur
Kos
Niek
herbertwest
FunkyMonk
raffael77
ewalk
waxs
Harco
......
.....
....
..
.
Niek
herbertwest
FunkyMonk
raffael77
ewalk
waxs
Harco
......
.....
....
..
.
0
geplaatst: 18 augustus 2007, 14:48 uur
naast eerdergenoemden volg ik de laatste tijd alles van Harald en George
hun posts bij dezelfde platen zijn erg vermakelijk een beetje commentaar zoals de 2 muppet oudjes
hun posts bij dezelfde platen zijn erg vermakelijk een beetje commentaar zoals de 2 muppet oudjes

0
geplaatst: 18 augustus 2007, 14:57 uur
shinybeast schreef:

Verder de vorige keer helemaal vergeten sq te noemen.
0
geplaatst: 18 augustus 2007, 16:04 uur
Wat muziek betreft vooral:
- Shinybeast
- Toon1
- Paalhaas
- Obsessed
- Schizodeclown
- Omayyad ("vroeger")
- Shinybeast
- Toon1
- Paalhaas
- Obsessed
- Schizodeclown
- Omayyad ("vroeger")
0
geplaatst: 18 augustus 2007, 18:43 uur
Ik ben eigenlijk wel een echte koekeloereraar. Het meest waarschijnlijk bij Herman, Levenvergeten, Yak, John Doe, Electro_, KampF, Oruiz, Brooklyn en T.O.
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 18:15 uur
Als ik me in een genre wil verdiepen, zoek ik de bijbehorende user 
Electro:
Luc011190
herman
Electro_
Hippe indie, freakfolk:
Yak
Astronaut
nevyn
Koenr
handsome_devil
60s:
Toon1
Experimentele muziek(is jazz, avant-garde e.d.):
Paalhaas
HipHop:
waxs

Electro:
Luc011190
herman
Electro_
Hippe indie, freakfolk:
Yak
Astronaut
nevyn
Koenr
handsome_devil
60s:
Toon1
Experimentele muziek(is jazz, avant-garde e.d.):
Paalhaas
HipHop:
waxs
0
geplaatst: 21 augustus 2007, 22:21 uur
titan schreef:
Bij bijna niemand eigenlijk, in een profiel staat tenslotte nauwelijks informatie. Hooguit kijk ik bij hun stemmen. Ik volg wel een aantal gebruikers bovengemiddeld.
Bij bijna niemand eigenlijk, in een profiel staat tenslotte nauwelijks informatie. Hooguit kijk ik bij hun stemmen. Ik volg wel een aantal gebruikers bovengemiddeld.
Herkenbaar: ik wil de stemmenlijstjes van geestverwanten wel eens bekijken maar verder eigenlijk niet. Ik kom medegebruikers toch wel tegen bij de albums zelf. Zou ik hier namen gaan neerzetten dan zijn dat gewoon mume-maatjes en daar hebben we al een topic over. Dat zijn bij mij mensen die ik om diverse redenen volg (en dat hoeft niet persé een overeenkomstige smaak te zijn).
Puur de profieltjes: nee, nauwelijks (op die stemlijsten dus na zo af en toe).
En om gemaster een hart onder de riem te steken: ja, bij jouw berichtjes let ik altijd net even wat meer op, dus toch......

0
djeffibrelich
geplaatst: 1 september 2007, 13:27 uur
-mojo pin
-feeder
-kid a(cid)
omdat deze heren weten wat de echte meesterwerkjes zijn.
-feeder
-kid a(cid)
omdat deze heren weten wat de echte meesterwerkjes zijn.
0
geplaatst: 25 september 2007, 22:01 uur
De laatste tijd ook meer en meer in dat van:
- Safri
- dix
- Safri
- dix
0
geplaatst: 25 september 2007, 22:17 uur
Kom hier sowieso wat minder de laaste tijd, dus erg veel profielen volg ik niet meer zo, maar dan voornamelijk van:
- tovenaar
- goodfella
Heel af en toe kijk ik wel eens bij anderen, vooral vaak doordat er ergens van hen een stem staat die ik niet verwacht had.
Verrast me een beetje dat brooklyn mijn profiel volg, ik heb bij hem vooral een electro image in m'n hoofd, toch niet het genre dat mij nauw aan het hart ligt. Misschien toch eens wat vaker in je stemmenlijst kijken dan
- tovenaar
- goodfella
Heel af en toe kijk ik wel eens bij anderen, vooral vaak doordat er ergens van hen een stem staat die ik niet verwacht had.
Verrast me een beetje dat brooklyn mijn profiel volg, ik heb bij hem vooral een electro image in m'n hoofd, toch niet het genre dat mij nauw aan het hart ligt. Misschien toch eens wat vaker in je stemmenlijst kijken dan

0
geplaatst: 25 september 2007, 22:33 uur
- Dieter
- Etiul
- Ummagumma44
- Kasperbert
- Voltazy
- LZA
- Lukas
- Pruut
- Etiul
- Ummagumma44
- Kasperbert
- Voltazy
- LZA
- Lukas
- Pruut
0
fastpulseboy
geplaatst: 26 september 2007, 19:49 uur
JonnieBrasco schreef:
Ik vergeet er tientallen, maar als Yak, Sietse, Zachary Glass, fastpulseboy, Ruby1966 ergens een hoog cijfer voor geven dan dik kans dat ik dat ook geef.
Ik vergeet er tientallen, maar als Yak, Sietse, Zachary Glass, fastpulseboy, Ruby1966 ergens een hoog cijfer voor geven dan dik kans dat ik dat ook geef.
hmm.... moet ik toch wat vaker een stem uitbrengen dus.
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2007, 20:43 uur
nu niet opeens op niet leuke albums hoge stemmen gaan geven heh...straks is die jongen helemaal het padje kwijt.
0
geplaatst: 26 september 2007, 21:36 uur
Meestal ga ik kijken wie bij de albums die ik goed vind een berichtje post (tenzij het iemand is die een bericht in de trant van 'wat een bagger 0,5*!!!' is natuurlijk). Of zo eens kijken wie een bepaald goed album in z'n of haar top 10 heeft, en dan de rest van die top 10 eens uitproberen.
1
geplaatst: 26 september 2007, 22:05 uur
waxs
Chrisseh
MFPascal
herbertwest
Social_Mask
BoordAppel
hiphopmaster
J.M.
eazyfan
Chrisseh
MFPascal
herbertwest
Social_Mask
BoordAppel
hiphopmaster
J.M.
eazyfan
1
Jeve
geplaatst: 23 augustus 2021, 13:44 uur
Die van RuudC en Lennert; vooral hun marathons vind ik zeer de moeite waard.
0
geplaatst: 2 september 2021, 20:06 uur
Ik kijk in geen enkel profiel. Waarschijnlijk kijkt ook niemand in mijn profiel. Lig er niet wakker van.
0
geplaatst: 2 september 2021, 20:23 uur
Ik kijk regelmatig op de profielen van users die al jaren meelopen op deze site maar nog nooit een bericht hebben geplaatst. Het intrigeert me hoe sommigen toch trouw hun stemmen blijven uitbrengen en serieus in de muziek zitten, maar er de voorkeur aan geven zich stil te houden. Hulde aan deze rustige types. Niet iedereen hoeft het hoogste woord te hebben.
1
geplaatst: 2 september 2021, 20:50 uur
In m'n eigen. Ik blijf me er maar over verbazen wat een voortreffelijke muzieksmaak ik toch heb.
(en dat is niet om op te scheppen hoor)
(en dat is niet om op te scheppen hoor)
1
geplaatst: 2 september 2021, 21:32 uur
Michiel Cohen schreef:
Ik kijk in geen enkel profiel. Waarschijnlijk kijkt ook niemand in mijn profiel. Lig er niet wakker van.
Ik keek toevallig vandaag nog in je profiel!
0
geplaatst: 28 september 2021, 22:24 uur
Ik kijk niet in andermans profiel. Als iemand informatie kan halen door in mijn profiel te kijken vind ik dat dik in orde.
1
geplaatst: 29 september 2021, 10:32 uur
nlkink schreef:
Ik kijk niet in andermans profiel.
Ik kijk niet in andermans profiel.
Je mist heel wat op die manier!
8
geplaatst: 29 september 2021, 11:23 uur
* denotes required fields.