De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2008, 13:51 uur
Haha, er zaten al gaten in de muur en aangezien ik liever lui dan moe ben...
0
geplaatst: 2 januari 2008, 17:15 uur
Tof, zijn niet veel mensen die Steve Reich boven hun bed hebben hangen. 
Mooie cd collectie ook! Je bakkie met vinyl (zie ik daar Aaron Martin vooraan staan?) mag overigens wel wat voller Joost, laat dat een goed voornemen zijn voor 2008.

Mooie cd collectie ook! Je bakkie met vinyl (zie ik daar Aaron Martin vooraan staan?) mag overigens wel wat voller Joost, laat dat een goed voornemen zijn voor 2008.

0
geplaatst: 2 januari 2008, 17:51 uur
haha dank jullie beide. En ja dat is Cello Recycling/Cello Drownung bezorgd door onze eigen Sietse
0
geplaatst: 2 januari 2008, 17:54 uur

Foto's van de benedenverdieping. Binnenkort komt mijn nieuwe cd-kast(je). Als die er staat zal ik er ook een fotootje van maken.
0
Ace
geplaatst: 7 januari 2008, 21:48 uur
In De Site > Gebruikers > MusicMeter fotoboek:
Daar ik pas verhuisd ben (en helaas nu twee huizen heb
), zal ik weer eens een nieuwe toevoeging doen voor de serie MusicMeter Cribs! Het is allemaal nog wat kaal aan de muren, maar daar moet nog even goed over nagedacht worden 
De badkamer...

De keuken...

Mijn grote vriend Lennon in zijn nieuwe toko!

Het rustoord...

Toilet!

De woonkamer met de bruine bank waarop ik uren muziek luister

Daar ik pas verhuisd ben (en helaas nu twee huizen heb
), zal ik weer eens een nieuwe toevoeging doen voor de serie MusicMeter Cribs! Het is allemaal nog wat kaal aan de muren, maar daar moet nog even goed over nagedacht worden 
De badkamer...

De keuken...

Mijn grote vriend Lennon in zijn nieuwe toko!

Het rustoord...

Toilet!

De woonkamer met de bruine bank waarop ik uren muziek luister

0
geplaatst: 7 januari 2008, 22:54 uur
0
Sheplays
geplaatst: 7 januari 2008, 22:58 uur
Alleen als mijn bericht dan ook mee mag, anders staat het zo vreemd 

0
Ace
geplaatst: 7 januari 2008, 22:58 uur
Dank jullie! Het is nog niet helemaal af, maar dat komt de komende weken wel... 
Oeps, dat had ik even niet gezien
Mods? 

Oeps, dat had ik even niet gezien
Mods? 
0
Ace
geplaatst: 9 januari 2008, 12:28 uur
Bedankt! Het is allemaal wat kaal aan de muren, zoals ik al zei. Zonder overdadig te willen worden moet er nog maar wat zwartwit-foto's van wat helden her en der komen... Verder zoek ik nog een wijnkastje voor onder die klok. Niet dat ik vaak wijn drink, maar het staat wel interessant.
Die WC is overigens naar mijn eigen idee. Het moet je smaak zijn, maar ik ben tevreden over het eindresultaat!
Die WC is overigens naar mijn eigen idee. Het moet je smaak zijn, maar ik ben tevreden over het eindresultaat!
0
geplaatst: 9 januari 2008, 16:17 uur
Waar hangt die Feyenoord poster nou? En zeg nou niet op het toilet, want daar hangt een Beatles poster.. euh.. kalender.
0
geplaatst: 9 januari 2008, 17:36 uur
Cygnus schreef:
Kijk nog eens goed naar dat wc-papier...
Kijk nog eens goed naar dat wc-papier...
Mooi, die Feyenoord logo's op het wc-papier. Als je je kont hebt afgeveegd, krijg je het ajax logo erop te staan.
0
geplaatst: 23 februari 2008, 10:21 uur
http://www.dimo.nl/item.asp?ProvincieSelect=1&ArtikelID=2017183&intCategorieID=881&intSkip=0&WijkSelect=&StraalRondom=0&editVanaf=0&editTot=100000000&SortOrder=9&SortOrderDesc=0&ZoekItem=all&RowIndex=4&landid=1
Ik heb ons huis maar te koop gezet, want ik had zelf geen zin om foto´s te maken.
Ik heb ons huis maar te koop gezet, want ik had zelf geen zin om foto´s te maken.
0
geplaatst: 23 februari 2008, 19:16 uur
rayman schreef:
http://www.dimo.nl/item.asp?ProvincieSelect=1&ArtikelID=2017183&intCategorieID=881&intSkip=0&WijkSelect=&StraalRondom=0&editVanaf=0&editTot=100000000&SortOrder=9&SortOrderDesc=0&ZoekItem=all&RowIndex=4&landid=1

Nu weten we eindelijk waar jij musicmetert

0
geplaatst: 23 februari 2008, 20:17 uur
Nooit geweten dat jij achter zo'n klein k*t-tafeltje in een hoekje van de kamer moest werken 

0
geplaatst: 11 maart 2008, 13:26 uur
rayman schreef:
Kijk nog maar eens goed, want hij is verkocht! http://www.dimo.nl/item.asp?ProvincieSelect=1&ArtikelID=2017183&intCategorieID=881&intSkip=0&WijkSelect=&StraalRondom=0&editVanaf=0&editTot=100000000&SortOrder=9&SortOrderDesc=0&ZoekItem=all&RowIndex=4&landid=1

* denotes required fields.