De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2007, 22:21 uur
Mijn eerste ingeving was de Herengracht (daar heb je een aantal mooie huizen, dat soort bomen), maar daarvoor lijkt het huis aan de overkant me te dichtbij. 

0
geplaatst: 20 september 2007, 22:51 uur
divart schreef:
Lekkere van dit soort huizen is wel dat, ook al is de mooie spiltrap nogal smal, de plafonds allemaal tussen de 3 en 3,5 meter hoog zijn.
Lekkere van dit soort huizen is wel dat, ook al is de mooie spiltrap nogal smal, de plafonds allemaal tussen de 3 en 3,5 meter hoog zijn.
Dat vind ik een nadeel aan het pand waar ik nu woon: het is heel laag, terwijl ik hiervoor in een ander oud pand woonde (voorheen een weeshuis): ook authentiek met schitterende details en één en al raampartij met dat kenmerkende latjeswerk er in en vooral zeer hoge plafonds. Zo ruimtelijk. Dat mis ik nu wel een beetje. Maar goed, mijn huidige pand heeft weer andere leuke dingen, mij hoor je niet klagen

Die badkamer van divart is wel heel erg mooi!!!
Nog maar eentje van mij dan:

Hierin een deel van mijn cd-collectie.
0
geplaatst: 20 september 2007, 23:38 uur
Een heer moet natuurlijk wel een beetje op stand wonen

Vind het huis van Aero toch ook bijzonder fraai. Laag plafond is niet alles, maar wel makkeijk als je het moet witten
En die balken zijn erg mooi.
0
geplaatst: 20 september 2007, 23:52 uur
0
geplaatst: 20 september 2007, 23:58 uur
divart schreef:
Mooi. Was dat hele pand van jullie? Lijkt me flink groot.
Mooi. Was dat hele pand van jullie? Lijkt me flink groot.
Nee, woonde in het hoek gedeelte: 1e etage woonkamer plus keuken en zolder-gedeelte de slaapkamers en badkamer (zeg maar tot aan de regenpijp vanaf de hoek gezien en gedeelte begane grond niet meerekenen).
Mooi pand ook....
0
geplaatst: 21 september 2007, 08:11 uur
Kijk is waar ik woon.

Ik blijf het zeggen maar wat heb jij toch een prachtig huis!
Maar jij ook hoor eric

0
geplaatst: 21 september 2007, 16:36 uur
JohnWilliams schreef:
Kijk is waar ik woon.
(quote)
Kijk is waar ik woon.
Leiden is goed vertegenwoordigd op MuMe

0
geplaatst: 26 september 2007, 22:19 uur
Zoals beloofd:
Speciaal voor Aero een stukje witte houten vloer

Speciaal voor Aero een stukje witte houten vloer

0
geplaatst: 27 september 2007, 00:02 uur
Als ik me er aan ga wagen vraag ik nog wel om details 
Ziet er goed uit............
Het vraagt wel om een complete verhuizing van spullen als het zover is, dus voorlopig stel ik het nog maar even uit.

Ziet er goed uit............
Het vraagt wel om een complete verhuizing van spullen als het zover is, dus voorlopig stel ik het nog maar even uit.
0
geplaatst: 29 september 2007, 17:25 uur
Mijn wc had nog geen deksel. Deze zag ik toevallig in de bouwmarkt liggen.

0
geplaatst: 31 december 2007, 16:34 uur
Een tijdje terug ben ik verhuisd en ik heb de boel inmiddels zodanig op orde dat ik mijn crib aan jullie durf te laten zien:

De zithoek

Eetgedeelte

Uitzicht

De aanvervanging toe zijnde televisie

Slaapkamer

De zithoek

Eetgedeelte

Uitzicht

De aanvervanging toe zijnde televisie

Slaapkamer
0
geplaatst: 31 december 2007, 16:42 uur
Leuk die albumhoezen aan de muur. 
Cd kast ook geinig gedaan met grijs en wit. Kleine luidsprekers alleen in de zithoek, komt een album als Loveless daar wel overtuigend op over?

Cd kast ook geinig gedaan met grijs en wit. Kleine luidsprekers alleen in de zithoek, komt een album als Loveless daar wel overtuigend op over?
0
geplaatst: 31 december 2007, 16:45 uur
bubbachups schreef:

Het zijn kleine luidsprekers, maar het zijn er 5 in totaal (+ een subwoofer) die goed over de kamer staan verspreid en voldoende herrie produceren. Over het geluid heb ik niet te klagen.
0
geplaatst: 31 december 2007, 17:05 uur
Wat heerlijk om zulke cd-kasten te zien staan.
En toevallig dacht ik daarstraks nog aan het feit dat dit topic helemaal weggezakt is..... niet dus
En toevallig dacht ik daarstraks nog aan het feit dat dit topic helemaal weggezakt is..... niet dus

0
djeffibrelich
geplaatst: 31 december 2007, 17:54 uur
is dat de hoes van loveless die je hebt ingelijst?

prachtige crib cygnus.
mijn favoriete gedeelte is de zithoek , mooi dat rood met dat wit.

prachtige crib cygnus.
mijn favoriete gedeelte is de zithoek , mooi dat rood met dat wit.

0
geplaatst: 31 december 2007, 19:45 uur
Ja Lin, het is het werk meer dan waard.
Djeff, dat is inderdaad de hoes van Loveless.
Janine, ik ben vrij lang (1,90), en je ziet dat ik dus niet heb bespaard op de lengte van mijn bank.
Djeff, dat is inderdaad de hoes van Loveless.
Janine, ik ben vrij lang (1,90), en je ziet dat ik dus niet heb bespaard op de lengte van mijn bank.
0
SelmaDuim
geplaatst: 31 december 2007, 20:11 uur
Volgens mij doelt ze meer op de hoogte van de schilderijen (toch?). 

* denotes required fields.