De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 2 augustus 2009, 18:25 uur
Arno schreef:
Heel erg mooi (en behoorlijk luxueus!
). De negen platenhoezen aan de muur zijn wel echt leuk.
Heel erg mooi (en behoorlijk luxueus!
). De negen platenhoezen aan de muur zijn wel echt leuk.dank, dank. en het ziet er inderdaad best luxe uit, maar het zijn eigenlijk allemaal behoorlijk goedkope dingetjes van de ikea
alleen die stoelen waren wel prijzig (voor een student
), maar die heb ik gekregen als kado voor het halen van mijn propedeuse
jeko schreef:
Ah, ziet er allemaal leuk uit! En tof die elpees a/d muur! En zo te zien heb jij een echte fender in de hoek staan!
waarschijnlijk gebruikt voor het shine on taco gebeuren!
Ah, ziet er allemaal leuk uit! En tof die elpees a/d muur! En zo te zien heb jij een echte fender in de hoek staan!
waarschijnlijk gebruikt voor het shine on taco gebeuren!
Jep, is een fender, inderdaad gebruikt voor Shine on Taco en wordt nu gebruikt voor een elektrometalcoreproject dat ik samen met een vriend ben begonnen. Het eerste nummer dat we deels af hebben is een cover van Buma in Mijn Zak van De Jeugd van Tegenwoordig

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 19:30 uur
Mooi interieur en ook nog stijlvol ingericht. Erg mooi!
Waar heb je die LP-hangers vandaan?
Waar heb je die LP-hangers vandaan?
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 09:55 uur
En iemand die Big Black / Songs about Fucking aan de muur heeft hangen verdient mijn onvoorwaardelijk respect! Klasse!
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 12:24 uur

De laatste tijd zit ik erg graag op mijn balkon als alternatief voor het strand dat niet ver weg is of een terrasje bij een leuke tent (wat natuurlijk ook geweldig blijft als de zon schijnt).
Maar momenteel is niks zo lekker als m'n iPod op het dockstation te zetten, geluid niet te hard, en een boek plus drankje er bij.
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 12:30 uur
Mooi! Leuk ook die gestreepte bloempotten. 
Bank toevallig zelf gemaakt?

0
Ruby1966
geplaatst: 3 augustus 2009, 12:45 uur
Dat lijkt me heerlijk vertoeven daar, Eric!
En Madelon: erg gezellige/mooie kamer!
En Madelon: erg gezellige/mooie kamer!

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 13:23 uur
herman schreef:
Nee.
De ombouw rondom de airco heeft mijn partner wel zelf gemaakt: dat was natuurlijk een onding op het balkon en zo is het al een beter gezicht.
En als ik buiten een hapje wil eten doe ik dat hier:

Die kitscherige groene kabouter heeft dezelfde kleur als de muur in het kamertje waar je doorheen moet om op het balkon te komen

0
Sietse
geplaatst: 3 augustus 2009, 21:02 uur
Mooi groot balkon.
Die van mij is heel breed, maar niet zo diep waardoor ik niet zo twee stoeltjes of zo'n bank kwijt kan en vooral niet met de planten er bij.
Ook mooi met de planken op de vloer.

Die van mij is heel breed, maar niet zo diep waardoor ik niet zo twee stoeltjes of zo'n bank kwijt kan en vooral niet met de planten er bij.
Ook mooi met de planken op de vloer.

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 22:33 uur
Sheplays schreef:
Woah, wat een luxe, zo'n diep balkon! Leuk hoor!
Woah, wat een luxe, zo'n diep balkon! Leuk hoor!
We hebben het laten uitbreiden want eerst was het minder diep en breed (tot aan de groene palen, alles daarbuiten is extra). In de diepte nu dik 1 meter er bij en in de breedte zo'n anderhalve meter.
Deze zomer is dus de eerste met de extra ruimte en het is inderdaad heerlijk! Een rijk gevoel.....
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 22:36 uur
Als Nostra volgeboekt zit dan eet ik mn spinaziesalade wel bij jou op 

0
geplaatst: 4 augustus 2009, 00:05 uur
Zie daar het verschil tussen een moderator en crewmember dames en heren

(Goed werk verricht in je tuin Paul, vooral de stenen zijn helemaal geweldig
)
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 15:00 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 17:18 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 22:00 uur
Heel mooi GrafGantz. En nu maar lekker genieten geblazen maar lijkt mij. Zet een heerlijk muziekje op en vergeet heel, maar dan ook heel even MusicMeter.
Maar niet te lang!!!
Maar niet te lang!!!
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 22:08 uur
* denotes required fields.