De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2009, 12:36 uur
Haha, MuMe'ers hebben swagga!
Een aantal kamers hier behoren echt tot het ideaalbeeld van mijn woonruimte over pakweg vijftien jaar. Niet dat ik het verder zie gebeuren, een vergeeld matras in een Marseilliaans crackhuis behoort ook tot de mogelijkheden, en sowieso, wat zijn bezittingen nou eigenlijk, maar als het dan toch moet: dan zo. Een stoel, een muur van platen en een hi-fi set waarmee je gemakkelijk de studie van je eerstgeborene kan betalen.
Props!
Een aantal kamers hier behoren echt tot het ideaalbeeld van mijn woonruimte over pakweg vijftien jaar. Niet dat ik het verder zie gebeuren, een vergeeld matras in een Marseilliaans crackhuis behoort ook tot de mogelijkheden, en sowieso, wat zijn bezittingen nou eigenlijk, maar als het dan toch moet: dan zo. Een stoel, een muur van platen en een hi-fi set waarmee je gemakkelijk de studie van je eerstgeborene kan betalen.
Props!
0
geplaatst: 28 februari 2009, 12:37 uur
Oh ja, en foto's volgen later. Kamer is nog in opbouw (muren moeten nog geverfd en betagged worden, gordijnen, decks aangesloten, alles!), maar een overzicht van mijn huis is misschien wel aardig.
Edit:

Zo dan.
Ik woon met veertien anderen in een studentencomplex in Utreg. Typisch studentensfeertje, maar dan zonder het brallerige, het zelfbevlekkende, en met skateboarden, muziek (combinatie van punk, jazz, hiphop en electronische herrie), films en freaken als hoofdingrediënten. Het heeft lang geduurd, maar ik heb mijn huis gevonden.
Edit:

Zo dan.
Ik woon met veertien anderen in een studentencomplex in Utreg. Typisch studentensfeertje, maar dan zonder het brallerige, het zelfbevlekkende, en met skateboarden, muziek (combinatie van punk, jazz, hiphop en electronische herrie), films en freaken als hoofdingrediënten. Het heeft lang geduurd, maar ik heb mijn huis gevonden.
0
geplaatst: 28 februari 2009, 13:12 uur
Fantastisch, die tegenstellingen. Krijg je eerst het strakke, fantastische interieur en dito collectie (qua aantallen sowieso) van blabla, kom je daarna in de fascinerende wereld van Utrechtse studenten 

0
geplaatst: 28 februari 2009, 13:16 uur
Maar het ziet er gezellig uit en dat is het ook volgens mij
(met de muziek moet het helemaal goed komen).
Oow en ik ben jaloers op blabla
.
(met de muziek moet het helemaal goed komen). Oow en ik ben jaloers op blabla
.
0
geplaatst: 28 februari 2009, 14:37 uur
HaanHoen schreef:
Die Le Corbusier stoel is blijkbaar erg in trek. Mooie stoel inderdaad, al val ik toch meer voor het model van Mies van der Rohe
Die Le Corbusier stoel is blijkbaar erg in trek. Mooie stoel inderdaad, al val ik toch meer voor het model van Mies van der Rohe

Even lekker serieus op in gaan

Welke van Mies bedoel je? Ik neem dan al snel aan zijn Barcelona-stoel? Zodra je er in gaat zitten heb je al snel een andere mening vrees ik. Qua architectuur sla ik Ludwig Mies van der Rohe wel hoger aan overigens.
@blabla: ik ben al een tijdje aan het kijken naar een goede stoel uit de jaren 50 vandaar dat die van jou me zo in het oog sprong. Er goede vondst in de vuilbak. Een beetje opknappen is het dan wel waard. Oh ja... en je cd-collectie is ook wel aardig...

0
geplaatst: 28 februari 2009, 14:49 uur
we tigers schreef:
Welke van Mies bedoel je? Ik neem dan al snel aan zijn Barcelona-stoel? Zodra je er in gaat zitten heb je al snel een andere mening vrees ik. Qua architectuur sla ik Ludwig Mies van der Rohe wel hoger aan overigens.
(quote)

Inderdaad de Barcelona stoel, en die bijpassende ligbank is ook schitterend. Moet inderdaad zeggen dat het niet de meest comfortabele stoel is waar ik ooit in gezeten heb, maar het oog wil ook wat. Mooie spectaculaire gebouwen zijn vaak ook alles behalve praktisch

0
geplaatst: 28 februari 2009, 15:16 uur
Nosh schreef:
Oh ja, en foto's volgen later. Kamer is nog in opbouw (muren moeten nog geverfd en betagged worden, gordijnen, decks aangesloten, alles!), maar een overzicht van mijn huis is misschien wel aardig.
Feest der herkenning! Ik heb er nooit gewoond, maar had er wel studiegenoten. Ik heb nog jarenlang de muziek verzorgd op het etagefeest van een van die IBB flats.
0
geplaatst: 28 februari 2009, 20:16 uur
IBB
Mijn zusje woont daar en volgens mij kun je het als student weinig gezelliger treffen! De blokfeesten (volgens mij dezelfde feesten als sq bedoelt) zijn legendarisch...
Mijn zusje woont daar en volgens mij kun je het als student weinig gezelliger treffen! De blokfeesten (volgens mij dezelfde feesten als sq bedoelt) zijn legendarisch...
0
geplaatst: 28 februari 2009, 21:23 uur
Vast en zeker. Blokfeest ken ik niet als term, maar ik praat ook over langer geleden, en ik zat ook niet in de organisatie.
0
geplaatst: 28 februari 2009, 23:12 uur
Cygnus schreef:
IBB
IBB
Mijn zusje woont daar en volgens mij kun je het als student weinig gezelliger treffen! De blokfeesten (volgens mij dezelfde feesten als sq bedoelt) zijn legendarisch...Ik heb er al behoorlijk idiote dingen meegemaakt, ja

Toppunt: ik ben er tijdens mijn eerstejaar een docent tegengekomen die zelf ook nog maar net afgestudeerd was en straallazarus aan het eind van de avond bekende dat hij al onze tentamens kwijtgeraakt was en daarom onze cijfers bij elkaar verzonnen had

0
geplaatst: 10 maart 2009, 20:45 uur
Boven onze trap hebben we een origineel stukje kunst opgehangen... Een theedoek.

Het is een portret van een hele coole jezus gemaakt door Jeroen de Leijer.

Het is een portret van een hele coole jezus gemaakt door Jeroen de Leijer.
0
Frostyx
geplaatst: 29 maart 2009, 13:13 uur
aERodynamIC schreef:
Hmmm eigen huis en interieur op musicmeter....leuk!
Waar de musicmeter-fun plaatsvindt:
En vanachter de computer dit uitzicht:
[]
Hmmm eigen huis en interieur op musicmeter....leuk!
Waar de musicmeter-fun plaatsvindt:
En vanachter de computer dit uitzicht:
[]
Jij woont bij Bassie in de straat?
0
geplaatst: 29 maart 2009, 14:14 uur
Hij woont aan de andere kant van de haven (niet direct bij mij aan de overkant maar redelijk vlakbij).
Ik ben hem ook wel eens bij de kapper tegengekomen
Maar je bent blijkbaar bekend met de buurt
Ik ben hem ook wel eens bij de kapper tegengekomen

Maar je bent blijkbaar bekend met de buurt

0
geplaatst: 29 maart 2009, 21:03 uur
Veel gebeurd het laatste half jaar.
eerst:

Nu:

Achterzijde huis bekleed met schaaldelen, en werkplaats gerenoveerd( w.o. geheel nieuw dak:

en ook de de laatste ramen vernieuwd of voorzien van dubbel glas:

Nu bovenverdieping aan het isoleren en afwerken......
eerst:

Nu:

Achterzijde huis bekleed met schaaldelen, en werkplaats gerenoveerd( w.o. geheel nieuw dak:

0
geplaatst: 30 maart 2009, 17:39 uur
Bij het zien van zulke foto's vraag ik me af wat ik in een appartement doe... 

0
Sietse
geplaatst: 30 maart 2009, 21:09 uur
Nieuwe platenkast:

Oude platenkast met cd rekken (in de laden zitten nu compilatie cd's om ruimte te maken voor de rest)

Na zaterdag hoop ik wederom foto's te kunnen maken en dan met mijn nieuwe versterker en boxen erbij die ik dan wil gaan kopen

Oude platenkast met cd rekken (in de laden zitten nu compilatie cd's om ruimte te maken voor de rest)

Na zaterdag hoop ik wederom foto's te kunnen maken en dan met mijn nieuwe versterker en boxen erbij die ik dan wil gaan kopen

0
geplaatst: 6 mei 2009, 14:11 uur
Oldfart schreef:
eerst:
(afbeelding)
Nu:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
eerst:
(afbeelding)
Nu:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Gaaf man, prachtig plekje.
.
0
fastpulseboy
geplaatst: 6 mei 2009, 18:33 uur
@ sietse
ziet er gelikt uit!
maar die stoel...................wanneer gaat die naar de stort?
ziet er gelikt uit!
0
Sietse
geplaatst: 6 mei 2009, 21:01 uur
OldRottenhat schreef:
En zie ik daar de Akira-serie staan?!
En zie ik daar de Akira-serie staan?!
Ja
Woody schreef:
Zie ik daar een bowlingbal?
respect!
Zie ik daar een bowlingbal?
respect! Ja
Gekregen met mijn verjaardag toen ik 30 werd

fastpulseboy schreef:
@ sietse
ziet er gelikt uit!
@ sietse
ziet er gelikt uit!
Voorlopig niet omdat
1 Erfstuk (die stoel is misschien wel ouder dan jij en ik samen)
2 Ik anders niet genoeg zit plekken heb
3 Ik er geen last van heb
0
handsome_devil
geplaatst: 2 augustus 2009, 18:09 uur
hihi, ik heb een kamer!
zo ziet het eruit als je binnenkomt:

zithoekding:

cds:

leuk wandje:

de eigen koelkast die elke zichzelf respecterende student moet hebben, bed en wastafel:

boeken, platen, en nog drie kwart van mijn gitaartjes:

zo ziet het eruit als je binnenkomt:

zithoekding:

cds:

leuk wandje:

de eigen koelkast die elke zichzelf respecterende student moet hebben, bed en wastafel:

boeken, platen, en nog drie kwart van mijn gitaartjes:

0
geplaatst: 2 augustus 2009, 18:15 uur
Heel erg mooi (en behoorlijk luxueus!
). De negen platenhoezen aan de muur zijn wel echt leuk.
Ik ga in mijn kot/kamer vanaf 1 september, zal dan ook eens wat fotootjes plaatsen.
). De negen platenhoezen aan de muur zijn wel echt leuk.Ik ga in mijn kot/kamer vanaf 1 september, zal dan ook eens wat fotootjes plaatsen.
0
jeko
geplaatst: 2 augustus 2009, 18:17 uur
Ah, ziet er allemaal leuk uit! En tof die elpees a/d muur! En zo te zien heb jij een echte fender in de hoek staan!
waarschijnlijk gebruikt voor het shine on taco gebeuren!
waarschijnlijk gebruikt voor het shine on taco gebeuren!
* denotes required fields.