menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Netcapaciteitsproblemen zijn vaak vooral met de toevoer en minder met de afname. En je kunt inderdaad echt beter walstroom gebruiken dan zo'n smerige dieselmotor. In Den Haag wilden ze dat ook, maar echt een succes is het niet geworden.

Ik kan me van een jaar of twaalf geleden herinneren toen het grootste cruiseschip ter wereld vlakbij mijn werk (toen bij het Marconiplein) aanlegde. Bizar hoe groot die schepen zijn. Iets met menselijke maat... Voor mezelf moet ik er niet aan denken, ik vond met het pontje de Lek over al meer dan genoeg

Mjuman schreef:
In de omgeving van mijn ouders zat een echtpaar dat tweemaal p.j. met zo'n schip op cruise ging en als je hun verhalen dan hoorde, kon ik in ieder geval niet enthousiast worden - het scharnierde allemaal rond eten, entertainment en dolce far niente (dat dan imo een heel erg verplichtend karakter krijgt).

Een oud-collega van mij ging ook steevast met een cruise op vakantie, 2/3 keer per jaar. Wat ik zo hoorde, klonk voor mij ook niet echt interessant.

Over Stockholm gesproken: een paar jaar terug was ik er op vakantie en even in een kleine supermarkt (qua grootte vergelijkbaar als een AH to go) op Gamla Stan. Van het ene op het andere moment stonden er geen 5 maar 200 mensen binnen: allemaal Esten die net met een cruise waren aangekomen en koffie kwamen hamsteren. Was wel een aparte flashmob.

Misschien krijgen we Mssr Renard wel op dit bootje.

Het is voor het mariene leven toch ook erg verstorend die enorme kolossen?

Voor de lokale middenstand schijnbaar toch interessant, al had ik weer gelezen dat die toeristen van die boten juist niet aan land geld uitgaven, omdat ze aan boord al alles hebben.

Maat 200 coffee to go is wel goed voor de omzet.

Kronos schreef:
Misschien krijgen we Mssr Renard wel op dit bootje.

ja,hahahaha, maar nee natuurlijk.
Die cruiseconcerten zijn er wel veel merk ik trouwens: progrock, southern rock.

Maar ik ben maar klein, dus houd ook van klein. Ondanks mijn grote mond.

Kronos schreef:
Mooi, maar niet echt ontopic Mssr Renard. Voor fotografie is er dit topic.
!!!

https://i.imgur.com/ZPnfBdH.jpg

Halverwege ergens op de Lahnwanderweg (zie ook topic: Wandelen)

Mooi! Je bent toch niet geblesseerd?

musician schreef:
Mooi! Je bent toch niet geblesseerd?

Wandelstok ivm losse rotsen/stenen en natte bladeren. Je wilt niet 200 meter naar beneden glijden of vallen. Met zo'n stok heb je toch extra grip.

Ja ja.
Op zo'n eenzame hoogte ben ik meestal niet te vinden

musician schreef:
Ja ja.
Op zo'n eenzame hoogte ben ik meestal niet te vinden

Nu was ik met mijn vrouw, het was onze huwelijksreis. Maar sowieso hiken we altijd samen.

Door de dichte mist leken de toppen van de bergen niet zo hoog, omdat er geen uitzicht was.

https://i.imgur.com/xvRQSyP.jpg

Van harte nog!
Heb zelf eerst 30 jaar gehokt voor ik ging trouwen, je gaat niet over één nacht ijs.
Daarna kunnen je kinderen getuigen zijn, vooropgesteld, als eis, dat zo'n huwelijk niet de hele dag gaat duren...

Het is erg sprookjesachtig, met die mist in een herfsterig bos. Hoogtijd voor een kleine uitspanning, zou ik zeggen!

Mssr Renard schreef:
(quote)

Nu was ik met mijn vrouw, het was onze huwelijksreis. Maar sowieso hiken we altijd samen.

Door de dichte mist leken de toppen van de bergen niet zo hoog, omdat er geen uitzicht was.

(afbeelding)

Mysterieus! Iets dat ik zelf eigenlijk ook vaker moet doen in plaats van constant binnen op de telefoon zitten.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:56 uur

geplaatst: vandaag om 14:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.