menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Voor diegenen die het niet erg vinden, om de nieuwsgierigen onder ons (ja, ik geef het toe ) zichzelf op deze website te vertonen. Laat je zien!
Voorlopig zoek ik voor mezelf nog een oplossing. Mijn foto komt er zo snel mogelijk aan.
Wie wil de eerste zijn?

neo (crew)
Zie moviemeter foto album

Zie mijn hyves-profiel.

neo (crew)
En wat is een hyves profiel?

Goed, er dient toch iemand te starten

(afbeelding)

Gelukkig dat Savonarola niet in de buurt is

Yak
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: why you should NEVER post your picture on the internet deel 1 en deel 2.

LOL.....ga geloof ik ook maar een foto van mij zelf plaatsen. Ben benieuwd naar de creatievelingen

Yak
Bloompje schreef:

Voorlopig zoek ik voor mezelf nog een oplossing.

Je kunt 'm mailen naar GerwinF die hem vervolgens in het Moviemeter-smoelenboek plaatst. Mij en nog vele anderen vind je zoals gezegd hiero.

(afbeelding)

Wel stom, dat op imageshack.us, de grootte onder je foto blijft staan. Maar ik sta er op!

herman schreef:

Zie mijn hyves-profiel.

Gelukkig ken ik jou al .

ElMeroMero
Op de foto met een bril op is klaarblijkelijk weer in de mode zie ik

Uit solidariteit zal ik ook eens kijken of ik een toepasselijke afbeelding van mijzelf en mijn vier ogen in mijn bezit heb die ik hier met enig fatsoen kan plaatsten.

Zoniet, dan toch wel binnenkort hoop ik.

ElMeroMero schreef:

Op de foto met een bril op is klaarblijkelijk weer in de mode zie ik

MusicMeterNerds

blabla schreef:
(quote)

MusicMeterNerds

Sja, brillen, het is me wat

Verdorie, daar gaat mijn precieus opgebouwde imago van surfgrage, kippenvleugelvretende gladjekker

Hmmmmmmm kippenvleugeltjes.

*zit te denken aan een bezoek aan de KFC*

neo schreef:

En wat is een hyves profiel?

www.hyves.net[/url]

Het is zoiets als Myspace, maar dan erg populair in Nederland.

Zachary Glass schreef:
Sja, brillen, het is me wat

Maarja, wat is beter? als nerd door het leven gaan of op de tast, lijkt mij een simpele keus (ook al draag ik (nog) geen bril).

ElMeroMero schreef:
Op de foto met een bril op is klaarblijkelijk weer in de mode zie ik.

Jamaar jongens, dat is wel geen fashion statement he. Moest ik zonder bril door het leven gaan, ik was allang doodgereden of ergens ingevallen, etc, u begrijpt wat ik bedoel.
Drie jaar geleden (na negen jaar gebrild te hebben) heb ik daarna bijna twee jaar lenzen gedragen, maar toen was ik het zat en (ik vind mezelf overigens mooier met bril), en dus heb ik me toen een nieuwe (ik geef het toe) hippe bril aangeschaft! De lenzen heb ik nog voor als de zon schijnt .

Mijn haar is veel langer intussen (tijdelijk dan toch, woensdag gaat het er weer af) maar de bril heb ik nog altijd

(afbeelding)

Wat een brave foto's hier trouwens allemaal. Ik stel voor dat we het wat interessanter maken. Ik zal wel beginnen:

(afbeelding)

Dit ben ik met vriendjes tijdens ons uitje naar de Efteling in 2002. Ik ben degene met de modieuze gele schietbril.

(afbeelding)

Met een soort van bril.

Hoe orgineeeeel!

ElMeroMero
Zachary Glass schreef:

Verdorie, daar gaat mijn precieus opgebouwde imago van surfgrage, kippenvleugelvretende gladjekker

(afbeelding)

ElMeroMero? ik kan niet zien wat je gepost hebt...

Bij mij doet de foto het ook niet.

(afbeelding)

Leuke topic nu weet je ook eens tegen wie je praat. Dit ben ik met mij 4 snarig monster.

Heb je zulke lelijke ogen?

(afbeelding)

The one and only......bono the cat

starbright boy schreef:

Heb je zulke lelijke ogen?

Gansters gaan alijd Incognito.

Ruby1966
Dit loopt nog niet erg hè ? Kom op met die foto's !

(afbeelding)

Hoe doe je dat eigenlijk, zo'n foto plaatsen, zonder een link ofzo naar imageshack? Ik zal wel de 100e zijn met deze vraag

Gast
geplaatst: vandaag om 19:41 uur

geplaatst: vandaag om 19:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.