De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2005, 18:47 uur
Voor diegenen die het niet erg vinden, om de nieuwsgierigen onder ons (ja, ik geef het toe
) zichzelf op deze website te vertonen. Laat je zien!
Voorlopig zoek ik voor mezelf nog een oplossing. Mijn foto komt er zo snel mogelijk aan.
Wie wil de eerste zijn?
) zichzelf op deze website te vertonen. Laat je zien!Voorlopig zoek ik voor mezelf nog een oplossing. Mijn foto komt er zo snel mogelijk aan.
Wie wil de eerste zijn?
0
geplaatst: 1 juli 2005, 20:01 uur
Goed, er dient toch iemand te starten 

Gelukkig dat Savonarola niet in de buurt is

Gelukkig dat Savonarola niet in de buurt is

0
geplaatst: 1 juli 2005, 20:03 uur
0
geplaatst: 1 juli 2005, 20:53 uur
LOL.....ga geloof ik ook maar een foto van mij zelf plaatsen. Ben benieuwd naar de creatievelingen 

0
geplaatst: 1 juli 2005, 21:02 uur
0
geplaatst: 2 juli 2005, 12:44 uur
0
geplaatst: 2 juli 2005, 12:46 uur
0
ElMeroMero
geplaatst: 2 juli 2005, 16:56 uur
Op de foto met een bril op is klaarblijkelijk weer in de mode zie ik 
Uit solidariteit zal ik ook eens kijken of ik een toepasselijke afbeelding van mijzelf en mijn vier ogen in mijn bezit heb die ik hier met enig fatsoen kan plaatsten.
Zoniet, dan toch wel binnenkort hoop ik.

Uit solidariteit zal ik ook eens kijken of ik een toepasselijke afbeelding van mijzelf en mijn vier ogen in mijn bezit heb die ik hier met enig fatsoen kan plaatsten.
Zoniet, dan toch wel binnenkort hoop ik.

0
geplaatst: 2 juli 2005, 17:16 uur
blabla schreef:
MusicMeterNerds
(quote)
MusicMeterNerds

Sja, brillen, het is me wat

Verdorie, daar gaat mijn precieus opgebouwde imago van surfgrage, kippenvleugelvretende gladjekker

0
geplaatst: 2 juli 2005, 17:54 uur
Hmmmmmmm kippenvleugeltjes.
*zit te denken aan een bezoek aan de KFC*
*zit te denken aan een bezoek aan de KFC*
0
geplaatst: 2 juli 2005, 18:02 uur
0
geplaatst: 2 juli 2005, 18:17 uur
Maarja, wat is beter? als nerd door het leven gaan of op de tast, lijkt mij een simpele keus (ook al draag ik (nog) geen bril).

0
geplaatst: 2 juli 2005, 19:18 uur
ElMeroMero schreef:
Op de foto met een bril op is klaarblijkelijk weer in de mode zie ik.
Op de foto met een bril op is klaarblijkelijk weer in de mode zie ik.
Jamaar jongens, dat is wel geen fashion statement he. Moest ik zonder bril door het leven gaan, ik was allang doodgereden of ergens ingevallen, etc, u begrijpt wat ik bedoel.
Drie jaar geleden (na negen jaar gebrild te hebben) heb ik daarna bijna twee jaar lenzen gedragen, maar toen was ik het zat en (ik vind mezelf overigens mooier met bril), en dus heb ik me toen een nieuwe (ik geef het toe) hippe bril aangeschaft! De lenzen heb ik nog voor als de zon schijnt
.
0
geplaatst: 2 juli 2005, 21:39 uur
Mijn haar is veel langer intussen (tijdelijk dan toch, woensdag gaat het er weer af) maar de bril heb ik nog altijd 

0
geplaatst: 2 juli 2005, 21:50 uur
Wat een brave foto's hier trouwens allemaal. Ik stel voor dat we het wat interessanter maken. Ik zal wel beginnen:

Dit ben ik met vriendjes tijdens ons uitje naar de Efteling in 2002. Ik ben degene met de modieuze gele schietbril.

Dit ben ik met vriendjes tijdens ons uitje naar de Efteling in 2002. Ik ben degene met de modieuze gele schietbril.
0
ElMeroMero
geplaatst: 3 juli 2005, 00:57 uur
Zachary Glass schreef:
Verdorie, daar gaat mijn precieus opgebouwde imago van surfgrage, kippenvleugelvretende gladjekker

0
geplaatst: 3 juli 2005, 13:00 uur
0
geplaatst: 4 juli 2005, 12:14 uur
0
geplaatst: 5 juli 2005, 20:18 uur
Hoe doe je dat eigenlijk, zo'n foto plaatsen, zonder een link ofzo naar imageshack? Ik zal wel de 100e zijn met deze vraag 

* denotes required fields.