menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
neo (crew)
Haha, het wordt hier steeds gezelliger!

neo (crew)
Voila en hier ook een redelijk neutrale, om de weg van die Titan ook maar in te slaan

[img]afbeelding[/img]

De dame op de foto vertoont zich op musicmeter echter zeer weinig. Foei!

titan (crew)
Ik zou hem eerder stoïcijns dan neutraal noemen. Wie is die pop naast Linda? . Met zo'n houding wordt het natuurlijk nooit wat met de meisjes, Neo

Hij doet in ieder geval denken aan de échte Neo, ook al zo'n pop.

neo (crew)
Nee ik bespaar jullie de andere foto's waar of de linker persoon of de rechter er nogal dubieus opstaat

Ja maar dubieus is toch veel leuker dan dit soort obligate kiekjes?

neo (crew)
Voor al zeurpieten en in het bijzonder titan

[img]afbeelding[/img]

Kan iemand mij uitleggen hoe dat picturetrail werkt. Ik snap wel hoe ik de foto kan uploaden, maar ik krijg het niet voor elkaar dat ik de foto dan hier op de site kan zetten.

neo (crew)
heb je de faq al gelezen?

Wat doen jullie toch allemaal moeilijk? Je hebt toch een internetaansluiting, daar zit toch webspace bij? Gebruik dat dan ook!

Bij de faq zie ik het niet en ik ben niet zo handig op de pc, gemaster, dus ik weet allemaal niet hoe dat werkt.

neo (crew)
''Hoe kan ik m'n berichten opmaken?''

Yak
Je zegt dat je de foto heb geupload. Als je me kunt zeggen waar hij staat (in Picturetrail) dan zoek ik het even voor je uit.

(afbeelding)
Hier is de foto dan eindelijk. Deze foto is wel twee jaar oud, dus ik ben nogal wat gegroeid en veranderd.

JonnieBrasco
Ik heb ook nog een foto van twee jaar geleden, van toen ik Heineken nog prefereerde boven andere dranksoorten.

(afbeelding)

Ja, zeg. Mooi topic wat ik geopend heb! Leuk om die gezichten te zien!

Yak
Als laatste overgeblevene (fotoneemster uitgezonderd) in mijn eigen huis na een leuk feest.

(afbeelding)

Mij interesseerde het niet zo, maar om de sympathieke gasten van Grandaddy te plezieren die duidelijk weinig belangstelling genoten, liet ik hier mijn sambaballen signeren.

(afbeelding)

Hahahahaha. Vette foto!

Ink
redelijk briljant!

om het maar muzikaal te houden: samen met Sven Väth, techno-legende... (ik ben links )

(afbeelding)

Laat ik me maar bij "de sportievelingen" aansluiten dan.....

(afbeelding)

Verradelijke foto, ik zou eerst even zweren dat je met de boomstam aan het zwaaien was

obsessed schreef:

Verradelijke foto, ik zou eerst even zweren dat je met de boomstam aan het zwaaien was

En dan ook nog bevallig met een roos tussen de tanden

Inheemse sport, klopt
Best moeilijk om die roos niet te verliezen tijdens het boomstam werpen trouwens..........

Maak kennis met the one and only BenicioDelToro...

(afbeelding)

(grapje moet kunnen toch? )

hoezo, je bent het toch echt?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:11 uur

geplaatst: vandaag om 15:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.