De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2005, 20:37 uur
Je post een foto op Imageshack en vervolgen plak en knip je een van de hot link regels naar Mum.
0
geplaatst: 5 juli 2005, 20:46 uur
Ja maar dan krijg je toch een plaatje dat doorlinkt naar Imageshack? Op zich geen ramp trouwens, maar ik ben gewoon benieuwd hoe Ruby dat bv doet 

0
geplaatst: 5 juli 2005, 20:59 uur
Zij heeft rechtstreeks gelinkt naar een site waar haar foto op staat, kijk maar eens bij mijn foto (door op de quote knop te drukken) ik heb gewoon de hotlink van Image shak gekopieerd.
0
Ruby1966
geplaatst: 5 juli 2005, 21:00 uur
Ik doe het via http://picserver.student.utwen... ik weet niet of dat anders werkt dan Imageshack.
Als je bij mijn bericht met foto nu even de quotefunctie gebruikt, kun je zien hoe het verder werkt. Ik ben niet zo goed in uitleggen
Als je bij mijn bericht met foto nu even de quotefunctie gebruikt, kun je zien hoe het verder werkt. Ik ben niet zo goed in uitleggen

0
geplaatst: 5 juli 2005, 21:04 uur
Misschien zou zoiets in de FAQ moeten staan. Als alternatief voor Imageshack zijn er trouwens nog Photobucket en Picserver.
Oh, en hier was ik 7 ofzo. Er is niet veel veranderd, behalve dat ik tegenwoordig wat groter en ouder ben en een bril draag:

Oh, en hier was ik 7 ofzo. Er is niet veel veranderd, behalve dat ik tegenwoordig wat groter en ouder ben en een bril draag:

0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:05 uur
Ik zal ook eens wat maffe foto's van mezelf plaatsen. Alle foto's onbewerkt, alleen wat verkleind 

Behoorlijk van de kaart:

Tja

Behoorlijk van de kaart:

Tja

0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:22 uur
Waar gaan we heen als we onze sportieve uitsloverijen met trots posten?

0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:34 uur
Wat een leuke foto's allemaal. 
Zach, ik heb nog een foto waarbij ik net de 3de plek heb gewonnen op een judo-toernooi en op het ereschavot sta. Ook maar inscannen dan?

Zach, ik heb nog een foto waarbij ik net de 3de plek heb gewonnen op een judo-toernooi en op het ereschavot sta. Ook maar inscannen dan?

0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:39 uur
herman schreef:

Ik zei het al: zijn we dan zo ver doorgeslagen dat we willen pronken met de prestaties van ons lichaam?
. Ik kan het onmogelijk tolereren dat dat hek van de dam gaat 
Je ziet mij toch ook niet pronken bij mijn ene geslaagde poging waarbij ik het schoolklimrek overwon? (op 4 maart 1989, volgens mijn logboek)

0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:46 uur
Vond het wel een leuke foto: ik trek een gezicht alsof ik op het punt sta het beslissende punt te maken in een Olympische finale... maar sta met een Hawaii-slinger om m'n nek in een weiland in the middle of nowhere

0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:46 uur
Ink zet er een leuke foto op......en meteen zijn de hormonen van herman in de war.
0
geplaatst: 5 juli 2005, 22:48 uur
Jordy schreef:
Vond het wel een leuke foto: ik trek een gezicht alsof ik op het punt sta het beslissende punt te maken in een Olympische finale... maar sta met een Hawaii-slinger om m'n nek in een weiland in the middle of nowhere

Dan trek ik mijn protest in

Het is een nutteloze inspanning, zeer fijn

0
geplaatst: 5 juli 2005, 23:09 uur
Jordy schreef:

Mooi detail is ook die wielrenner op de achtergrond. Een typisch voorbeedje van Hawaii-in-Hilversum.
0
geplaatst: 5 juli 2005, 23:18 uur

Zo nog wat passieve sport-beoefening
Lebowski is optimistisch tijdens het EK 2004 in Portugal
0
geplaatst: 5 juli 2005, 23:42 uur
Sta ook al in het MM fotoboek maar deze is speciaal voor MuMe. Leuker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker:

Ik op Paaspop 2005 waar ik net iemand heb laten schrikken met de claw van de jew.

Ik op Paaspop 2005 waar ik net iemand heb laten schrikken met de claw van de jew.
0
geplaatst: 6 juli 2005, 00:23 uur
ow, nog een mooie gevonden, dit zijn mijn hoge kwaliteit sneeuwbal-skills 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 6 juli 2005, 01:05 uur
Nou vooruit, alleen in Sportweek geef ik me bloot. (Eeeuh, MusicMeter.)

0
geplaatst: 6 juli 2005, 10:31 uur
Zeer spijtig inderdaad. Zal zometeen ook nog wel even een recente foto van mij plaatsen.
* denotes required fields.