menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Je post een foto op Imageshack en vervolgen plak en knip je een van de hot link regels naar Mum.

Ja maar dan krijg je toch een plaatje dat doorlinkt naar Imageshack? Op zich geen ramp trouwens, maar ik ben gewoon benieuwd hoe Ruby dat bv doet

Zij heeft rechtstreeks gelinkt naar een site waar haar foto op staat, kijk maar eens bij mijn foto (door op de quote knop te drukken) ik heb gewoon de hotlink van Image shak gekopieerd.

Ruby1966
Ik doe het via http://picserver.student.utwen... ik weet niet of dat anders werkt dan Imageshack.
Als je bij mijn bericht met foto nu even de quotefunctie gebruikt, kun je zien hoe het verder werkt. Ik ben niet zo goed in uitleggen

Misschien zou zoiets in de FAQ moeten staan. Als alternatief voor Imageshack zijn er trouwens nog Photobucket en Picserver.

Oh, en hier was ik 7 ofzo. Er is niet veel veranderd, behalve dat ik tegenwoordig wat groter en ouder ben en een bril draag:

(afbeelding)

ik verwijs ook door naar het MoMe fotoboek...

Dit is ik

(afbeelding)

En dit is lekker:

(afbeelding)

Ik zal ook eens wat maffe foto's van mezelf plaatsen. Alle foto's onbewerkt, alleen wat verkleind

(afbeelding)

(afbeelding)

Behoorlijk van de kaart:

(afbeelding)

Tja

Jordy in actie...

(afbeelding)

...tijdens een bedrijfs-volleybal-dag-uitje

Jordy schreef:

...tijdens een bedrijfs-volleybal-dag-uitje

Waar gaan we heen als we onze sportieve uitsloverijen met trots posten?

Ink

(afbeelding)

Ink in Stockholm

Wat een leuke foto's allemaal.

Zach, ik heb nog een foto waarbij ik net de 3de plek heb gewonnen op een judo-toernooi en op het ereschavot sta. Ook maar inscannen dan?

herman schreef:

Zach, ik heb nog een foto waarbij ik net de 3de plek heb gewonnen op een judo-toernooi en op het ereschavot sta. Ook maar inscannen dan?

Ik zei het al: zijn we dan zo ver doorgeslagen dat we willen pronken met de prestaties van ons lichaam? . Ik kan het onmogelijk tolereren dat dat hek van de dam gaat

Je ziet mij toch ook niet pronken bij mijn ene geslaagde poging waarbij ik het schoolklimrek overwon? (op 4 maart 1989, volgens mijn logboek)

Zachary Glass schreef:

Vond het wel een leuke foto: ik trek een gezicht alsof ik op het punt sta het beslissende punt te maken in een Olympische finale... maar sta met een Hawaii-slinger om m'n nek in een weiland in the middle of nowhere

Ink zet er een leuke foto op......en meteen zijn de hormonen van herman in de war.

Jordy schreef:

Vond het wel een leuke foto: ik trek een gezicht alsof ik op het punt sta het beslissende punt te maken in een Olympische finale... maar sta met een Hawaii-slinger om m'n nek in een weiland in the middle of nowhere

Dan trek ik mijn protest in

Het is een nutteloze inspanning, zeer fijn

Haha, Bono, zo erg is het nou ook weer niet.

Jordy schreef:

Mooi detail is ook die wielrenner op de achtergrond. Een typisch voorbeedje van Hawaii-in-Hilversum.

Kos
Hahaha, mooie service Jordy .

(afbeelding)

Zo nog wat passieve sport-beoefening Lebowski is optimistisch tijdens het EK 2004 in Portugal

Sta ook al in het MM fotoboek maar deze is speciaal voor MuMe. Leuker kunnen we het niet maken, wel onduidelijker:

(afbeelding)

Ik op Paaspop 2005 waar ik net iemand heb laten schrikken met de claw van de jew.

Hahaha, extreem freaky klauw!

ow, nog een mooie gevonden, dit zijn mijn hoge kwaliteit sneeuwbal-skills

(afbeelding)

JonnieBrasco
Zachary Glass schreef:

Nou vooruit, alleen in Sportweek geef ik me bloot. (Eeeuh, MusicMeter.)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dus.....

titan (crew)
Neutralere foto's als deze bestaan haast niet:

(afbeelding)

neo (crew)
Altijd schrikken inderdaad

titan (crew)
Ben je er nou nog niet aan gewend?

neo (crew)
Zeer spijtig inderdaad. Zal zometeen ook nog wel even een recente foto van mij plaatsen.

titan (crew)
Laat maar, zit toch niemand op te wachten

Gast
geplaatst: vandaag om 14:27 uur

geplaatst: vandaag om 14:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.