menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Het leek me wel aardig een topic te openen om wat meer sociale cohesie te krijgen in de gelederen van MuMe.

Mocht je op vakantie gaan, meld het dan hier, dan kan de rest je een fijne vakantie wensen oid. Of hoeven we ons in ieder geval niet ongerust te maken als iemand voor een stage een half jaar naar Verweggistan gaat.

Ik ga zelf een paar daagjes naar Dour, ik lees jullie maandag wel weer.

SelmaDuim
Dan wil ik de eerste zijn om je daar heel veel plezier te wensen! Tot maandag Herman.

Wij verwachten uiteraard op z'n minst een zeer uitgebreide recensie met alle hoogte- en dieptepunten (muzikaal en anderszins), een psychologische analyse van het publiek, een compleet overzicht van het weer, een verhaal over de technische staat van het sanitair aldaar en een vergelijking met andere festivals.

Maar in ieder geval veel plezier...

Herman in België, laten we hopen dat we dat ongeschonden overleven.

Ik bedoel: we hebben hier al invasies gehad van de Romeinen, de Vikingen, de Spanjaarden, de Oostenrijkers, de Fransen ... nu zijn we 175 jaar onafhankelijk ... komt Herman binnenvallen ... leuk is anders

SelmaDuim

Dionysos
Welnee, hij komt gewoon de status van ons recalcitrante, doch rechtmatige eigendom controleren .

OT: Nog een week en dan cultureel verantwoord huidkanker kweken in Italië!

Jordy (admin)
Dionysos schreef:
cultureel verantwoord (...) Italië!

Klinkt bekend ik zit maandag t/m vrijdag lekker in Rome

Sietse
vakantie? Wat is dat? Kun je dat eten? Zo ja is het lekker?

Ik zit iig tot het eind van de zomer gewoon iedere dag weg te rotten achter mijn laptop in een lab op de universiteit.

Ik ga zondag een weekje naar Zandvoort, daarna waarschijnlijk twee weken naar Italie, daarna heel misschien nog Lowlands, en als laatste ga ik begin september een week naar Rome met geschiedeniscluster van school.

En anders veel geld verdienen als ik niet naar Italie ga!

Oja, iedereen hier alvast (of nog) een fijne vakantie.

Ik kom net terug van 10 dagen Rome en 3 weken Portugal.

Ben ook weer terug uit Noorwegen en Denemarken (en laat het daar nu net even flink gezomerd hebben: heerlijk). En heel snel nog een paar dagen Berlijn boeken voor komende week (of week erna ).

Jordy (admin)
Off to Rome vannacht, tot volgend weekend!

Wat is dat met Rome op MuMe, je bent al de derde of vierde Veel plezier iig

Yak
Veel plezier. Ik hoop dat het niet stukgaat in de tussentijd.

sq
Gisteren teruggekeerd van een vakantie Denemarken met een bezoek aan t Roskilde Festival 2005 (alleen de zondag) en Legoland. En inderdaad kan ik aERodynamIC's waarneming bevestigen dat het heel flink heeft gezomerd aldaar. Mooie souvenirs meegenomen, die ik inmiddels aan het invoeren ben op MuMe.

Legoland heb ik gemeden: bang dat het te druk zou zijn...............terecht ???

Over een paar uurtjes ben ik ook niet meer in Nederland. Ga naar Hongarije toe voor 17 dagen (met de bus ) dus van mij hebben jullie geen last meer.

......over twee weken naar Denemarken...misschien dat aERo en sq nog wat "to do" tips hebben

Yak
BoordAppel schreef:

(met de bus )

Aiiii.....
Maar fijne verkaansie!

bonothecat schreef:

......over twee weken naar Denemarken...misschien dat aERo en sq nog wat "to do" tips hebben

Vooral flink wandelen door de hoofdstad Kopenhagen: relaxte stad en alles goed aan te lopen.

Aiiii.....
Maar fijne verkaansie!

Dank je!

Wel allemaal lief zijn voor elkaar als ik weg ben he .

sq
aERodynamIC schreef:

Legoland heb ik gemeden: bang dat het te druk zou zijn...............terecht ???

Inderdaad gaan er veel mensen naar Legoland. Truuk is echter dat je het best om half 10 voor de deur staat, met voorgekochte kaartjes, zodat je al voor de opening van de kassa naar binen kan tot aan waar het echte Lego-gedeelte begint. 10 uur strak kan je dan eerst direct naar de nieuwe gedeelten achterin waar later op de dag de lange wachtrijen staan. Het mini-land vooraan kan je ook bekijken als het druk is. Enfin, eigenlijk dezelfde aanpak als in elk pretpark. Legoland is gewoon geweldig groot. Het was een topdruktedag maar ik (en mijn kinderen) hebben toch alles gedaan en gezien wat we wilden.

Andere tips: het Guinness worldrecord museum in Kopenhagen. En CD's kopen natuurlijk. NB: In Denemarken staan de Deense artiesten apart.

sq schreef:

NB: In Denemarken staan de Deense artiesten apart.

Dat is toch in elk land zo?

Niet helemaal: Nederlandstalig staat hier in Nederland apart, maar Nederlandse bands die Engels zingen niet. In Denemarken (viel mij ook op @sq) staat b.v. Saybia bij de Deense muziek, terwijl die gewoon in het Engels zingen. Een klein nuance-verschil dus.

Ik begrijp het. Merci!

Zo ik ben vandaag teruggekomen van mijn weekje vakantie in Zeeland. Voor de musicmeter users is het misschien leuk om te horen dat ik daar een meisje heb leren kennen wiens vader een musicmeter user is. Dus bij deze: Hans Loeffen meld je even in dit topic. Alvast mijn complimenten voor het opvoeden van je dochter Eva, want haar muzieksmaak was uitmuntend. Dat zie je niet vaak meer bij de jeugd van tegenwoordig.

Leuk topic, komt de sociale interactie op MuM wel ten goede. Ik heb dit jaar (zoals elk jaar) de eerste twee weken van September vakantie. Eerst ga ik me een weekend lang misdragen op de Loarnse Karmse (Larense Kermis) waarna we maandag naar Hongarije vertrekken, eerst een paar dagen Belgrado, en daarna nog een paar dagen Balaton meer, hopend dat ik er een hengeltje kan huren en er nog een paar flinke jongens uit kan trekken aldaar.

Oh ja ik ben een week of vier terug ook in zeeland geweest, lekker een weekendje Kadzant, heerlijk was de laatste mooie zondag van het jaar toto nu toe.

gemaster schreef:

Dat zie je niet vaak meer bij de jeugd van tegenwoordig.

Huh?

Wat ben jij dan wel?

Ben net terug van twee weken fietsen over de Aubisque, Soulor, Tourmalet en ander ongemnakken en heb in de tussentijd mijn zeven reisgenoten tijdens de autoritten besmet met het Porcupine Tree-virus. Met succes mag ik wel zeggen. Ach ja, het werk gaat altijd door

Zachary Glass schreef:
(quote)

Huh?

Wat ben jij dan wel?

Een ouwe lul in het lichaam van een 20 jarig ventje.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:20 uur

geplaatst: vandaag om 19:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.