MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
gemaster schreef:

Een ouwe lul in het lichaam van een 20 jarig ventje.

Wel, voor een man op leeftijd kan jij toch heel erg grappig uit de hoek komen

lebowski schreef:

Ben net terug van twee weken fietsen over de Aubisque, Soulor, Tourmalet en ander ongemnakken en heb in de tussentijd mijn zeven reisgenoten tijdens de autoritten besmet met het Porcupine Tree-virus. Met succes mag ik wel zeggen. Ach ja, het werk gaat altijd door

Wat een geweldige band, hè. Ik heb Porcupine Tree ook pas paar maandjes geleden ontdekt en meteen zo'n beetje alle albums aangeschaft. Luisteren naar PT maakt zelfs een druilerige zomer nog aangenaam.

Ik ga lekker naar Rome over 3 dagen!
Puh.

dutch2
En wie gaat ons dan voorzien van knappe artiesten?

Toch maar veel plezier alvast.

Ook al weer Rome, dat is volgens mij de tiende MuMe-r die op bedevaart gaat...

dutch2
Ja, typisch he. De ene helft naar Rome, de andere naar Denemarken. Daar moet toch een verklaring voor te vinden zijn. Iemand?

Wat er in Denemarken te zoeken is, weet ik niet, maar gezien Nubis' leeftijd zal ze wel op Rome-reis gaan met haar klas?

edit: fijne vakantie alvast!

Ik ben al 1 van de 'tien' hoor! Ik herhaal het alleen nog een keer. (Kijk maar op pagina 1.)

@herman: Ja, en dat staat ook al op pagina 1.
Maar op 'mijn leeftijd' kun je natuurlijk net zo goed zelf met vrienden (of ouders..).
Dus dat doet er verder niet veel toe, denk ik.

En bedankt!

15 dagen naar Corfu geweest. Was heel fijn, lekker weer enzo. Naar het vakantie paleis van "Sisi" geweest, en zo nog wat meer van die uitstapjes. Op 1 van die uitstapjes (met een grote bus) even een vangrail meegenomen.. met andere woorden, bijna in een ravijn gelegen. De deuren konden niet meer open. Paniek.... een stuk moeten lopen in 30 graden om vervolgens met kriebels weer in een andere bus te moeten stappen. Maaaaar voor de rest was het wel een hele leuke vakantie.

Heb daar in de vakantie kennis gemaakt met "Akon" met zijn " Lonely" en ook werden we daar doodgegooid met "Don't Phunk with my heart" van de black eyed peas.

Gelukkig was daar "Melodies" , een hele fijne bar, waar de bartenders als goed geoefende "Tom Cruisen" achter de bar stonden en waar ze hele fijne muziek draaiden. Vanalles voorbij horen komen daar. Mijn vakantie werd opgeleukt door nummers van Elvis, U2, Eric Clapton en van alles en nog wat..

Gelukkig had ik mijn MP3 speler mee met "Tori Amos" zodat ik zo nu en dan even kon ontsnappen aan het "Sirtaki geweld" bij het zwembad..

Aan het einde van de vakantie ook nog een T-shirt meegekregen van "Melodies". Maar die hadden we ook wel verdiend, na het bestellen van zoveel drankjes met vreemde namen, kon dat T-shirt dr wel af..

Maar voor nu, Ik kan even geen Ouzo meer zien of Sirtaki meer horen.

Moeders houd uw dochters binnen, sluit deuren en ramen, de Alarm sirenes loeien want vanavond om 18:00u word het rampenplan in werking gestel; Eddie de verschrikkelijk heefd dan vakantie.
Eerst het Hele weekend belaggelijk veel bier drinken op Loarnse Karmse, en maardag naar Hongarije.....

Pas dan zal de ruste wedergekeerd zijn.

Ik vlieg volgende week voor een maand naar Senegal en ik vroeg mij af of er MuMers zijn die het land kennen en briljante muziektips hebben (goede clubs/café's, dito platenzaken etc). Jai-rruh-jef!

Als je wat langer blijft kun je de finish van de Dakar rally bekijken. Maar goed, dan moet je wel van autosport houden natuurlijk.

Ik denk erover na om een dezer weken eens het vliegtuig te nemen naar Stockholm voor enkele daagjes. Waarom deze bestemming? Simpel, het zou een erg leuke stad zijn en je kan er via Ryanair voor amper 2euro geraken als je uit je doppen kijkt.
Iemand daar al geweest?

2 euro? Je moet natuurlijk nog wel luchthavenbelasting e.d. betalen he.

Dan is het nog maar 25euro heen en terug hoor.

Is maar de vraag op welk vliegveld RyanAir je dropt.
Daar zijn ze nl echt helden in.

DutchViking
Louise schreef:
Ik denk erover na om een dezer weken eens het vliegtuig te nemen naar Stockholm voor enkele daagjes. Waarom deze bestemming? Simpel, het zou een erg leuke stad zijn en je kan er via Ryanair voor amper 2euro geraken als je uit je doppen kijkt.
Iemand daar al geweest?

Stockholm is zeer de moeite waard, ik ben er twee keer geweest (ik ben gek op Scandinavië, ik kom er geregeld ). Het wordt ook wel het Venetië van het Noorden genoemd, zoals je misschien al weet. Niet geheel ten onrechte overigens (de stad is gebouwd op 14 eilanden). Trekpleisters van de stad zijn onder meer: Vasa (schepenmuseum), Stortorget (plein in het oude centrum), Södermalm en het Cornelis Vreeswijk museum. Er is voor ieder wat wils, zeker een aanrader dus. Het is inderdaad een leuke stad, hoewel ik zelf Kopenhagen nog leuker vond.

DutchViking schreef:
...hoewel ik zelf Kopenhagen nog leuker vond.

Ben ik twee jaar terug geweest, is een van de leukste steden waar ik geweest ben alleen wat zijn de 'geneugten des levens' er rampzalig duur. (maar gelukkig kenne ze er ook geen kleine glazen bier, dat moest er voor 7.50euro per glas ook nog eens bij komen ook zeg)

DutchViking
Ja, inderdaad. Scandinavië is niet goedkoop, met name de alcoholprijzen rijzen de pan uit. Ik heb in Oslo eens een rondje gegeven voor 5 personen, was ik omgerekend 60 gulden kwijt (was nog in het guldentijdperk, dus ongeveer 27 euro!). Dit jaar naar Ierland geweest, prachtig land maar ook niet goedkoop.

Ik ga volgend jaar weer naar Dublin, dat is echt een leuke stad. Straten vol met pubs, vaak met live-muziek en natuurlijk Guinness, het bier waar Ierland trots op is. Dan ga ik ook weer de befaamde Temple Bar bezoeken

Yak
Dublin is het enige wat ik heb gezien van Ierland, maar ik vond het een heerlijke stad om rond te hangen. Mijn favoriete pub daar was O'Donaghues.

Vanuit een zonnig Queenstown, Nieuw Zeeland de groeten aan alle MuMe'ers! 't Is geloof ik best koud bij jullie hè Helaas ben ik volgende week alweer terug in Nederland

Queenstown, Nieuwzeeland. Tsja wat zal ik zeggen, het zal er wel erg leuk zijn zeker, zeker mooi weer tsja leuk

Eddie schreef:
Queenstown, Nieuwzeeland. Tsja wat zal ik zeggen, het zal er wel erg leuk zijn zeker, zeker mooi weer tsja leuk

DAT WIL IK OOOOOOOOK NAAR NIEUW ZEELAND

DutchViking schreef:
Dit jaar naar Ierland geweest, prachtig land maar ook niet goedkoop.

En dat zegt een Ierse vriend van mij dat hij Nederland een duur land vind!

DutchViking
Ik las laatst ergens dat Ierland 44% duurder is dan het gemiddelde EU-land. Qua levensonderhoud liggen de prijzen ongeveer gelijk met Nederland (sommige dingen kosten in Ierland wel wat meer), hoewel ik merkte dat in Dublin wel alles wat duurder was.

Voor twee Guinness-biertjes in de Temple Bar was ik 10 euro kwijt, maar dan zit je wel in de mooiste kroeg van Dublin. In de Temple Bar kwamen vroeger al dichters, kunstenaars en muzikanten en het is erg gezellig en sfeervol.

Ik moet nodig een keer naar Ierland om mijn vrienden op te zoeken, So I'll see

In Ierland zijn computers etc. wel duurder.

Ik ga morgen voor 10 dagen naar Abu Dhabi.

Een kleine week Zuid Frankrijk vanaf morgen. Mijn ouders weer eens met een bezoek vereren tijdens de kerst.

Vandaag vliegtickets en hotel geboekt voor Barcelona-Chelsea op 7 maart. Ben ik vorig jaar ook geweest. MACHTIG!!!!!!

geluksvogel
je hebt toch zeker wel kaartjes?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:13 uur

geplaatst: vandaag om 13:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.